LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

News Car Connected: BASF, Toyota, Lion Electric, AllOver Media, ATLIS, Volvo, ADI, Hyundai Mobis, Netradyne è Renesas Electronics

A notizia di e vitture cunnesse include BASF, Toyota Motor, May Mobility è Udelv, Lion Electric, Toyota, AllOver Media, ATLIS Motor Vehicles, Volvo, ADI, Hyundai Mobis, Netradyne, Renesas è EPC.
BASF riempie avà 20%, 30% è 40% di qualità rinforzate in fibra di carbonu cù gradi rinfurzati in fibra di carbonu per espansione u portafoglio di prudutti di poliftalamide (PPA) Ultramid®Advanced. I vantaghji di sti novi materiali: Puderanu fà pezzi estremamente ligeri, ponu rimpiazzà in modu sicuru l'aluminiu è u magnesiu senza perde a rigidità è a forza, è avè una conduttività elettrica. A nova qualità combina queste caratteristiche cù i vantaghji di Ultramid®Advanced N (PA9T), chì u rende unicu trà i PPA rinfurzati in fibra di carbonu esistenti in u mercatu: per via di una bassa assorbimentu d'acqua, alta stabilità dimensionale, eccellente resistenza chimica è idrolisi. Alta forza è modulu. A nova qualità rinfurzata in fibra di carbonu (CF) pò esse usata per fabricà parti strutturali di l'automobile per u corpu, chassis è powertrain, pompe, ventilatori, ingranaggi è compressori in applicazioni industriali, è cumpunenti stabili è ultra-leggeri in l'elettronica di cunsumu. . Cù stu pruduttu, BASF hà cumplementatu a cartera di prudutti PPA esistenti di più di 50 gradi nantu à u mercatu.
E proprietà meccaniche di a nova qualità PPA rinfurzata in fibra di carbonu ponu esse aghjustate per mezu di a selezzione è u cuntenutu di fibre di carbone è a tecnulugia di l'aggiunta. Ultramid® Advanced N3HC8 cù 40% di fibra di carbone mostra una forza è un modulu megliu cà u magnesiu o l'aluminiu à 80 ° C (dopu à l'aghjustamentu). "U nostru novu compostu PPA di fibra di carbone hè un sustitutu ideale di metalli", hà dettu Michael Pilarski di u dipartimentu di gestione di l'imprese PPA di BASF. "È questu ùn hè micca solu da u puntu di vista di e pruprietà materiale. Ricertamenti, avemu vistu prublemi di sicurezza da i pruduttori di magnesiu in diversi paesi, chì rende l'offerta imprevisible. I pezzi fatti di magnesiu o aluminiu necessitanu un post-processamentu supplementu è arnesi. Aumenterà i costi di u sistema. Cù i nostri novi gradi PPA, cù una opportunità di riduzzione di pesu da 25% à 30%, pudemu furnisce alternative sicure, efficaci è d'altu rendiment à e parti tradiziunale di metallu ".
Toyota Transportation Foundation (TMF) è Energy System Network (ESN) designatu May Mobility è Udelv cum'è i primi dui implementazioni di u futuru pianu di a zona di trasportu. U "Future Travel Zone Program" stabilitu in cuuperazione cù l'Indiana Economic Development Corporation (IEDC) hà per scopu di prumove l'innuvazione per partenarii industriali è prumove a ricerca è u sviluppu di tecnulugia avanzate di viaghju in Indiana. TMF hà stabilitu u "Piano di a Zona di Trasportu Futuru" per sustene a missione "Trasportu per Tutti" di Toyota è u so impegnu à l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di e Nazioni Unite (in questu casu, "Città Sostenibile è Cumunità Obiettivu 11").
Phillips 66 è Faradion sò una di e cumpagnie britanniche chì mostranu i veiculi alimentati da ioni di sodiu per a prima volta. Hanu lanciatu a cuuperazione tecnica per sviluppà i materiali di l'anodu di a batteria di ioni di sodiu di più prezzu è più altu rendiment.
