LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

valvola a farfalla concentrica doppia flangia

Di questi, 84,373 unità sò stati attribuiti à u classicu GS è 15,627 unità sò stati attribuiti à u mudellu Adventure.
Nisuna altra moto BMW hè stata custruita cusì spessu in un pocu tempu. Per quessa, a BMW R 1200 GS hè a moto BMW più riescita di tutti i tempi.
U predecessore hè statu u numeru unu in statistiche di registrazione per parechji anni; u 1200 GS hà rializatu stu scopu da u principiu.
Cuntinueghja à allargà u so capu finu à questu ghjornu. In u 2006, 31,138 unità sò state consegnate à i clienti in u mondu sanu.
Da u 1999 à u 2003, u mudellu di predecessore R 1150 GS hè statu custruitu un totale di 58 023 volte. In più di questu, 17 828 mudelli di a variante di mudellu Adventure (finu à 2005) sò stati pruduciuti.
Un totale di 219.468 mutori boxer di mudellu GS, quattru valvule per cilindru, sò stati pruduciutu dapoi 1994.A figura chì prova a popularità, a supremazia è l'univirsalità unica di u cuncettu GS.
BMW R1200GS hè stata chjamata Motocicletta di l'annu! A BMW R1200 GS hà ancu vintu u Concorsu di Eccellenza di Design Industriale IDSA 2004 u 25 di ghjugnu 2004 in Los Angeles, California.
"U Gruppu BMW hà ancu superatu a cumpetizione, vincendu u 2004 IDEA (Premiu Internaziunale di Design Excellence) Gold Award da l'Istitutu Industrial Design of America per a moto R1200 GS BMW.
L'annu passatu, u Gruppu BMW hà ricivutu parechji premii da a Società di Disegnu Industriale di l'America (IDSA), cumprese l'oru per MINI, l'oru è u bronzu per DesignworksUSA, è u bronzu per i motocicli BMW.
"L'ordini ricevuti anu superatu tutte e nostre aspettative è vulemu accurtà u tempu di consegna per i nostri clienti u più prestu pussibule. L'obiettivu hè chì i clienti chì ordinanu avà ricevenu e so moto in l'estiu ", dice Peter Müller, Head of Sales and Marketing in BMW Motorrad.
L'impiegati in a fabbrica di motocicletta di Berlinu anu urganizatu per turni supplementari per un cortu periodu di tempu. Tutti i fornituri sò ancu travagliendu inseme.
"Mostra", hà dettu Dieter Schliek, direttore di a pianta di Berlinu, "quantu hè flessibile a nostra forza di travagliu è quantu sò impegnati à suddisfà i nostri clienti globali.
Parechji impiegati sò ancu disposti à posponà e so vacanze annuali per chì a R 1200 GS pò esse assemblata durante e vacanze in fabbrica.
A nova BMW R 1200 GS rializa u vechju sognu di un enduro da touring ideale: vantaghji in ogni rispettu, prestazioni eccezziunali è cunfortu eccezziunale, ancu in i tour più lunghi.
In più, a stessa grande maneggevolezza è agilità furnisce u massimu piacè di cavallu nantu à strade di campagna tortuose è colti di muntagna, dendu à u cavaliere ciò chì vole.
Cumbinatu cù un pesu pocu di solu 225 kg o 496 lbs, chì hè unicu in questa classe, è un eccellente chassis è massa di molla, vi assicuratevi di gode di i viaghji più duru ancu nantu à u terrenu più accidentatu.
A BMW R 1200 GS offre una sintesi armoniosa senza precedenti in a cumminazione di qualità di guida off-road è on-road.
U so predecessore, a R 1150 GS, hà avutu un successu unicu annantu à l'anni. Hà sempre stabilitu u standard per u so segmentu in tuttu u so ciclu di vita.
Avà a R 1200 GS vi porta in una nova dimensione, purtendu e caratteristiche eccellenti di u so predecessore à un livellu più altu in tutti i rispetti impurtanti.
À u listessu tempu, ùn hè micca dettu chì a R 1200 GS eredita tutte e caratteristiche tradiziunali è i vantaghji di tutte e motociclette BMW.
Dotatu di l'unicu BMW Telelever nantu à a rota davanti è di u Paralever di novu designu cun pesu è geometria ottimizzati, u trenu di corsa più stabile assicura una cundizione di guida di prima classe è ultra sicura.
I freni d'alta prestazione di a più alta specificazione cumminati cù l'ABS integratu di motocicletta unicu di BMW assicuranu a massima sicurezza ancu in situazioni critiche.
À u turnu, un cunvertitore cataliticu à trè vie cumpletamente cuntrullatu cù una gestione di emissioni di punta assicura una cumpatibilità ambientale eccellente - una tecnulugia chì, per via, hè stata una caratteristica naturale di tutte e motociclette BMW per parechji anni.
Veni cù doppia accensione è nova elettronica di u mutore digitale cù cuntrollu integratu di colpu.
La R 1200 GS eleva la leadership di BMW Motorrad nelle corse enduro da turismo ad alta capacità a un livello più elevato che mai.
Un'altra caratteristica indimenticabile hè l'albero di trasmissione senza mantenimentu, chì evita u serviziu dispiacevule è di tempu, in particulare in viaghji longu.
