LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

L'ispezione di l'apparenza è a prova di forza di a valvula

L'ispezione di l'apparenza è a prova di forza di a valvula

DSC_0473

In tuttu u prucessu di cuncepimentu, fabricazione, installazione, cundizione di travagliu, operazione è mantenimentu, ogni passu ùn deve esse rilassatu. Cumu determinà s'ellu ci hè un prublema cù a valvula prima di a consegna o dopu a stallazione completa? Questu hà bisognu di passà l'ispezione di l'apparenza è di certi test di prestazione per verificà. Per mezu di questi risultati di teste, i difetti ponu esse esposti è aghjustati in cunseguenza, è solu dopu chì tutti i testi sò qualificati ponu esse messi in usu. Allora, chì dettagli duvemu attente à l'ispezione di l'apparenza? Chì implica a prova di prestazione?

Perchè a valvula sempre falla? In tuttu u prucessu di cuncepimentu, fabricazione, installazione, cundizione di travagliu, operazione è mantenimentu, ogni passu ùn deve esse rilassatu. Cumu determinà s'ellu ci hè un prublema cù a valvula prima di a consegna o dopu a stallazione completa? Questu hà bisognu di passà l'ispezione di l'apparenza è di certi test di prestazione per verificà. Per mezu di questi risultati di teste, i difetti ponu esse esposti è aghjustati in cunseguenza, è solu dopu chì tutti i testi sò qualificati ponu esse messi in usu. Allora, chì dettagli duvemu attente à l'ispezione di l'apparenza? Chì implica a prova di prestazione?

Ispezione visuale

1. Sia a superficia interna è esterna di u corpu di a valvula hà trachoma, crack è altri difetti.

2, u sediu di a valvula è l'articulazione di u corpu di a valvula hè ferma, u core di a valvula è u sediu di a valvula sò coerenti, a superficia di sigillatura ùn hà micca difetti.

3, a cunnessione di gambo è bobina hè flessibile è affidabile, piegatura di gambo, danni di filu, corrosione.

4, imballaggio, danni à l'invecchiamento di lavatrice, valvola aperta flessibile, etc.

5, ci deve esse una targhetta nant'à u corpu di a valvula, u corpu di a valvula è a targa deve include: nome di u fabricatore, nome di valvola, pressione nominale, diametru nominale è altre identificazione.

6. A pusizioni di apertura è di chjusu di a valvula durante u trasportu duveranu risponde à e seguenti esigenze:

(a) Valvula di porta, valvola di globu, valvola di throttle, valve di farfalla, valvula di fondu, valvula di regulazione è altre valve deve esse in a pusizione cumpletamente chjusa.

(b) A vàlvula di plug è e parti di chjusi di a valvola di sfera deve esse in a pusizione cumpletamente aperta.

(c) A valvula di diafragma deve esse in a pusizione chjusa, ùn deve esse chjusa troppu stretta, per prevene danni à a valvula di diafragma.

(d) U discu di vàlvule di cuntrollu deve esse chjusu è assicuratu.

7, a valvola di salvezza di u tippu di primavera duveria avè un sigillo di piombo, a valvola di salvezza di u tippu di leva duveria avè un dispositivu di posizionamentu di martellu pesante.

8, u discu di valvula di cuntrollu o l'azzione di spool deve esse flexible è precisa, senza eccentricità, spostamentu o fenomenu di skew.

9, rivestimentu di gomma, rivestimentu smaltu è rivestimentu di a superficia interna di a valvula plastica deve esse liscia, u rivestimentu è a matrice fermamente cumminati, senza crepe, bolle è altri difetti.

10, a superficia di sigillatura di flange deve risponde à i requisiti senza graffi radiali.

11, a valvula ùn deve esse dannighjata, parti mancanti, currusioni, nameplate off è altri fenomeni, è u corpu valvula ùn deve esse brutta.

