LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

L'educatore di tè Teng Shunan spiega i numerosi benefici di bere tè

Quandu simu immersi in una cultura di cunvenzione, hè faciule per sentenu disconnected from the food and drinks we consume.Un pranzu rapidu o un caffè pò esse grandi quandu simu in viaghju, ma qualchì volta, tendenu versu esercizii chì necessitanu pacienza, cum'è fà è beie tè, ci ponu mantene a terra. A cunnessione à e foglie chì si sviluppanu in l'acqua bubbling, a terra, l'odore dolce è l'attu di preparà in un gaiwan tradiziunale cinese di tè hè tuttu questu modu simplice ma efficace per fà. pause, fucalizza è sip una parte di.statu meditativu.
Per sapè di più nantu à u tè, i so benefici per a salute, è cumu incorpore l'antica pratica cinese di bere tè in i nostri abitudini di ogni ghjornu, Food Today hà intervistatu Teng Shunan, fundatore è CEO di Tea Drunk, una casa di tè in New York City.
Teng, cum'è un espertu di tè, hè unu di i migliori. In u so magazinu ariosu è boscatu in l'East Village di New York City, vende foglie di tè seccu chì hà meticulosamente cugliettu è raccolte cù i cultivatori cinesi. Teng hà insignatu tè à l'Università di Yale. è hà ospitatu una tenda di tè educativa pop-up in u Museu Metropolitanu d'Arte.
U tè cinese vene da una pianta, u fiore di camelia.Simile à u vinu da uva, ci sò parechje varietà chì u gustu, l'odore è sò pruduciuti in modu diversu, chì risultatu in diversi tipi di tè.
Cina hà avutu un monopoliu di tè finu à 187 anni fà, quandu a Gran Bretagna abolì a Cumpagnia di l'India Orientale in u 1833, secondu a Biblioteca Britannica. .Alcuni tè, à u prezzu di $ 369 l'oncia, venenu da l'arburi di tè storici curati da generazioni di agricultori in i Monti di Tè in Cina, cù quale Teng mantene una relazione stretta è li raccoglie inseme in i so viaghji annuali (ancu l'annu passatu hè statu ritardatu da a pandemia) . ).
Ci hè una varietà di tè, cù variità diverse da diverse regioni è paesi.
In u Giappone, a ceremonia di tè hè un viaghju spirituale attraversu quale i maestri sò stati furmati annantu à l'anni. Hè bisognu di una preparazione curretta prima di a ceremonia, cumpresu u bagnu è una dieta speciale.
"U salone di tè hè assai specificu in u so disignu per ricurdà à e persone di esse umili, di vive in u mumentu è di sparte cù l'altri", spiegò Teng. "Puderà piglià un ghjornu sanu o un dopu meziornu. Hè cum'è un spa per a vostra salute mentale ".
Ùn ci hè micca una cerimonia di tè in Cina, ma ci hè un modu specificu di fà u tè chì hè spessu impregnatu di amabilità, cunsiderazione è apprezzazione per u tè è e persone chì u facenu. Cultura pub americana o caffè italiani. A ghjente si riunisce per beie tè, sparte storie, ride o fà affari. Alcune persone sò solu bevitori di tè suciali, raramente facenu tè in casa è godenu l'amichi mentre u beie.
In a medicina chinesa, a camelia ùn hè micca cunsiderata una erba, ma hè apprezzata per a so capacità di mantene u corpu è u sistema immune in equilibriu. troppu caldu o troppu friddu. Per d 'altra banda, u tè hè neutru.
"Di solitu, e donne anu un fisicu naturali più frescu. E persone di basa vegetariana, chì sò magre, benefiziu di tè scuru. Quandu aghju menstruatu, u tè neru o neru aiuta ", disse Teng. "U fisicu di l'omi sò generalmente più caldi. Hè pensatu chì e persone cun una dieta di proteine ​​​​grassi [duveranu] beie tè di culore più chjaru ".
Perchè in parechje culture muderne, hè più cumuni per a ghjente di manghjà cibi più pesanti, menu nutritivi, bevande, o di fumà, i tè bianchi è verdi sò ben cunnisciuti per i so benefici per a salute. Puderanu aiutà u corpu à vultà à un statu più frescu è equilibratu. ella dice.
