LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

U CEO di Mueller Water Products, Inc. (MWA) Scott Hall nantu à i risultati di u secondu trimestre 2022

Benvenuti è vi ringraziu per u vostru supportu. À questu puntu, tutti i participanti sò in modu di sola ascolta. [Istruzzioni di l'operatore]. A chjama d'oghje hè stata arregistrata, se avete qualchì obiezione, pudete disconnect à questu mumentu. Vogliu vultà. a chjama à u Signore Whit Kincaid.
Bonu ghjornu à tutti. Grazie per esse unitu à a teleconferenza Q2 2022 di Mueller Water Products. Ieri dopu meziornu, avemu publicatu un comunicatu di stampa nantu à i nostri risultati operativi per u trimestre finitu u 31 di marzu di u 2022. Una copia di u comunicatu di stampa hè dispunibule nantu à u nostru situ web muellerwaterproducts .com.U nostru presidente è CEO Scott Hall è Chief Financial Officer Martie Zakas discuteranu i nostri risultati di u secondu trimestre è a nostra prospettiva attuale per 2022. A chjama di sta mattina hè stata registrata è webcast in diretta in Internet. Avemu ancu publicatu slides in u nostru situ web per accumpagnà. discussione d'oghje è indirizzà dichjarazioni prospective in i nostri requisiti di divulgazione non-GAAP.
Cum'è un ricordu, avemu cambiatu a nostra struttura di gestione è u rapportu di segmentu in vigore u 1 d'ottobre di u 2021. Avemu presentatu un 8-K in ghjennaghju chì furnisce una riformulazione di i nostri risultati trimestrali storichi per 2020 è 2021. Questu hè u secondu rapportu trimestrale per u nostru novu segmentu. , Water Flow Solutions and Water Management Solutions.For now, vede slide 2.This slide identifies the non-GAAP financial measurements referenced in our press release, slides and this conference call.It discloses perchè crede chì sti misure sò infurmazione utili per i investituri.
Cunciliazioni trà e misure finanziarie non-GAAP è GAAP sò incluse in u nostru comunicatu di stampa è in l'infurmazioni supplementari nantu à u nostru situ web. A slide 3 si riferisce à dichjarazioni anticipative fatte in sta teleconferenza. differenu materialmente da quelli cuntenuti in dichjarazioni prospective. Per piacè vede i diapositive 2 è 3 in pienu. Duranti sta chjama, salvu altrimenti dichjaratu, tutte e referenze à un annu o trimestre specificu riferite à u nostru annu fiscale finitu u 30 di settembre. call hè dispunibule per 30 ghjorni à 1-800-8195739. I webcasts archiviati è i diapositive currispundenti seranu dispunibili nantu à a seccione di relazioni di l'investitori di u nostru situ web per almenu 90 ghjorni. Ora turnaraghju a chjama à Scott.
Grazie, Whit.Thank per unisce à a nostra teleconferenza oghje. Spergu chì tutti sò sicuri è sani. Prima di principià, vogliu cummentà nantu à l'orribile crisa umanitaria in Ucraina, chì hà avutu assai effetti diretti è indiretti in u mondu. Mentre ùn vendemu micca in Russia o in Ucraina, avemu vistu un impattu nantu à a nostra catena di furnimentu glubale. U più impurtante, i nostri pinsamenti è preghiere sò cù quelli affettati da u cunflittu.
Avemu ottenutu un record di vendite nete in u sicondu trimestre è ottenutu una crescita di vendita netta di doppia cifra per u quartu trimestre consecutivu. A nostra vendita netta cunsulidata hà aumentatu 16% in u trimestre, guidatu da a realizazione di u prezzu megliu è una forte dumanda cuntinua. a realizazione hà superatu l'inflazione per a prima volta in più di un annu. Avemu avutu una crescita di ordine solidu durante u trimestre, cù l'attività di u mercatu finale in a riparazione municipale è a rimpiazzamentu è a nova custruzzione di casa ferma forte.
Cù un altru quartu di una forte crescita di vendite nete, un record di ritardi di u quartu di a fine di u quartu, è l'aspettattivi per l'aumentu di i prezzi, avemu di novu risuscitatu e nostre aspettative per a crescita di vendita neta annuale. materiali di pruduzzione sicura, gestisce u nostru backlog record è risponde à i bisogni di i clienti in questu ambientu operatore sfidau. U nostru margine di cunversione di u sicondu trimestre era più bassu di l'aspittatu, principalmente per via di e sfide operative chì aghju da trattà più tardi nantu à a chjama.
Tuttavia, aspittemu chì i marghjini di cunversione migliurà in a seconda mità, purtendu à una crescita di l'EBITDA ajustatu questu annu. Mentre credemu chì e sfide operative continueranu in 2022, credemu chì a nostra squadra pò eseguisce iniziative per aiutà à cumpensà queste sfide è aumentà i profitti per l'annu è oltre.Vogliu turnà a chjama à Martie per discutiri i nostri risultati di u secondu trimestre prima di furnisce più dettagli è guida aghjurnata nantu à u nostru secondu trimestre.