12, e duie estremità di a valvula deve esse prutetta da una copertura protettiva, un manicu o un funziunamentu di volante deve esse flessibile, senza fenomenu di marmellata.

13. U certificatu di qualità di a valvula cuntene i seguenti cuntenutu:

(a) Nome di u fabricatore è data di fabricazione.

(b) Nome di u produttu, mudellu è specificazione.

(c) Pressione nominale, dimensione nominale, mediu applicabile è temperatura applicabile.

(d) Standard, cunclusione è data di ispezione.

(e) U numeru di fabbrica, a firma è u sigillo di l'ispettore è l'ispettore rispunsevule.

Selezzione di attuatori elettrici à 1 è 2 valvule

L'attuatore elettricu di a valvula hè un dispositivu utilizatu per uperà è cunnette a valvula. U dispusitivu hè guidatu elettricamente è u so muvimentu pò esse cuntrullatu da corsa, torque o spinta assiale. A causa di l'apparechju elettricu di a valvula, e caratteristiche di u funziunamentu è l'utilizazione dipende da u tipu di valvola, e specificazioni di u funziunamentu di u dispusitivu è a pusizione di a valvula in a pipeline o l'equipaggiu. Per quessa, maestru a scelta curretta di u dispusitivu elettricu valve; Hè cruciale per cunsiderà a prevenzione di a sovraccarichi (coppiu di travagliu più altu di u torque di cuntrollu).

A selezzione curretta di u dispusitivu elettricu di valvula deve esse basatu nantu à:

1. torque di funziunamentu: torque di funziunamentu hè u paràmetru principali per selezziunà u dispusitivu elettricu di valve. U torque di output di u dispusitivu elettricu deve esse 1,2 ~ 1,5 volte di u grande torque di l'operazione di valvula.

2. Spinta di u funziunamentu: ci sò dui tipi di struttura òspite di u dispusitivu elettricu valve, unu ùn hè micca equipatu di piastra di spinta, è u torque hè uscita direttamente à questu tempu; L'altru hè furnutu cù un discu di spinta, in quale u torque di output hè cunvertitu in spinta di output attraversu a noce di stem di u discu di spinta.

3. Numeru di rotazione di l'arbulu di output: u numeru di rotazione di l'arbulu di output di l'apparechju elettricu di a valvula hè in relazione cù u diametru nominale di a valvula, u pitch di a valvola è u numeru di filamenti, calculati secondu M = H / ZS (in a formula). : M hè u numeru di rotazione tutale chì u dispusitivu elettricu deve scuntrà H hè l'altezza di l'apertura di a valvula, mm S hè u pitch di u filu di a valvula, mm;

4. Stem diameter: per multi-rotation tippu di valve stem aperta, se u grande diametru stem permessu à traversu u dispusitivu ilettricu ùn pò passà u valve stem, ùn pò esse assemblatu in una valve ilettricu. Per quessa, u diametru internu di l'arburettu di output cavu di u dispusitivu elettricu deve esse più grande ch'è u diametru esterno di u troncu di a valvula di stem aperta. Per qualchi valves rotary e valves multi-rotary in u valve bastone scuru, puru siddu nun cunzidira lu diamitru stem à traversu u prublemu, ma in a selezzione deve dinù esse cumplettamente cunziddiratu diamitru stem è taglia keyway, cusì chì l 'assemblea pò travaglià nurmalmente.

5. vitezza Output: l 'apertura valve è vitezza chjude hè viloci, faciuli à pruducia u fenomenu di l'acqua. Dunque, secondu e diverse cundizioni d'usu, sceglite l'iniziu adattatu è a velocità di chjude.

