LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

K 2019 rapportu: cumpagnii Auxiliary hannu un postu in l 'ecunumia circular | Tecnulugia plastica

U tema di i plastichi sustinibili hè omnipresente in l'esibizioni K 2019, ancu quelli di i fornitori d'equipaggiu ausiliari, induve tuttu, da l'asciugatrici à i miscelatori à i caricatori di tramoggia hè riimaginatu cum'è parte di u prucessu di riciclamentu di plastica. #kshow #economia
Trà l'equipaggiu ausiliari di u K show in uttrovi 2019, a trasfurmazioni di u quartiere verde si riflette in a nova machina pensata per l'asciugatura, u trasportu, a mistura è l'alimentazione di materiali riciclati. Carl Litherland, capu di marketing di Motan, hà dettu chì a so cumpagnia, cum'è parechje altre cumpagnie in Düsseldorf, risponde à l'interessu di i clienti è di u mercatu. "Processemu a materia prima, ch'elli sò vergini, riciclati o riciclati", disse Litherland, nutendu chì per l'ultimu materiale, e proprietà meccaniche è fisiche sò diffirenti di e particelle originali. "A situazione hè diventata di più in più cumplessa; i nostri prudutti devenu esse più intelligenti per ricunnosce è trasfurmà diversi materiali ".
Motan hà lanciatu u Metro G/F/R (particelle, fiocchi, materiale di ritornu) in K, dicendu chì u dispusitivu pò carica automaticamente un gran numaru di particeddi, materiale di ritornu polveroso è fiocchi, è aduprà filtri è grandi flaps di uscita per ottene un funziunamentu lisu. . Motan hà dettu chì a polvera serà attivamente eliminata è mandata à u filtru di polvera centrale. U filtru stessu hè fattu di tela rivestita di PTFE, è l'accumulatore d'aria compressa integrata in a tappa di u caricatore hè direttamente cunnessu à a bocca di uscita di l'aria per a pulizia di u filtru.
A cuperta incernierata ùn hà micca vacuum è tubi di materiale, cusì u caricatore pò esse facilmente pulitu quandu cambia materiali. I mudelli Metro G / F / R utilizanu valvole pneumatiche di farfalla di grande diametru per a scaricamentu di materiale è i materiali di ponte. Un interruttore di paddle rotativu hè stallatu sottu à a vàlvula, è quandu u livellu di materiale hè più bassu di u sensoru, u ciculu di trasportu hè automaticamente cuminciatu.
U novu caricatore di gravità Metroflow di Motan pesa ogni carica chì gestisce cù una garanzia di precisione Metroflow usa flaps magnetichi invece di scarichi operati pneumaticamente. In circustanze nurmale, dopu à ogni ciculu di trasportu, u vacuum utilizatu per u trasportu hè liberatu, è u pesu di u materiale provoca l'apertura di u flap di scaricamentu, ma in u casu di un sistema magneticu, ferma chjusu. Solu dopu chì u materiale in u caricatore hè pesatu, u magnetu di mantene hè disattivatu è u materiale hè scaricatu.
U caricatore trifase di Metro HBS di Motan pò gestisce throughputs da 661 à 3,527 lb / h è hè dotatu di una stazione inferiore trifase separata cù un alarme chì indica materiale insufficiente. A pulizia automatica di u filtru di implosione hè standard, è u dispusitivu hà duie entrate di materiale. Ùn ci hè micca bisognu di una valvula di mistura separata, perchè Metro HBS hà un rapportu generale di materie prime è riciclate, chì permette di aghjustà u rapportu trà i dui flussi. Un controller pò gestisce finu à dui caricatori è un soffiatore.
Plastrac, un fornitore di sistemi di mischju, hà introduttu un metudu in attesa di patente per a mistura continua di culori è altri additivi. ColorStream hè una suluzione per i clienti chì volenu eliminà a necessità per l'impiegati di cullà scale o scale per pulizziari è rimpiazzà a tramoggia additiva situata sopra u pianu di a fabbrica è installata à u latu di u caricatore di cumpunenti principali. Stu novu sistema separa a misurazione additiva da a trasfurmazioni è l'alimentazione di i principali cumpunenti di resina, posizionandulu in un disignu compactu à u livellu di u pianu, adattatu per i processori chì mancanu di grandi miscelatori di pavimentu è un caricatore / ricevitore centrale per a materia prima.