Grazie, Scott, è bonu ghjornu à tutti. Cumincià cù i risultati finanziarii GAAP cunsulidati è non-GAAP per u secondu trimestre di u 2022. Dopu questu, rivederaghju u nostru rendimentu di u segmentu è discuterà u nostru flussu di cassa è liquidità. In u sicondu trimestre di questu annu, i nostri venditi netti cunsulidati eranu $ 310,5 milioni, un aumentu di $ 43 milioni o 16,1% paragunatu à u sicondu trimestre di l'annu passatu. volumi aumentati in a maiò parte di e nostre linee di prudutti.
Cum'è un ricordu, e vendite nete anu aumentatu da $ 6 milioni in l'ultimu trimestre per via di l'eliminazione di u ritardu di rapportu di Krausz di un mesi. U prufittu grossu per u trimestre hè aumentatu da $ 4,4 milioni o 5% annu annantu à $ 92,8 milioni, chì rapprisentanu un marghjenu grossu di 29.9%. U marghjenu grossu hà diminuitu 310 punti di basa cumparatu cù l'annu prima, postu chì i benefici di i prezzi più alti è i volumi più alti eranu più cà compensati da i costi più elevati ligati à l'inflazione è a prestazione di fabricazione sfavore. , un aumentu di $ 3.8 milioni o 7% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu.
L'aumentu hè stata principarmenti per l'inflazione, l'attività più alta di T&E è l'attività di fiera cummerciale, l'investimentu, è un incrementu di u percentualità di i2O.SG&A di vendite nete hà migliuratu à 18.7% in u trimestre da 20.3% un annu prima, per via di l'impattu di vendita più altu. L'ingrossu di operazione per u trimestre era $ 34,2 milioni, un aumentu di $ 800,000 o 2,4% da $ 33,4 milioni un annu prima. L'ingrossu di operazione include ristrutturazione strategica è altri carichi di $ 600,000 per u trimestre, principarmenti ligati à i chjusi di pianta annunziate prima.
Passendu avà à i nostri risultati cunsolidati non-GAAP. L'ingudu operativu aghjustatu era di $ 34,8 milioni, in calata di $ 0,4 milioni o 1,1% da $ 35,2 milioni in l'annu precedente. I prezzi più alti è i volumi aumentati sò stati compensati da i costi più elevati ligati à l'inflazione, u rendiment di fabricazione sfavore è più altu. Spese SG&A. L'EBITDA aghjustatu era di $ 50,6 milioni, essenzialmente flat annu annantu à l'annu. U nostru margine EBITDA aghjustatu era di 16,3%, 310 punti base più bassu di l'annu precedente. vendite.
A spesa d'interessu nettu per u quartu hè cascata à $ 4,5 milioni, cumparatu à $ 6,1 milioni in u stessu periodu di l'annu passatu. A diminuzione di u trimestre hè stata principarmenti duvuta à a spesa d'interessu più bassa ligata à u refinancing di a nostra nota senior 5,5% è nota senior 4%. Avemu migliuratu l'earnings netti aghjustati per parte diluita in u trimestre da 7.1% à $ 0.15 da $ 0.14 l'annu passatu. Avà vultendu à u rendiment segmentatu, cuminciendu cù Water Flow Solutions, chì hè custituitu da i nostri Valvule di Ferru, Valvole Specialità è Prodotti di Service Brass.
A vendita netta hè stata di $ 183,9 milioni, un aumentu di $ 36,8 milioni o 25% da l'annu precedente, guidatu da volumi più alti è prezzi più alti in a maiò parte di e linee di produttu di u segmentu. I nostri valvule di porta è di specialità anu ottenutu una crescita di vendita netta di duie cifre cumparatu cù l'annu passatu. .Tuttavia, i spedizioni di i prudutti di serviziu di ottone sò stati affettati da l'inefficienze di fabricazione risultatu da l'aumentu di u tempu di inattività di l'equipaggiu è di l'interruzioni di a catena di supply. à l'inflazione, un rendimentu di fabricazione sfavorevule è e spese SG&A più elevate.
L'EBITDA Ajustatu era $ 42.9 milioni, un aumentu di $ 3.3 milioni o 8.3%, è u marghjenu EBITDA ajustatu era 23.3% paragunatu à 26.9% l'annu passatu. Ancu se i sfidi operativi anu impactatu i nostri costi di fabricazione, u marghjenu di cunversione di u segmentu per u trimestre era 9%. per discutiri suluzioni di gestione di l'acqua, chì includenu idranti, riparazione è installazione, gas naturale, misurazione, rilevazione di fughe, cuntrollu di pressione è prudutti di software. Vendite nete eranu $ 126,6 milioni, in crescita di $ 6,2 milioni o 5,1% annu annantu à l'annu, principalmente per via di prezzi più alti è volumi in a maiò parte di e linee di prudutti di u segmentu è un aumentu di i2O.