A tecnulugia di a bateria di ioni di sodiu hà vantaghji inherenti à l'altri tecnulugii di almacenamentu di energia perchè usa materiali sustinibili è largamente utilizati à pocu costu. U carbone hè u materiale di l'anodu preferitu per e batterie, è hè previstu chì sta cullaburazione sfrutterà l'esperienza di Phillips 66 in u sviluppu di materiali di carbonu specializati è u travagliu di Farradion cum'è un capu in a tecnulugia di batterie di ioni di sodiu.
A Secure Technology Alliance (Secure Technology Alliance) hà publicatu oghje un libru biancu chì delinea a strada per una infrastruttura di pagamentu aperta per a carica è u pagamentu di i veiculi elettrici (EV). Oghje, i cunduttori anu da stabilisce un cuntu o adesione cù ogni operatore di punti di carica (CPO) per carricà in e so stazioni. Cù almenu 10 EV CPO è più di 20,000 stazioni di carica in l'America di u Nordu, una infrastruttura di pagamentu aperta pò migliurà assai l'esperienza di l'utilizatori da una stazione di carica à l'altra.
U libru biancu "Open Payment Framework for Electric Vehicle Charges with ISO 15118" pò esse scaricatu da https://www.securetechalliance.org/publications-electric-vehicle-charging-open-payment-framework-with-iso-15118. /.
Lion Electric (Lion), un fabricatore di punta di i veiculi di cità media è pesante, hà annunziatu oghje chì hà ricevutu un ordine per i so autobus scolastici tutti elettrici da u Distrittu Scola Unificatu di Los Angeles (LAUSD). Lion hà inizialmente urdinatu 10 autobus scolastici LionC. Questu hè dopu a recente consegna da Lion di autobus scolastici tutti elettrici à u Distrittu Scolasticu Unificatu di Twin Rivers in Sacramento, cunsolidendu ulteriormente a dirigenza di Lion in autobus scolastici à zero emissioni in California è in l'America di u Nordu.
Cum'è a tempesta d'inguernu Uri a settimana passata hà causatu milioni di Texas à perde u putere o l'acqua, Toyota Motor North America (TMNA) basatu in u Texas di u Nordu hà prumessu di furnisce $ 1 milione in succorsu di disastru. L'assistenza furnisce servizii à i clienti è diverse organizzazioni senza prufittu in Texas.
Toyota furnisce supportu à tutti l'impiegati di i Stati Uniti per risponde à a ricuperazione individuale da disastri inaspettati. Inoltre, Toyota furnisce donazioni individuali di l'impiegati finu à $ 10,000 à l'urganisazioni senza prufittu chì si sò ricuperati da a tempesta.
Toyota Financial Services (TFS) hà annunziatu chì furniscerà opzioni di riduzione di pagamentu per i clienti affettati da a tempesta. A larga gamma di servizii include tutti i clienti TFS o Lexus Financial Services in l'area di disastru designata. I clienti di affittu è finanzii affettati chì vivenu in l'area affettata ponu esse eligibili per parechje opzioni di succorsu di pagamentu, alcuni di i quali includenu:
AllOver Media, LLC, a più grande cumpagnia alternativa di publicità esterna in i Stati Uniti, hà annunziatu una cullaburazione à longu andà cù OBE Power per vende sponsori nantu à a so reta in rapida crescita di stazioni di carica di veiculi elettrici.
GreenPower Motor Company Inc., un principale fabricatore è distributore di veiculi elettrichi, medii è pesanti à emissioni zero, hà annunziatu oghje chì hà ricevutu un ordine da Zeem Solutions per 30 GreenPower EV Stars.
Zeem Solutions furnisce suluzioni logistiche di trasportu elettricu per l'operatori di flotte chjuche, medie è grande in i Stati Uniti, è furnisce soluzioni complete cumprese veiculi, mantenimentu, pedaggi è infrastruttura, à un costu mensile di unu. L'ordine di Zeem includerà cinque dispusizioni di sedi diffirenti, cumprese unità accessibili in sedia a rotelle è cunfigurazioni di trasportu. L'EV Star venduta à Zeem era previamente affittata à Green Commuter.