ColorStream di Plastrac separa a misurazione di l'additivu da a trasfurmazioni è l'alimentazione di i cumpunenti principali di resina, posizionandulu à u livellu di u pianu.
Cù ColorStream, a pulizia è i cambiamenti di culore si verificanu nantu à u pianu, è tutti i cumpunenti di u sistema nantu à u pianu sò autopulenti. ColorStream hè stallatu in un trolley compactu è muntatu nantu à rotelle. Puderà sustene finu à quattru alimentatori additivi disposti radialmente longu u funnel di cullizzioni. U funnel scarica l'additivi in ​​u venturi installatu verticalmente, chì hè scaricatu in u tubu di trasportu. A cuntrariu di i venturi tradiziunali chì necessitanu aria compressa à alta pressione, ColorStream usa l'aria di bassa pressione furnita da un soffiatore rigenerativu elettricu nantu à un carrettu. Sicondu Plastrac, sti soffiatori ponu funziona in continuu per più di cinque anni è furnisce sempre aria pulita perchè ùn ci sò micca parti di cuntattu chì deve esse lubricatu. U tubu venturi è u tubu di consegna sò abbastanza chjuchi per furnisce una velocità di l'aria sufficiente per mantene e particelle chì flottanu in u flussu d'aria ancu cù un picculu soffiatore di risparmiu d'energia.
À l'estremità superiore di u sistema, un baffle box hè muntatu nantu à a flange d'ingressu di a macchina di trasfurmazioni. A flange superiore di a scatula pò sustene u caricatore / ricevitore cintrali è u buffer hopper, chì furnisce materie prime. U receptore di ciclone in u baffle box separa l'additivi da l'aria di trasportu. U schermu di metallu trà u separatore di ciclone è u tubu di scarico impedisce à e particelle di fughje cù u gasu di scarico. I particeddi ùn anu micca ostruisce u screnu perchè l'area aperta più grande riduce a velocità di l'aria sottu à a velocità necessaria per elevà e particelle. Siccomu a superficia hè pulita da u trasportu di l'aria o di l'impattu di particelle, u cambiamentu di culore ùn hà micca bisognu di tubi di pulizia o cumpunenti di scatula deflettore.
Labotek (rappresentatu quì da Romax) hà aghjurnatu a so linea di dispositivi di trasportu per include un sistema di trasportu di fogli chì mira à i materiali riciclati. Le SVR-F a une trémie de 100 litres et un débit de 600 à 700 lb/h, et est spécialement conçu pour traiter les flocons. Inoltre, u novu SVR-P hè pensatu per u trasportu di polvere, principarmenti per i rotomolders è i fabricatori di tubi. Cù un filtru pianu riprogettatu nantu à a cima, chì hè pulita da a vibrazione è l'aria, u dispusitivu hà una gamma di throughput di finu à 4409 lbs / h.
Piovan (a sucetà parente di Universal Dynamics) hà dimustratu a so tecnulugia Vakupulse, chì hè una tecnulugia di trasmissioni di fasi densi chì si dice chì hè adattata per trasmette materie prime fine à bassa velocità è flussu bassi nantu à distanze brevi. A cumpagnia hà ancu lanciatu a stazione di accoppiamentu manuale Handlink +. Piovan hà dettu chì stu disignu pò facilmente cunnette i pipi ancu cù una sola manu. Ùn ci hè micca gasket per prevene a contaminazione, è i particeddi sò solu in cuntattu cù l'acciaio inox. U sistema di tag RFID assicura a cuncurrenza trà a fonte è a destinazione di u materiale. Se ùn currisponde micca, u sistema di trasportu ùn principia micca u ciculu di carica.
