LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Forgiatura di rame è lega di rame di materiali di valvula

Forgiatura di rame è lega di rame di materiali di valvula

/

Una quantità di cumminazzioni di prudutti di a listessa forma, di a listessa spezia o di a listessa lega è u statu di materiale è di u listessu spessore o sezione utilizata per l'ispezione (test). L'identificazione di u produttu furnisce un schema di nomenamentu scalatu, per mezu di quale una descrizzione di un pruduttu pò esse trasmessa rapidamente è chjaramente, in modu chì i prudutti chì rispondenu à i requisiti di a scala europea currispondente ponu esse cumpresi mutualmente à u livellu internaziunale. In circustanze spiciali, se u partitu di l'ordine richiede una prova di a funzione di tensione, duverebbe esse à l'inchiesta è l'ordine di forza di trazione chjuca, 0. 2% forza di rendimentu ...

gamma

Questa scala definisce a cumpusizioni, i requisiti di funzione è e tolleranze dimensionali è di cuntorni di rame è alliate di rame è forgiati liberi. I prucedure di campionamentu, i metudi di teste è u statutu di consegna sò definiti per verificà u rispettu di sta scala.

Documentu di riferimentu normativu

I termini in i seguenti documenti diventanu termini di sta scala per riferimentu à questa scala. Per e citazioni datate, tutte e emendamenti successivi (esclusi l'errata) o rivisioni ùn sò micca applicabili à u Dipartimentu. Tuttavia, i partiti accunsentiti sottu à stu criteriu sò incuraghjiti à scopre a dispunibilità di tali versioni. Ogni schedariu di riferimentu senza data chì a versione hè appruvata per questa scala.

Test di durezza Metal Brinell - Parte 1: Metodi di prova (GB/T 231.1-2002, eqv ISO 6506-1; 1999).

GB/T 1182 Tolleranze generale, definizione, simboli è disegni per l'apparenza è a pusizione (GB/T 1182-1996, eqv ISO 1101: 1996)

Prove di durezza Vickers metalliche - Parte 1: Metodi di prova (GB/T 4340.1 -1999, eqv ISO 6507-1; 1997).

GB/T 10119 ottone - Determinazione di a resistenza à u dezincing (GB/T 10119-1988, eqv ISO 6509: 1981)

EN 1655 Specifica per a conformità di ramu è leghe di rame

TS EN 1976 Rame è leghe di ramu - fusioni di ramu crudu

EN 10002-1 Prove di trazione per i materiali metallici - Parte 1: Metodi di prova (à a temperatura ambiente)

TS EN 10204 Tipi di documentazione per l'ispezione di i prudutti di metalli

EN ISO 196 Determinazione di stress residuale in rame trattatu è leghe di rame - Test di nitrati di mercuriu (1) (ISO 196: 1978)

ISO 1811-2 Selezzione è preparazione di campioni per l'analisi chimica di rame è leghe di ramu - Parte z: Campionamentu di prudutti di colata è fusioni - ISO 6957 Lighe di rame - Prove di ammonia per a resistenza à l'erosione di stress

Nota: I riferimenti furniti per questa scala è quelli citati induve apprupriati in questa edizione sò listati in a bibliografia in l'Appendice A.

definizione

E seguenti definizioni s'applicanu à questa scala.

forgiatura

Formazione calda di un pruduttu per martellazione o pressa.

Die forging

Un pruduttu cast in un moldu chjusu.

Forgiatura libera

Un pruduttu cast in un moldu apertu.

Forgiatura cava

Un pruduttu cast in un fustu chjusu cù pellets.

Lot d'ispezione

Una quantità di cumminazzioni di prudutti di a listessa forma, di a listessa spezia o di a listessa lega è u statu di materiale è di u listessu spessore o sezione utilizata per l'ispezione (test).

identificazione

materiale

Principiu generale

I materiali sò chjamati da simboli o codici (vede Table 1 à Table 8).

simbulu

A denominazione di i simboli materiali hè basatu annantu à u sistema datu in ISO 1190-1.

Nota: Mentre l'identificazione di u simbulu di materiale in questa scala pò esse uguale à l'altri scale chì utilizanu u sistema di nomenclatura ISO 1190-1, i requisiti di cumpusizioni detallati ùn anu micca bisognu di esse listessi.