ATLIS Motor Vehicle Company è Clemson University anu cullaburatu per avanzà u sviluppu di batterie di vitture elettriche, chì caricanu più veloce, anu una vita di serviziu più longa, è ponu esse scalati per adattà à diversi mudelli di vitture.
ATLIS hè una sucietà start-up situata in Arizona chì sviluppa batterie è pacchetti di batterie per alimentà a piattaforma Atlis XP è i camioni pickup XT. L'Istitutu di Nanomateriali di Clemson (CNI) conduce inseme ricerche di batterie in relazione. In ordine per prumove in più u sviluppu di sta tecnulugia, ATLIS è Clemson firmatu un accordu di ricerca generale di trè anni, l'accordu da u fundatore CNI è direttore Apparao Rao, espertu di nanomateriali, RA Bowen prufissore di fisica è quattru prestigiosi Membri di a Società-Leader di a Società Fisica Americana. , Associazione Americana per l'Avanzamentu di a Scienza, National Institute of Inventors and Materials Research Society. A ricerca di Rao si concentra nantu à capiscenu è aduprà e proprietà di nanomateriali per a cugliera di l'energia è u almacenamentu di l'energia.
À u CNI, u prufessore Rao, i so assistenti di ricerca è i studienti aiutanu ATLIS à sviluppà più a so tecnulugia di batterie. A cuntrariu di i disinni di batterie esistenti, e batterie ATLIS utilizanu un revestimentu persunalizatu per ottene un equilibriu trà energia è putenza. Questi rivestimenti, accumpagnati da una struttura meccanica speciale, saranu una capacità energetica ottimizzata è un tempu di carica ridutta.
ADI è Volvo Cars anu annunziatu oghje chì u primu caricatore SUV Volvo XC40 completamente elettricu di Volvo Cars utilizerà circuiti integrati (IC) ADI chì supportanu i sistemi di gestione di a batteria (BMS) è l'autobus audio (A2B). Sti tecnulugii avanzati furniscenu un costu tutale attraente di pruprietà per i veiculi elettrici riducendu u pesu di u veiculu è maximizendu a gamma di guida, mentre sustene ancu un futuru sustenibile.
U veiculu di fornitura Volvo XC40 P8 hè un semi-finalista per u veiculu di utilità 2021 "North American Car, Truck and Utility Vehicle of the Year™" (NACTOY). I Premii NACTOY sò pensati per ricunnosce l'eccellenza in l'innuvazione, u disignu, a sicurezza, a manipulazione, a satisfaczione di u driver è u valore. U premiu hà per scopu di ricunnosce a vittura nova più eccezziunale di l'annu.
Hyundai Mobis hà annunziatu chì a cumpagnia hè diventata a prima cumpagnia in u mondu à sviluppà HLEDs chì ponu esse piegati cum'è filmi sottili. Avà, una sola LED pò esse usata cum'è una luce di frenu è una luce di cuda à u stessu tempu, è u grossu di a superficia LED hè solu 5,5 mm.
Hyundai Mobis hà chjamatu stu novu sistema di luce posteriore HLED cum'è HLED, chì simbulizeghja l'altu rendiment, l'alta definizione è l'homogeneità.
Oghje, secondu a regulazione di sicurità, i fanali di cuda è i luci di stop di a maiò parte di i veiculi sò separati. Sicondu a lege, i luci di frenu deve esse assai più brillanti cà i fanali di cuda.
In ogni casu, u HLED sviluppatu da Hyundai Mobis pò realizà a luce di a cuda è a luce di parcheghju cum'è un unicu LED cuntrullendu a luce cù solu signali elettrici.