L'attività FDM di Piovan, chì mira à l'estrusione, hà mostratu u so novu mixer à gravità GDS 5. A cumpagnia hà dichjaratu chì GDS 5 hè pensatu per installà finu à cinque stazioni di pellet, hè compactu in dimensioni, è hè equipatu di un controller Siemens PLC.
Per a pruduzzione medica, Piovan hà ancu introduttu un dispositivu micro-dosing chì pò alimenta a macchina un pellet à un tempu. Per e camere pulite, Piovan hà dimustratu u receptore Pureflo senza filtru, chì si dice chì ùn necessita nè aria compressa nè mantenimentu, è un secadoru DPA senza emissioni.
Maguire hà allargatu a so tecnulugia di colorazione 100% iniezione cum'è una opzione per u so alimentatore di gravità MGF. Sta tecnulugia permette à l'alimentatore di realizà a misurazione di u culore durante e fasi di ricuperazione è iniezione di a vite. Maguire hà rimarcatu chì in u ciculu di iniezione, circa 75% di a resina entra in a vite durante a fase di ricuperazione è u 25% entra in a vite durante l'iniezione. Siccomu l'alimentatori tradiziunali aghjunghjenu solu u culore durante u prucessu di ricuperazione, pò esse un mischju insufficiente. A tecnulugia di colorazione di l'iniezione 100% di Maguire pò eliminà e risposte tipiche per i composti sottumessi, cum'è l'usu di un premix upstream o over-coloring.
A tecnulugia di colorazione 100% di Maguire permette à l'alimentatore di misurare u culore durante a fase di ricuperazione è iniezione di a vite.
Schenck hà perfezionatu a serie Proflex per furnisce tassi di alimentazione più bassi per applicazioni masterbatch più chjuche. C100 hà unitu C500, C3000 è C6000. U più chjucu in questu gruppu, adattatu per i extruders più chjuchi. Finu à cinque alimentatori ponu esse cumminati intornu à l'entrata di l'estrusore, è l'opzione di tramoggia di cambiamentu rapidu permette un cambiamentu rapidu senza smontà a vite di alimentazione. U disignu asimmetricu impedisce u ponte è l'otturazione di materiali viscosi, è a scatula di trasmissione integrata permette un rapportu di turndown finu à 1: 120. Schenck dice chì u muru flessibile permette un riempimentu cuntinuu è precisu di a vite di alimentazione.
Schenck hà ancu aghjustatu a linea di produzzione Simplex chì hà lanciatu in K in 2016. U novu Simplex FB 650 si unisce à u Simplex FB 1500, u scopu hè di alimentà fiocchi di plastica, cellulosa, canapa, fibra di vetru o di carbone è altre materie prime o riciclate per film plasticu. o compostu. Simplex FG 650 hè dotatu di un alimentatore d'acciaio inossidabile di alta capacità appositamente cuncepitu per trattà materiali leggeri è soffici. Aduprà un agitatore verticale guidatu in fondu è un agitatore ausiliariu per trattà i materiali difficiuli di alimentazione, cumprese film PP o PET sminuzzati.
U Movacolor Olandese, chì hè distribuitu in l'America di u Nordu da cumpagnie cum'è Hamilton Plastic Systems è Romax, hà lanciatu trè novi sistemi di alimentazione gravimetrica è mischju à u K 2019. MCHigh Output 2500R di grande capacità di batching hè utilizatu per regrind flakes cù bassa densità di massa cum'è. comu buttigli. U sistema MCTwin hè pensatu per riprocessà i materiali riciclati culurati da e porte di iniezione è i prudutti di scarti. L'obiettivu di MCContinuous Blender hè di strincà i fili è i cavi (per piacè riferite per stà aghjurnatu in Novembre).