6. Modu di stallazione è cunnessione: u modu di stallazione di u dispusitivu elettricu include a stallazione verticale, a stallazione horizontale è a stallazione in terra; Modu di cunnessione: piastra di spinta; A valve stem through (stem multi-turn valve); Rotazione multipla di bastone scuru; Nisuna piastra di spinta; Valve stem ùn passa; Parte di u dispusitivu elettricu rotary hè anchiamènti usatu, hè à rializà u cuntrollu prugrammu valve, cuntrollu autumàticu è u dispusitivu indispensabile cuntrollu luntani, chì hè principalmente usatu in u valve circuit chjusu. Tuttavia, i requisiti spiciali di u dispusitivu elettricu valvula deve esse capaci di limità u torque o forza assiale. Di solitu, u dispusitivu elettricu di valvula usa un accoppiamentu limitatore di torque.

Quandu a specificazione di u dispusitivu elettricu hè determinata, u so torque di cuntrollu hè ancu determinatu. Quandu si funziona à un tempu predeterminatu, u mutore ùn hè generalmente micca sovraccaricatu. Tuttavia, pò esse sovraccaricatu se:

1. Fornitura di putenza bassu, ùn pò micca ottene u torque necessariu, perchè u mutore ferma a rotazione.

2. U mecanismu di limitazione di torque hè incorrectly adjusted per esse più grande di u torque stopped, risultatu in a generazione cuntinuu di torque eccessivu, perchè u mutore si ferma di rotazione.

3. Se u puntu hè utilizatu intermittenti, u calore generatu s'accumula è supera l'apprezzazione di a temperatura permessa di u mutore.

4. Per qualchi ragiuni lu circuitu mecanismu limitazione torque fiasca è u torque hè troppu grande.

5. A temperatura di l'ambienti alta riduce a capacità di calore di u mutore.

U sopra sò qualchi ragiuni di overload, per sti mutivi lu fenomenu di surriscaldamentu mutore deve esse cunsideratu in anticipu, è piglià misure à impedisce overheating.

In u passatu, a manera di prutezzione di u mutore hè di utilizà fusibili, relè di sovracorrente, relè termale, dispusitivi termostatici, etc., ma sti metudi anu ancu i so vantaghji è svantaghji. Per l'equipaggiu elettricu cù carica variabile, ùn ci hè micca un metudu di prutezzione affidabile. Dunque, deve esse aduttatu una cumminazzioni di metudi. Tuttavia, a causa di a carica differente di ogni dispusitivu elettricu, hè difficiule di mette in avanti un approcciu unificatu. Ma per a maiò parte, si pò truvà un terrenu cumuni.

I metudi di prutezzione di sovraccarichi aduttati ponu esse riassunti in dui tipi:

1. Ghjudicate l'aumentu o a diminuzione di u currente di input di u mutore;

2. U mutore stessu per determinà u calore.

I sopra dui modi, a priscinniri di quale à cunsiderà a capacità di calori mutore datu margine di tempu. Hè difficiuli di rende coherente cù e caratteristiche di capacità di calore di u mutore in una sola manera. Dunque, duvemu sceglie una cumminazione di metudi basati nantu à l'azzione affidativa in cunfurmità cù a causa di sovraccarichi per ottene a prutezzione di a sopracarga.

U mutore di u dispusitivu elettricu Rotock, perchè hè incrustatu in l'avvolgimentu di u termostatu cù u listessu livellu d'insulazione di u mutore, quandu a temperatura nominale hè ghjunta, u ciclu di cuntrollu di u mutore serà tagliatu. A capacità termica di u termostatu stessu hè chjuca, è e so caratteristiche limitate in u tempu sò determinate da e caratteristiche di capacità termica di u mutore, cusì hè un metudu affidabile.