Inoltre, ancu s'è u HLED hè curvatu emettendu luce in cinque direzzione diffirenti, pò pruduce luci di frenu brillanti è uniformi. In u risultatu, i cunduttori di i veiculi chì si avvicinanu da a parte posteriore è di u latu vederanu più facilmente i fanali posteriori.
In cunfrontu cù lampade di tubu esistenti, i HLED ponu esse piegati o piegati, cusì diversi disinni di lampade ponu esse creati. Puderà ancu assicurà più spaziu è furnisce un pesu più ligeru, perchè pò cuntrullà l'illuminazione usendu solu LED novi, eliminendu cusì tutti i cumpunenti interni utilizati in i fanali posteriori esistenti.
Hyundai Mobis hà passatu i testi di affidabilità europei (ECE) è americani (SAE) per i fanali posteriori è i luci di parcheggio. Hà ricivutu ordini da l'automakers europei è attualmente sviluppa a produzzione di massa HLED.
Netradyne, un capu in l'intelligenza artificiale (AI) è l'edge computing focu annantu à a sicurezza di i cunduttori è di a flotta, hà annunziatu u lanciu di DriveriHub®, espansione u portafoglio di prudutti Driveri. U DriveriHub, cuncepitu per a scalabilità, hè bundle cum'è un accessoriu à Driveri®, chì permette à i clienti di aghjunghje finu à quattru camere supplementari à una installazione esistente per ottene una vista esterna completa di 360 gradi di tuttu u veiculu. Cunnettendu camere supplementari à DriveriHub, i cunduttori è e flotte ponu avà fighjà in modu sicuru è cunfidenza tuttu u veiculu in tuttu u ghjornu.
Ancu se Driveri D-410 è D-210 di Netradyne aiutanu e flotte di tutte e dimensioni à migliurà l'esperienza generale di guida sicura per mezu di u ricunniscenza di guida attiva, l'allenamentu automaticu è l'AI brevettata più avanzata di l'industria è a rilevazione d'oggetti, i punti di vista coperti da l'equipaggiu core di Driveri restanu Avanzate. , a cabina è i lati di u veiculu sò abbastanza per assicurà una guida sicura in tutte e cundizioni stradali. Altre camere cunnesse à DriveriHub ponu espansione queste vedute secondu i bisogni di a flotta. Da a vista interna di l'autobus scolasticu à u latu di u trailer o a parte posteriore di u veiculu, DriveriHub usa Wifi standard per assicurà a cobertura di tutti i scenarii chì a flotta pò cunsiderà. Questu include i camioni carricati di carica à a parte posteriore, a gestione di i rifiuti à i lati o à a parte posteriore, è i veiculi di petroliu è di gasu utilizati per vede spazii sensibili cum'è e cunnessione di valvula. In a cabina, u cunduttore pò aduprà tutte e vedute di a camera per assicurà chì u cunduttore hà u cuntrollu tutale è pò sempre operà i veiculi di a flotta in modu sicuru.
DriveriHub hè generalmente installatu in a vittura è a camera hè cunnessa fora di a vittura. Attraversu a cunnessione WIFI cù u dispusitivu Driveri, DriveriHub usa u listessu video HD d'alta qualità per aumentà a visibilità. I clienti ponu dumandà video senza saldatura attraversu u portale di u gestore di flotta per guida o analisi di incidenti. DriveriHub include supportu per i monitori in cabina pensati per i cunduttori per vede tutti l'anguli di càmera in pienu.
Driveri hè supportatu da Edge Computing è AI. Hè una piattaforma di sicurezza basata in visione chì usa un sistema di càmera per vede l'internu è l'esternu di u veiculu, analizeghja continuamente scene di guida è dati stradali, è usa AI direttamente incrustatu in u dispositivu di computer di punta per monitorà u cumpurtamentu di u cunduttore. Captura diverse strade è sceni di trafficu, cum'è e strade cummirciali, strade chjuse temporaneamente, strade di strada, spazii di scola, etc. Finu a data, Driveri hà catturatu più di 1.2 milioni di avvenimenti di guida pusitivi, chì permettenu à i cunduttori di ottene un megliu ricunniscenza è aumentà i tassi di ritenzione. Inoltre, u sistema hà ancu registratu più di 3 miliardi di minuti di "visualizazione" di l'avvenimenti, chì u sistema di càmera tradiziunale "basatu in trigger" ùn hà micca.