Process Control hà lanciatu WXOmega, chì hè statu sviluppatu in Germania è pensatu per mischjà i polveri. U sistema di misurazione di lotti di polveri WXOmega hè descrittu cum'è alta precisione è efficienza energetica, è pò esse sbulicatu finu à sei polveri diffirenti. Aduttendu una struttura a prova di polvera, ognuna di e sei tramogge di polveri hà una vite di polvera integrata è un dispositivu di rottura di ponti. A tramoggia di pesu cònicu riprogettata hà una valvola a farfalla è una cellula di carica speciale per migliurà a precisione. Inoltre, l'agitatore di polvera in a camara di mischju aiuta à mischjà i materiali uniformemente. A produzzione varieghja finu à 551 liri per ora, è u cuntrollu di u prucessu significa chì tutte e parti in cuntattu cù l'ingredienti sò in acciaio inox. I cuntrolli di u touch screen venenu cù 7 inch o 10 inch. mostra.
Italian Plastics Systems, chì avà hà a so sede di i Stati Uniti in Atlanta, hà lanciatu un miscelatore di pesu chì pò cuntene sin'à ottu cumpunenti, è un novu ricevitore per u sistema di trasportu cintrali. Quessi anu una funzione di cuntrollu PLC, chì pò esse monitoratu remotamente o cuntrullati da un telefuninu intelligente o una tableta. Inoltre, ci hè un novu sistema di distribuzione automatica di manifold, un sistema di pesatura opzionale per u calculu di a quantità di resina è u sistema di monitoraghju Easy Way 4.0, utilizatu per cullà è almacenà i dati di u funziunamentu di tutte e macchine di stampa à iniezione è l'equipaggiu ausiliari in a fabbrica.
Piovan hà introduttu u so sistema di asciugatura GenesysNext per a prima volta, chì a cumpagnia dichjara chì hà "tecnulugia adattativa" ottimizzata per u PET riciclatu. Siccomu u voluminu di produzzione oraria è a temperatura iniziale è l'umidità di e particelle di plastica cambianu, u flussu di l'aria di u prucessu, u puntu di rugiada, u tempu di residenza, a temperatura, etc. ponu esse gestiti automaticamente. A linea di prudutti Genesys originale hè stata lanciata in 2010.
Piovan hà dettu chì a tecnulugia AIPC (Automatic Injection Pressure Control) hè stata ancu migliurata, chì si dice chì assicura u costu di produzzione più bassu di preforme PET. Piovan hà dettu chì u novu cuntrollu cù funzioni di mantenimentu predittivu cunnetta l'asciugatrice à a macchina per l'injection. Sicondu i rapporti, l'asciugatrice misura a pressione di iniezione attraversu un sensoru ogni 5 millisecondi, chì pò evità l'asciugatura eccessiva di u PET. Un novu sistema di filtrazione patentatu pò assorbe composti organici volatili. U sistema sonarà un alarme per rimpiazzà u filtru se ne necessariu.
A cumpagnia hà ancu lanciatu i prudutti d'ispezione di preforma in K 2019. InspectAC permette à l'anzianu di verificà u nivellu di acetaldehyde di a preforma in modu non distruttivu. Formers ùn anu micca bisognu di mandà i preformi à u laboratoriu, ponu verificà u nivellu di liquidu vicinu à a stampa in solu 30 minuti. Inoltre, a tecnulugia InspectBE pò misurà u benzene chì pò esse pruduciutu durante u prucessu di riciclamentu PET. U dispusitivu pò misurà benzene (parts per billion) in linea in 35 minuti. Tutti questi ponu esse cunnessi attraversu a piattaforma winfactory di Piovan.
U novu secadoru di batterie Aton H1000 di WITTMANN BATTENFELD pò processà 1,000 metri cubi per ora di aria secca, cù un rendimentu di secca di 1102 lbs à 1322 lbs / ora. Questa marca a prima volta chì u so secadoru di rota segmentatu Aton s'hè allargatu da u latu di a stampa à u travagliu centrale di l'asciugatura. A cumpagnia hà dichjaratu chì u sistema pò ghjunghje à un puntu di rugiada di -85 F. Aton H1000 hè cumminatu cù a piattaforma Wittmann 4.0 di a cumpagnia è hà un touch screen più grande di 5,7 inch. A linea di produzzione Aton esistente pò furnisce da 30 à 120 metri cubi per ora di aria secca.