Un novu sistema di bagaglii sofisticatu è una larga gamma di accessori, furniti direttamente da a fabbrica è fatti su misura per a R 1200 GS, aiutanu ancu à dimustrà chjaramente chì sta nova macchina hè una forte continuazione di a tradizione di BMW di corsa di resistenza di grande capacità. .
Sta tradizione risale à quasi 25 anni à a R 80 G/S lanciata in u 1980 : questu hè senza dubbitu u travagliu originale di l'inventore di stu tipu di motocicletta, chì hè diventata una volta di più u benchmark per stu tipu di moto.
In u so principiu di cuncepimentu è a struttura di basa, l'unità di potenza doppia piatta di novu sviluppatu di a R 1200 GS segue i stessi standard di i motori BMW precedentemente pruvati.
Ma à u stessu tempu, a nova unità di putenza hè un novu sviluppu cumpletu, cù cumpunenti completamente rivisu è migliuratu.
L'ottimisazione di a geometria di u mutore è l'applicazione di i metudi di calculu è di simulazione di punta anu risultatu in una riduzione di 8% in u pesu di u mutore, malgradu a so capacità di u mutore più grande è una gamma più larga di funzioni.
Questu hè u più grande mutore mai vistu in una corsa di enduro, cù a capacità aumentata à 1.200 cc, chì pone a scena per un eccezziunale 100 bhp di potenza è un torque musculoso in una gamma di velocità più larga chì mai.
U risultatu hè una putenza superiore in tutte e cundizioni è in tutte e situazioni - chjaramente u vantaghju più impurtante in terreni difficili off-road, induve a putenza è u torque sò sustinuti indipendentemente da a velocità di u mutore, l'ingranaggi ingranati è e cundizioni affrontate da u supply di pilotu.
L'innuvazione più impurtante nantu à u bloccu di u mutore di basa hè chì l'arbulu di equilibriu elimina ogni vibrazione spiacevoli.
Malgradu u so principiu di cuncepimentu eccellente, cù i cilindri opposti l'un à l'altru per furnisce un equilibriu perfettu di e forze principali (a biella è u pistone chì si movenu avanti è avanti) in l'effettu generale, i motori tradiziunali flat-twin ùn ponu micca funziunà cumpletamente senza vibrazione.
L'inevitabbile spostamentu di u cilindru crea sempre forze "cicliche" o secundarie (vale à dì forze chì ùn agisce micca à u listessu livellu), chì facenu chì u pilotu sperimenti vibrazioni spiacevoli nantu à u manubriu, i pedali è u sediu.
A gravità di sta forza di massa è e vibrazioni induce in questu modu aumenta cù a dimensione di u mutore è, in particulare, a velocità di u mutore.
Per via di questu, u mutore di a R 1200 GS hè a prima unità di putenza in a storia di i motori Boxer à esse equipatu cù un arbre di equilibriu.
Correndu in direzzione opposta, u cuscinettu porta dui contrappesi di dimensioni precise à 180 gradi l'una di l'altru per furnisce una forza di reazione chì hè superposta à a forza di massa in u crankshaft, riducendu a vibrazione à un minimu assolutu.
Questu mantene e cundizioni di funziunamentu liscia è cunfortu in tutta a gamma di velocità, soprattuttu à bassa velocità di u mutore, è ancu ammortizza e vibrazioni senza perde u caratteru bullish di u flat-twin.
L'arbre d'equilibriu stessu hè posizionatu precisamente induve deve esse, risparmià spaziu per via di u so cuncettu intelligente è elegante.
L'arbulu di bilanciu funziona in cuscinetti anti-frizione, si trova in u countershaft, è hè guidatu da l'ingranaggio spur di u crankshaft (rapportu direttu 1: 1).
U contrapesu posteriore hè situatu fora di a camera d'oliu è hè bulunatu à l'asse, chì si estende cumplettamente da una estremità à l'altru. À u turnu, u contrappesu di fronte hè integratu in u sprocket drive.
Cum'è cù u mutore precedente, u countershaft hè di novu utilizatu per guidà a pompa d'oliu è portà u sprocket chì conduce u camshaft.
Dunque, u rapportu di trasmissione di l'arbu intermediu à u crankshaft hè 2: 1, è l'arbulu intermediu stessu hè guidatu da a catena di rulli.
U crankshaft hè ancu un novu disignu - hè avà più compactu per una rigidità aghjunta, è u crankpin stessu hè più strettu (i mudificazioni ponu esse fatte cù contrappesi più stretti).
Stu cambiamentu di disignu cuntribuisce à un risparmiu di pesu di 1kg, o circa 9%, malgradu un aumentu di u viaghju da 70.5mm o 2.78 inch à 73mm o 2.87 inch.
Per dà à l'assemblea rotativa l'equilibriu desideratu, una parte di a massa di contrappesu hè stata spustata à l'ingranaggio di trasmissione nantu à u volante è l'arburu di equilibriu.
Cum'è prima, u volante supporta un embrague seccu à un discu chì hà sviluppatu in diametru da 165 mm à 180 mm (6,50-7,09 inches).
I rivestimenti di l'embrague sò liberi di amianto è metalli pesanti, è a piastra di pressione, a molla di diafragma è a piastra di ingranaggi sò equilibrati individualmente, facendu l'assemblea di sti cumpunenti simplice è cunvene senza alcun impattu negativu nantu à a fluidità di u funziunamentu.


Tempu di Postu: Feb-11-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!