I metudi basi di prutezzione per a sobrecarga sò:

1. Per u funziunamentu cuntinuu di u mutore o l'operazione puntuale di prutezzione di sovraccarichi cù u termostatu;

2. Relè termale hè utilizatu per a prutezzione di u mutore;

3. Aduprà fusibili o relè overcurrent per accidenti di cortu circuit.

Soluzione cumpleta à l'ispezione di l'aspettu è i metudi di prova di forza di valvole Selezzione di attuatori elettrici di valvule

In tuttu u prucessu di cuncepimentu, fabricazione, installazione, cundizioni di travagliu, operazione è mantenimentu, ogni passu ùn deve esse slack off.valvulaCumu determinà s'ellu ci hè un prublema prima di abbandunà a fabbrica o dopu avè finitu una stallazione cumpleta? ?Questu deve esse verificatu attraversu l'ispezione di l'apparenza è certi testi di prestazione. Attraversu sti risultati di teste, i difetti ponu esse esposti è l'aghjustamenti currispondenti ponu esse fatti solu dopu chì tutte e teste sò qualificate pò esse messu in usu. Allora, chì dettagli deve esse attentu à l'ispezione di l'apparenza Cosa includenu a prova di rendiment?

Perchè e valvole sempre fallenu? ? In tuttu u prucessu di cuncepimentu, fabricazione, installazione, cundizioni di travagliu, operazione è mantenimentu, ogni passu ùn deve esse slack off. Cumu determinà s'ellu ci hè un prublema cù a vàlvula prima di abbandunà a fabbrica o dopu a stallazione completa. Attraversu sti risultati di teste, i difetti ponu esse esposti è l'aghjustamenti currispondenti ponu esse fatti solu dopu chì tutte e teste sò qualificate pò esse messu in usu. Allora, chì dettagli deve esse attentu à l'ispezione di l'apparenza Cosa includenu a prova di rendiment?

Ispezione visuale

1. S'ellu ci sò blisters, cracke è altri difetti nantu à a superficia esterna è esterna di u corpu di a valvula.

2. Sia chì u sediu di a valvula è u corpu di a valvula sò fermamente cunnessi, sia u core di a valvula è u sediu di a valvula sò coerenti, è se a superficia di sigillatura hè difettu.

3. Sia chì a cunnessione trà a valvula di valve è u core di valve hè flexible è affidabile, sia a valvula di valve hè piegata, è s'ellu i filamenti sò danati o corroded.

4. Sia chì l'imballu è i gaskets sò invechjati è danati, è se l'apertura di a valvula hè flexible, etc.

5. Ci deve esse una targhetta nantu à u corpu di a valvula U corpu di a valvula è a targhetta deve include: nome di u fabricatore, nome di a valvula, pressione nominale, diametru nominale, etc.

6. A pusizioni di apertura è di chjusu di a valvula durante u trasportu duveranu risponde à e seguenti esigenze:

(a) Valvula di porta, valvola di globu, valvola di throttle, valve di farfalla,Valvula di fondu, a valvula di regulazione è altre valvule deve esse in a pusizione cumpletamente chjusa.

(b) I parti di chjusi di i valvuli di tappi è i valvuli di sfera deve esse in a pusizione cumpletamente aperta.

(c) A valvula di diafragma deve esse in a pusizioni chjusa è ùn deve esse chjusa troppu strettu per prevene danni à a valvula di diafragma.

(d)Valvula di cuntrolluU discu di a valvula deve esse chjusu è fissu.

7. Tipu di primaveravalvula di sicuritàCi deve esse un segellu di piombu, è a valvula di salvezza di a leva deve avè un dispositivu di pusizioni cù un pesu.

8. U discu o u core di a valvula di a vàlvula di verificazione deve esse mossa flexiblely è precisa senza eccentricità, spustamentu o skew.

9. A superficia interna di e valvole di gomma, esmalte è plastica deve esse piatta è liscia, è u forru è a basa deve esse fermamente bonded senza difetti cum'è cracks o bubbling.

10. A superficia di sealing flange deve risponde à i requisiti è ùn deve micca scratch radiali.

11. U valve ùn deve esse guastatu, manca parti, corroded, o avè u so nameplate sbucciatu, è u corpu valve ùn deve esse brutta.

12. E duie estremità di a valvula deve esse prutetta da copre protettive, è u manicu o u volante deve esse flexible in u funziunamentu senza jamming.

13. U certificatu di qualità di valvula deve cuntene i seguenti cuntenutu:

(a) Nome di u fabricatore è data di fabricazione.