Nome codice

U codice materiale hè chjamatu secondu u sistema EN1412.

Statu materiale

I seguenti nomi per i sistemi in EN1173 sò usati cum'è stati di materiale per questa scala:

M U statu materiale di un pruduttu chì ùn hè micca capaci di esse fabricatu;

H delimità i prudutti cù esigenze di durezza è nome u statu di materiale secondu e esigenze di durezza chjuca;

S (suffissu) si riferisce à u statu materiale di u pruduttu di stress.

Nota 1: I prudutti cù u statutu H ponu esse classificatu cum'è durezza Vickers o Brinell, è a designazione di u statutu H hè u stessu metudu di prova per i dui durezze.

Nota 2: Per riduce u stress residuale, migliurà a resistenza di u produttu à l'erosione di stress è migliurà a so stabilità dimensionale dopu a trasfurmazioni, i prudutti in u statu M o H ponu esse sottumessi à trattamentu speciale (per esempiu, per sguassà u stress meccanicu o termale) [vede l'articulu 5 g. ), Articulu 5 h) è 8.4)]

Solu unu di l'identificatori di sopra hè utilizatu per nome u statu di u materiale, salvu quandu u suffissu S hè utilizatu.

pruduttu

L'identificazione di u produttu furnisce un schema di nomenamentu scalatu, per mezu di quale una descrizzione di un pruduttu pò esse trasmessa rapidamente è chjaramente, in modu chì i prudutti chì rispondenu à i requisiti di a scala europea currispondente ponu esse cumpresi mutualmente à u livellu internaziunale.

L'identificazione di u produttu ùn pò micca rimpiazzà tuttu u cuntenutu di a scala.

L'identificazione di u produttu implicatu in questa scala deve esse cumpostu da i seguenti cuntenutu:

- Nome (forgiatura);

- Scala numeru (GB / T 20078-2006);

- Identificazione di u materiale, cumpresi simboli o codici (vede Tabella 1 è Tabella 8);

- Identificazione di u statutu di u materiale (vede a Tabella 10-12)

L'identificazione di u produttu hè generata cum'è mostra quì sottu.

Esempiu: Forgiatura conformi à sta scala, cù identificazione di materiale CuZn39Pb3 o CW614N status di materiale H080, deve esse identificatu cusì:

infurmazione di ordine

Per a comodità di l'inchiesta, a prucedura d'ordine deve esse cunfirmata trà u cumandante è u fornitore. U cumandante deve dichjarà in l'inchiesta è urdinà chì i seguenti ingredienti richiesti duveranu esse coerenti cù i materiali currispondenti datu in a Tabella 1 ~ a Tabella 8.

Nota: Perchè i materiali definiti in questa scala varianu considerablemente in a resistenza à a deformazione, a temperatura di colata è u stress furmatu in a fustella, sò divisi in trè gruppi chì tutti anu caratteristiche di travagliu termichi simili. Inoltre, i gruppi sò stati divisi in duie categurie per riflette a so dispunibilità. I materiali di a categuria A anu generalmente più dispunibilità di i materiali di a categuria B (vede a Tabella 9).

Funzione meccanica

durezza

A funzione di durezza deve risponde à i requisiti currispondenti in a Tabella 10-12.

L'urdinatore deve indicà quale metudu di prova deve esse usatu. I testi anu da esse realizatu in cunfurmità cù i metudi adatti descritti in Clause 8.2.

Per i forgiati fatti di materiali di Classe, a funzione di durezza deve esse sottumessa à l'accordu di u cumandante è u fornitore.

Funzione di tensione

A funzione di tensione necessaria ùn hè micca definita in questa scala. I valori * in parentesi in a Tabella 10 à a Tabella 12 sò per riferimentu.

Sutta circustanze spiciali, s'è u partitu cumandate abbisogna à pruvà a funzione tensile, si deve esse una piccula forza tensile, 0. 2% forza di rendiment à u mumentu di l'inchiesta è ordine

E allungamentu, locu di mostra è taglia, è rapportu di mostra (vede art. 5 k)}. In questu casu, i valori di durezza * elencati in i Tabella 10 à 12 sò per riferimentu.