L'asciugatrice di batterie Aton H1000 di Wittmann Battenfeld estende sta linea di produzzione di rota segmentata da a stampa à l'asciugatrice centrale.
L'opzioni di l'Aton H1000 includenu l'asciugatura cuntrullata à u puntu di rugiada è luci LED per indicà u statutu di l'asciugatrice. Un drive di frequenza variabile pò ancu esse furnitu.
U sistema di secca di resina modulare Somos RDF di ProTec, custituitu da una unità cù u so propiu fornimentu d'aria secca è u controller, hà ancu fattu u so debut in K. Ogni unità operativa pò esse cumminata in un sistema generale cù visualizazione è cuntrollu cintrali. U secadoru hà una capacità di 50 à 400 litri è una temperatura di secca di 140 à 284 F; mudelli d'alta temperatura finu à 356 F sò dispunibili.
Maguire hà utilizatu K per rinominà a so serie di essiccatori di vacuum Ultra. Questi secadori di bassa energia sò basati nantu à a tecnulugia introdutta da Maguire in 2013 sottu u nome VBD. Da tandu, Maguire hà dichjaratu chì a so tecnulugia di vacuum hà ottinutu più risparmiu energeticu reale di quellu chì l'originale hà dichjaratu (vede l'anteprima K in settembre 2019).
Plastic Systems hà introduttu un sistema modulare custituitu da 1 à 10 essiccatori di dissiccazione di rotore a nido d'ape, ognunu cù a so propria tramoggia. Un unicu sistema di cuntrollu PLC permette l'asciugatura simultanea di diverse resine per ogni tramoggia attraversu un cuntrollu indipendente, adattatu basatu annantu à u livellu di materiale è a temperatura di l'aria di secca, u puntu di rugiada è u flussu d'aria.
HB-Therm of Switzerland hà introduttu per a prima volta a Thermo-5 Water Temperature Control Unit (TCU), cù una pompa radiale di velocità variabile; i limiti di temperatura sò 212, 284 è 320 F; capacità di riscaldamentu finu à 32 kW; è capacità di rinfrescamentu finu à 110 kW. A cumpagnia hà nutatu chì u dispusitivu hè compactu, 650 mm (micca 25 inch) altu, è pò esse guardatu sottu a maiò parte di i moderni macchine per l'injection.
A pompa radiale in acciaio inox Eco-pump di TCU hà una putenza operativa di 2,2 kW è un flussu massimu di circulazione di 220 l/min. In u modu Eco, u dispusitivu pò aghjustà a differenza di temperatura di entrata / uscita (ΔT), u flussu o a pressione di a pompa, è visualizà è registrà tutte e cundizioni di risparmiu d'energia. Hè dettu chì u cuntrollu di a temperatura hè ± 0.1 ° C, cù l'ajustamentu auto-ottimisatu. Un sistema senza tankless cù rinfrescante indirettu pò furnisce i tempi di riscaldamentu è di rinfrescante più brevi perchè solu una quantità minima di fluidu di trasferimentu di calore hè aduprata. A quantità più chjuca di circulazione precisa ancu menu putenza. I paràmetri specifichi di u moldu ponu esse salvati è integrati in u cuntrollu di a macchina di stampa.
Sti dispusitivi hannu funzioni di surviglianza di prucessu autumàticu, cumpresi a misura di flussu ultrasonicu; rupture di tubi è rilevazione di perdite; circuiti idraulichi di materiali resistenti à a corrosione; è una garanzia di vita per u dispusitivu di riscaldamentu. L'elementu calefactore ùn hè micca in cuntattu direttu cù u fluidu fluidu. E pompe senza guarnizione riducenu ancu u mantenimentu. U sistema chjusu ùn hà micca cuntattu cù l'ossigenu è usa una regulazione di pressione attiva per prutege u muffa.