Teng hà dettu chì ci sò stati qualchi studii induve injecting cumposti catechin in cellule di cancru à un livellu cuncintrazzioni pruvucarà i celluli à shrink.When sta iniezione cuncintrata di catechine hè stata data à i topi cun cancru, hà inibiti a migrazione cellulare o crescita fora di u situ di crescita maligna. secondu a Biblioteca Naziunale di Medicina di i Stati Uniti è l'Istitutu di Salute. I catechini di tè verde sò ancu cunsiderati una prevenzione di u cancer "non tossicu" per l'omu, è sò stati truvati in parechji studii per riduce u risicu di quelli chì sò propensi à e malatie cum'è u cancru di mama. .
"Sempre dicu:" U tè ùn pò micca curà u cancer. Sè vo site malatu è manghjate una mela, ùn pò micca guarì a malatia. Ma se manghjate ogni ghjornu, pò aiutà à prevene ", disse Teng. "Si tratta di l'abitudine di beie tè, aiuta u sistema immune, neutralizeghja l'odore di u corpu. Semu puliti dentro è fora. In generale, bere tè, se un abitudine, hè assai sanu ".
"Hè un viaghju assai gratificante per quelli chì cercanu una cunnessione raffinata cù a natura o l'artigianatu", disse Teng.
Simile à a pràtica di cullà è tastà u vinu, pinpointing l'urigine di u tè è decifrare ciò chì hè pò inspirà l'intellettu. Ci hè una struttura cumpleta per l'apprendimentu è a preparazione di vari tipi di tè cinese, in particulare i tipi di u mondu anticu. I modi principali chì bere tè cum'è una sperienza immersiva pò sentu arricchisce:
Viaghju Spirituale: "U piacè chì avemu da beie è manghjà qualcosa di veramente deliziosu - quandu godimu i nostri sensi, migliurà a nostra salute mentale", disse Teng. Hè assai impurtante in a mente. Mentimu in l'ultimu presente. Vulemu chì u tempu sia sempre più fine. In stu mumentu assai, assai, u tempu diventa cusì bellu chì si sente chì Passa. Questa hè l'essenza di fà è beie tè assai benefica per a nostra pratica.
Viaghju Filusuficu: Cunsiderendu a pianta stessa è induve vene u tè hè una parte impurtante di l'esperienza di degustazione. Quandu si determinà a qualità di e foglie di tè, si deve esse cunsideratu trè fatturi principali: locu, cumu l'arbulu di tè hè cultivatu, è l'età di l'arburu.
Fattore umanu: A tecnulugia di trasfurmazioni di tè hè estremamente meticulosa, è ogni passu è minutu pò cambià cumplettamente u tè. Hè ancu impurtante di cunsiderà induve cresce (pendenza, esposizione à u sole, età di a pianta, etc.). U prucessu tutale hè una forma d'arte.
"Ognunu sviluppa i so abitudini di preparazione di tè ogni ghjornu. Piglià u tempu fora di u ghjornu per fucalizza nantu à u tè aiuta à eliminà e preoccupazioni di ogni ghjornu ", dice Teng. "Quandu hè pussibule, preparalli è sparte cù l'altri. Hè ancu una cunnessione assai fine à qualcosa fora di noi ".
"Passendu un prucessu complicatu vi forza à fà qualcosa in u mumentu. In particulare cù un gaiwan chì pò brusgià e vostre mani ", disse Teng. "A vostra dedicazione hè direttamente riflessa in u gustu di u tè. U tè ùn hè micca un mezzu per un scopu. U tè hè una fine. Tuttu in un rituale hè per u tè.
Erica Chayes Wida hè una ghjurnalista premiata, scrittrice di alimentazione è editore di ricette chì hà gestitu un ghjurnale lucale prima di unisce à a squadra di scrittori freelance d'OGGI. Cum'è una mamma di dui figlioli, li piace à cantà, à cullà vechji dischi in vinile, è di sicuru a cucina. per sempre à circà u globu per i migliori croissants di jambon è furmagliu è brainstorming attraversu una pignatta di salsa di pasta bollente. U so travagliu hè apparsu in BBC Travel, Saveur, Martha Stewart Living è PopSugar.Follow on Instagram.


Tempu di Post: 17-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!