(b) Nome di u produttu, mudellu è specificazioni.

(c) Pressione nominale, diametru nominale, mediu applicabile è temperatura applicabile.

(d) Norme basate nantu à, cunclusione di l'ispezione è data di ispezione.

(e) U numeru di serie di a fabbrica, a firma di l'ispettore è a persona incaricata di l'ispezione.

1 2 Selezzione di attuatori elettrici di valvula

L'attuatore elettricu di a valvula hè un dispositivu utilizatu per uperà a valvula è cunnessu à a valvula. U dispusitivu hè guidatu da l'electricità, è u so prucessu di muvimentu pò esse cuntrullatu da a corsa, torque o spinta assiale. E caratteristiche di u funziunamentu è u tassu d'utilizazione di u dispusitivu elettricu di a valvula dipendenu da u tipu di valvola, e specificazioni di travagliu di u dispusitivu è a pusizione di a valvula nantu à a pipeline o l'equipaggiu. Per quessa, hè cruciale per ammaistrà a selezzione curretta di i dispusitivi elettrichi di a valvula è cunsiderà impedisce a sovraccarichi (coppiu di travagliu più altu ch'è u torque di cuntrollu) da esse.

A selezzione curretta di u dispusitivu elettricu di valvula deve esse basatu nantu à:

1. U torque di u funziunamentu: u torque di u funziunamentu hè u paràmetru principale per selezziunà u dispusitivu elettricu di a valvula. U torque di output di u dispusitivu elettricu deve esse da 1,2 à 1,5 volte u torque massimu di operazione di a valvula.

2. Spinta di u funziunamentu: Ci sò dui tipi di strutture d'ospiti per i dispusitivi elettrichi di a valvula, unu hè senza una piastra di spinta, in quale casu u torque hè furnitu direttamente cù una piastra di spinta, in quale casu u torque di output passa per a valvula stem nut in a piastra di spinta cunvertita in spinta di output.

3. U numaru di rotazioni di l'arburetu di l'output: u numeru di rotazioni di l'arbulu di l'output di u dispusitivu elettricu di a valvula hè in relazione cù u diametru nominale di a valvula, u pitch di a valvola, è u numeru di teste di filu hè calculatu secondu M = H / ZS (induve: M hè u requisitu chì u dispusitivu elettricu deve risponde à u numeru tutale di giri; H hè l'altezza di apertura di a valvula, mm; S hè u pitch di u filu di trasmissione di a valvola, mm; Z hè u numeru di teste di filettatura di stelo di valvola).

4. Diamitru di gamba di valvola: Per e valve di vàlvula multi-turn, se u grande diametru di vàlvula permessu da u dispusitivu elettricu ùn pò micca passà per u gambo di valvola di a valvula abbinata, ùn pò micca esse assemblatu in una valvula elettrica. Per quessa, u diametru internu di l'arburetu di l'output cavu di u dispusitivu elettricu deve esse più grande ch'è u diametru esterno di a valvula di a valvola di a valvula di rising. Per i valvole parziali è e valvole di steli dissimulati in valvule multi-turn, ancu s'ellu ùn hè micca necessariu di cunsiderà u passaghju di u diametru di u troncu di a valvula, u diametru di u stelo di a valvula è a dimensione di a chjave deve ancu esse cunsideratu cumplettamente quandu selezziunate è currispondenu, cusì chì ponu travaglià nurmale dopu l'assemblea.

5. Velocità di output: A valvula si apre è si chjude assai rapidamente è hè propensu à u martellatu d'acqua. Dunque, a velocità di apertura è di chjusura adattata deve esse scelta secondu e diverse cundizioni d'usu.