Sicondu HB-Therm, l'interfaccia opzionale OPC-UA hè "orientata à u futuru" una unità Industry 4.0. I TCU ponu esse cuntrullati remotamente, è attraversu OPC-UA, ponu sparte dati cù altre macchine, cuntrolli o sistemi QA è MES. U kit di stanza pulita opzionale per Thermo-5 hà insulazione senza fibre, rulli PUR resistenti à l'usura è finiture lucide.
Danish Mouldpro APS hà lanciatu u so manifold di rinfrescante digitale flosense 4.0 à K. U flosense 4.0 distribuitu da Alba in i Stati Uniti pò cunnette finu à quattru manifolds, è u so touch screen pò monitorà à 48 circuiti di cooling indipendenti. In alternativa à i regulatori di flussu manuali analogici, Mouldpro hà dichjaratu chì u manifold di flussu digitale permette intervalli di flussu è temperatura più elevati, è ancu di almacenamentu di dati è esportazione. A pantalla principale di u controller hà una interfaccia OPC-UA, chì pò vede tutti i circuiti, cumpresi i dati di u flussu è a temperatura, è ancu a pressione di l'entrata principale è l'outlet. Cliccà nantu à un circuitu specificu, l'utilizatore pò ottene infurmazioni più detallate, cumpresu u ΔT di quellu canale. Cumpresu un indicatore di turbulenza, u sistema hà un logu di auditu per seguità tutti l'avvenimenti. I dati sò guardati in memoria interna è ponu esse visualizati graficamente per ogni circuitu o esportati per usu esternu.
U novu Easitemp 95 TCU di Single adopta un disignu compactu, resistente à a corrosione, è hè infurmatu per esse capace di gestisce un funziunamentu cuntinuu cù bassa sensibilità à a contaminazione è prestazioni coerenti ancu sottu carichi pesanti. Easitemp hà una capacità di riscaldamentu di 6 kW, pò travaglià continuamente finu à 203 F, è hà una capacità di rinfrescamentu di 45 kW à una temperatura di ingressu di 176 F è una temperatura di refrigerante di 59 F. U flussu nominale di a pompa d'immersione hè 40 l / min. è 3,8 bar, è u cunnessu di polarità inversa furnisce un modu a prova di fuga è u scaricamentu di l'uttellu cù filtru di particelle.
SiSE di Francia hà introduttu un schermu tactile di culore nantu à u so TCU oliu-acqua. A nova lanciata hè ancu una serie di TCU d'acqua di pressione (6 à 60 kW), adattate per temperature da 284 à 356 F è outputs da 60 à 200 litri/min.
Wittmann Battenfeld hà allargatu a so serie di regulatori di temperatura K Tempro cun un dispositivu di pressurizazione capace di ghjunghje à una temperatura massima di 212 F (vede u mantenimentu di settembre). U novu Tempro plus D100 pò pruduce 9 kW di calore è utilizeghja una pompa d'acciaio inox accoppiata magneticamente per assicurà un flussu abbastanza. A capacità di a pompa hè 0,5 kW, u flussu massimu hè 40 l/min (10,5 gpm), è a pressione massima hè 4,5 bar (65 psi).
Engel hà dimustratu i so dui miglioramenti à a digitalizazione di u cuntrollu di a temperatura di u moldu. Unu hè u novu mudellu e-temp XL, una versione più grande di u so TCU cù una pompa di velocità variabile, fabricata da HB-Therm per Engel. L'altru hè a nova funzione di e-flomo: quandu si cambia u moldu o l'inserti di muffa, purga d'aria automatica è cuntinuu (soffiatu) di u circuitu di manifold in u moldu di iniezione (vede u mantenimentu di Novembre).
À u tempu di stampa, uni pochi di fornitori ausiliari anu spartutu alcuni di i so piani K 2019, enfatizendu a cunnessione è l'efficienza in i so schermi pianificati.
I fornitori di materiale sò impegnati in l'"ecunumia circular", cum'è pruvucatu da a so adopzione di e tecnulugia novi, l'introduzione di u produttu è a cooperazione.
I temi di u sviluppu sustenibile è di l'economia circulari seranu vistu in i cabine di parechji fornitori di l'equipaggiu di estrusione è di laminatura, in particulare filmi.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!