Renesas Electronics Corporation, un grande fornitore di soluzioni avanzate di semiconduttori, è LUPA-Electronics GmbH, un fornitore di soluzioni di sicurezza automobilistica, anu annunziatu oghje una soluzione di camera frontale aperta EagleCAM modulu cù u sistema R-Car V3H è R -Car V3M di Renesas, in chip. (SoC) dispusitivu. A piattaforma di càmera espansibile all-in-one risponde à l'ultime esigenze Euro NCAP è C-NCAP, cum'è u frenu d'emergenza automaticu, l'avvisu di collisione in avanti, l'assistenza di mantenimentu di corsia è u ricunniscenza di i segni di trafficu. A suluzione sviluppata in cunghjunzione permette à l'OEM è à i Tier 1 di aghjunghje novi funzioni di guida integrendu u so software proprietariu o di terze parti, cusì pudendu differenzià è espansione i so prudutti.
A maiò parte di e soluzioni smart camera in u mercatu oghje anu aduttatu un approcciu di soluzione di scatula nera, chì rende difficiule per l'OEM è i fabricatori di Tier 1 per risponde à e dumande cambiante di u mercatu è rallentà a velocità di sviluppu. Cù EagleCAM cù R-Car SoC, Renesas è LUPA anu introduttu una soluzione aperta chiavi in ​​mano chì furnisce capacità di percepzione flessibili d'altu rendiment, riducendu u tempu di mercatu è i costi di fattura di materiali (BOM).
Voltaiq, u capu di u software Enterprise Battery Intelligence ™ (EBI), hà annunziatu un novu membru di u so cunsigliu consultivu, chì rapprisenta i pionieri di l'industria trà i pruduttori di l'automobile, di l'elettronica di cunsumu è di batterie. Stu gruppu di capi di pensamentu di tuttu u mondu hà riunitu sapè fà per risolve e sfide glubale in capiscenu è ottimisà u cumpurtamentu di a batteria in i paràmetri di l'applicazioni di u mondu reale. I novi membri di u cunsigliu includenu: Carl-Peter Forster, ex CEO è Presidente di General Motors Europe; Robert Garlin, presidente di Garin Energy Co., Ltd.; Peter Haeussermann, Direttore Generale di Mitsubishi Electric; Chris Perry, Chief Innovation Officer di Weber Shandwick; Richard Spitzer, Fundatore è Managing Partner di Escavel Capital; Dr V. Sumantran, presidente di Celeris Technologies; Ralph Szygenda, presidente è CEO di RJS Solutions; Martin Thall, presidente di i Partenarii di Tecnulugia Automotive; ChargePoint Rick Wagoner, Direttore di Inc.; Kevin Whalen, presidente di Rohrich Automotive Group.
EPC hà annunziatu u lanciu di un driver laser chì integra un 40 V, 10 A FET cù un driver di porta integrata è un input di livellu logicu 3.3 in un unicu chip per l'usu in robots, sistemi di surviglianza, droni, è cunduce senza pilotu Cars, è aspiratori.
EPC21601 hè un driver laser cuntrullatu da a logica 3.3 V, capace di modulà una corrente di drive laser finu à 10 A in frequenze estremamente alte sopra 100 MHz è impulsi ultra-corti di EPC21601 hè u primu pruduttu in una larga serie di IC di driver laser integrati à esse offerti in chip scale packaging (CSP). U dispusitivu integratu in un unicu chip hè più faciule da cuncepisce, più faciule da mette, è più faciule d'assemblea, risparmia spaziu nantu à u PCB, migliurà l'efficienza è riduce i costi.


Tempu di Postu: Mar-10-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!