Forgiatura di rame è lega di rame per i materiali di valvula (ii) chì utilizanu materiali di Classe A elencati in a Tabella 13 sò conformi à l'energia di u mutore specificata in a Tabella 13. Per i forgiatura chì utilizanu materiali di Classe B elencati in a Tabella 9, se l'energia di u mutore hè necessaria, hè necessariu. deve esse accunsentutu trà u cumandante è u fornitore. In u prucessu di fabricazione, stu pruduttu di lega pò esse riscaldatu in a gamma di 470 ℃ ~ -550 ℃. Se l'utilizatore hà bisognu di riscalda u materiale à più di 530 ℃, u fornitore deve esse cunsultatu per cunsiglii. Tolleranze dimensionali è tolleranze di contorni seguitanu e tolleranze definite in questa scala. Se a tolleranza ùn hè micca indicata in u disegnu, u valore di tolleranza datu in questa scala hè appiicata.

Cunnessione: Forgiatura di rame è di lega di ramu per i materiali di valvula (I)

Sutta circustanze spiciali, s'è u partitu cumandate abbisogna à pruvà a funzione tensile, si deve esse una piccula forza tensile, 0. 2% forza di rendiment à u mumentu di l'inchiesta è ordine

È l'allungamentu, a pusizione di campionamentu è a dimensione di a mostra, è u rapportu di campionamentu (vede l'art. 5 k). In questu casu, i valori di durezza * elencati in i Tabella 10 à 12 sò per riferimentu.

Energia mutore

Forgiati fatti da i materiali di Classe A listati in a Table 13 sò conformi à l'energia di u mutore specificata in a Table 13. Per i forgiati fatti di i materiali di Classe B elencati in a Table 9, se l'energia di u mutore hè necessariu, deve esse d'accordu trà l'ordine è l'ordine. fornitore.

Disincing resistenza

– Per i materiali di Classe A: relativamente grande 200μm;

– Per i materiali di Classe B: uniformemente micca più di 200 μm è relativamente più grande di 400 μm [(vede Sezione S i)]

A prova deve esse realizata in cunfurmità cù l'articulu 8.5.

Nota: In u prucessu di fabricazione, stu pruduttu in lega pò esse trasfurmatu in a gamma di 470 ℃ ~ -550 ℃. Se l'utilizatore hà bisognu di riscalda u materiale sopra à 530 ℃, u fornitore deve esse cunsultatu per cunsiglii.

Stress residuale

I forgiati urdinati per stati senza stress (vede a Nota 2 in 4.2) ùn mostraranu micca segni di fissura à u mumentu di a prova. I testi deve esse realizatu in cunfurmità cù 8. 6.

Die forging tolleranza

Principiu generale

E tolleranze definite s'applicanu à tutti i materiali di Classe A è Classe B elencati in a Tabella 9. Marcatu nantu à u disegnu di forgiatura

Tolleranze dimensionali è tolleranze di contorni seguitanu e tolleranze definite in questa scala. Se a tolleranza ùn hè micca indicata in u disegnu, u valore di tolleranza datu in questa scala hè appiicata.

Nota 1; Hè ricumandemu chì e referenze à questa scala esse indicate nantu à u diagramma

Ci hè dui tipi di dimensioni diffirenti per distingue per a forgiatura

a) E dimensioni in a cavità di u fustu sò marcati in un modulu perfettu secondu a forma di u forgiamentu, è ùn si move micca l'un à l'altru, vede a dimensione n in Figura 1.

Nota 2: Questi moduli sò cumposti da cumpunenti unichi è unichi o parechji cumpunenti chì ùn si movenu micca l'un à l'altru.

b) A dimensione di a linea di filetta in eccesso hè derivata da duie o più fustelle chì si movenu l'una contru à l'altru, vede a dimensione t in Figura 2.

Nota 3: Figura 3 mostra a fustellatura prodotta cù i stampi mostrati in Figura 1 è Figura 2.

Cunsigliu di machining ricumandate è materiali supplementari sò indicati in B.3.10 è Table B.6


Tempu di Postu: Feb-08-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!