6. I metudi di stallazione di i dispusitivi elettrici includenu a stallazione verticale, a stallazione horizontale, è i metudi di cunnessione sò: stem valve di spinta (valvula multi-turn di stem nascosta); piastra valve ùn hè micca Passatu U dispusitivu elettricu parziale-turnu hà una larga gamma di usi è hè un dispusitivu indispensèvule per rializà u cuntrollu di u prugramma, u cuntrollu automaticu è luntani hè usatu principarmenti. Tuttavia, ùn si pò ignurà chì i bisogni spiciali di u dispusitivu elettricu valvula deve esse capaci di limità u torque o forza assiale. Di solitu, i dispositi elettrici di valvula usanu accoppiamenti chì limitanu u torque.

Dopu chì e specificazioni di u dispusitivu elettricu sò determinate, u so torque di cuntrollu hè ancu determinatu. In generale, i motori ùn sò micca sovraccaricati quandu viaghjanu per un periudu di tempu predeterminatu. Tuttavia, pò esse sovraccaricatu se si verificanu e seguenti cundizioni:

1. A tensione di alimentazione hè bassa è u torque necessariu ùn pò micca esse ottenutu, facennu chì u mutore smette di rotazione.

2. U mecanismu di limitazione di torque hè stallatu in modu incorrectu in modu chì hè più grande di u torque di arrestu, facendu chì u torque eccessivu sia generatu continuamente è chì u mutore smette di rotazione.

3. Quandu s'utilice intermittentemente cum'è u jogging, u calore generatu s'accumula è supera l'aumentu di temperatura permessa di u mutore.

4. Per una certa ragione, u circuitu di u meccanismo di limitazione di torque malfunctions, risultatu in un torque eccessivu.

5. A temperatura di l'ambiente di u funziunamentu hè troppu altu, chì riduce relativamente a capacità di calore di u mutore.

U sopra sò qualchi ragiuni di surriscaldamentu Motor causatu da sti mutivi deve esse cunsideratu in anticipu è e misure deve esse pigliatu à impedisce overheating.

In u passatu, i metudi di prutezzione di i mutori eranu di usà fusibles, relay overcurrent, relay termale, termostati, etc. Tuttavia, sti metudi anu u so propiu pro è cuns Per l'equipaggiu cù carichi variabili, cum'è i dispositi elettrici, ùn ci hè micca una prutezzione affidativa metudu. Per quessa, deve esse aduttatu una cumminazzioni di diversi metudi. Tuttavia, per via di e diverse cundizioni di carica di ogni dispusitivu elettricu, hè difficiule di prupone un metudu unificatu. Ma per generalizà a maiò parte di e situazioni, pudemu ancu truvà un terrenu cumuni.

I metudi di prutezzione di sovraccarichi aduttati ponu esse riassunti in dui tipi:

1. Ghjudicate l'aumentu o a diminuzione di a corrente di input di u mutore;

2. Determina u calore generatu da u mutore stessu.

Indipendentemente da i dui metudi sopra, u marghjenu di tempu datu da a capacità termale di u mutore deve esse cunsideratu. Hè difficiuli di rende coherente cù e caratteristiche di capacità termale di u mutore cù un solu metudu. Per quessa, una cumminazione di metudi chì ponu agisce in modu affidabile secondu a causa di a sovraccarichi deve esse selezziunata per ottene a prutezzione di sopracarga.

U mutore di u dispusitivu elettricu Rotork hà un termostatu incrustatu in u bobinamentu chì hè coherente cù u livellu d'insulazione di u mutore Quandu a temperatura nominale hè ghjunta, u circuitu di cuntrollu di u mutore serà tagliatu. A capacità termica di u termostatu stessu hè chjuca, è e so caratteristiche di limitazione di u tempu sò determinate da e caratteristiche di capacità di calore di u mutore, cusì hè un metudu affidabile.

I metudi basi di prutezzione per a sobrecarga sò:

1. Un termostatu hè utilizatu per a prutezzione di u mutore in u funziunamentu cuntinuu o inching;

2. U relay termale hè adupratu per prutege u mutore da stalling;

3. Aduprate fusibili o relè di sovracorrente per accidenti di cortu circuitu.

 


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!