Escludendu u guadagnu unicu da l'annu precedente per via di un ritardu di rapportu di un mese, a vendita netta hè cresciuta di 10,7% in u sicondu trimestre di u 2022. Hydrant, gas, reparazione è installazione di i prudutti anu publicatu una crescita di vendita netta di duie cifre cumparatu cù l'annu passatu. .In più, a vendita di i prudutti d'instrumentation è di valvula di cuntrollu cuntinueghja à esse custretta da disruptions continuu di a supply chain è inefficiencies di fabricazione.
U redditu operativu aghjustatu di $ 11.8 milioni hè diminuitu da $ 4.4 milioni in u trimestre, postu chì i prezzi più alti è i volumi aumentati sò stati compensati da risultati di fabricazione sfavorevuli, costi più elevati in relazione à l'inflazione, è carichi SG&A più alti. offset. EBITDA Ajustatu per u trimestre hè diminuitu da $ 4.3 milioni à $ 19.1 milioni, cù un marghjenu EBITDA ajustatu di 15.1% cumparatu à 20.5% l'annu passatu. Cuntinuà u flussu di cassa.
U cash nettu furnitu da l'attività operativa per u periodu di sei mesi era $ 800,000, cumparatu cù $ 63,2 milioni in l'annu precedente. A diminuzione hè stata principalmente duvuta à l'inventariu più altu è i pagamenti, cumpresi i rimborsi di i clienti, l'impositu di redditu è ​​l'incentive di l'impiegati. un percentinu di vendite nette, calculatu cù u metudu di 5 punti, hà migliuratu à 25,8% da 28,6% in u sicondu trimestre di l'annu passatu.Durante u periodu di sei mesi, avemu passatu $ 26 milioni in gastru di capitale, cumparatu à $ 31,1 milioni in l'annu passatu. annu prima.
U flussu di cassa gratuitu per u periodu di sei mesi era negativu di $ 25,2 milioni cumparatu à $ 32,1 milioni in u listessu periodu di l'annu passatu, principalmente per via di u cash utilizatu in l'attività operativa in u sicondu trimestre. è u cash da l'attività operativa per esse pusitivu in a seconda mità di l'annu. Tuttavia, aspittemu chì sia più bassu chè in 2021, principalmente per via di l'aumentu di l'inventarii per l'investimentu è l'inflazione. u debitu di $ 447,1 milioni è u cash tutale di $ 164,1 milioni.
À a fine di u sicondu trimestre, u nostru rapportu nettu di gearing era 1,4 volte. À a fine di u trimestre, ùn avemu micca prestitu sottu u nostru accordu ABL, nè avemu micca prestitu qualsiasi quantità sottu u nostru ABL durante u trimestre. Attualmente ùn anu micca maturità di u debitu finu à u ghjugnu 2029. I nostri 4% note senior ùn anu micca un pattu di mantenimentu finanziariu è u nostru accordu ABL ùn hè micca sottumessu à alcunu pattu di mantenimentu finanziariu, salvu s'ellu ùn superemu un limitu minimu di dispunibilità. À u 31 di marzu di u 2022, avemu avutu circa $ 160,1. milioni di dispunibilità eccessiva sottu u protocolu ABL, chì porta a nostra liquidità tutale à $ 324,2 milioni. Continuemu à mantene un bilanciu forte è flexibule cù una liquidità adeguata è a capacità di sustene a nostra priorità di allocazione di capitale. Scott, torna à voi.
Grazie, Mattie. Parlaraghju di i nostri risultati di u sicondu trimestre è di a nostra prospettiva aghjurnata per u 2022. Dopu quì, apremu u telefunu per e dumande. Unu di i punti culminanti di u nostru secondu trimestre era i prezzi. Avemu vistu una mellura sequenziale significativa in realizazioni di u prezzu durante u trimestre mentre i nostri squadre cuntinueghjanu à travaglià cù u nostru backlog.Datu u livellu di inflazione chì cuntinuemu à sperimentà, simu piacè di vede u prugressu chì avemu fattu in i nostri azzioni di prezzi passati è cuntinueghjanu à esse incuraghjiti da l'esekzione di a nostra squadra è accettazione di u mercatu.
Avemu di novu pigliatu l'azzione di i prezzi nantu à a maiò parte di i nostri prudutti d'acciaio durante u trimestre per aiutà à affruntà e pressioni inflazionistiche persistenti è i venti di a catena di supply.As mencionatu prima, u nostru margine di cunversione di u secondu trimestre era più bassu di l'aspittatu. pressioni inflazionistiche, disrupzioni di a catena di furnimentu è prestazioni di fabricazione sfavore in i nostri fonderie. Effetti indiretti di l'invasione di l'Ucraina da a Russia cuntinueghjanu à ripple à traversu e catene di furnimentu glubale, cumpunendu e sfide di furnimentu di materiale in corso è aumentendu u costu di l'energia, u trasportu, a materia prima è e parti di sourcing.
Duranti u trimestre, avemu sperimentatu aumenti successivi di i prezzi di a materia prima, in particulare per i scrap.We aspittemu chì i prezzi di scrap metal, lingotti d'ottone è altri materiali per cuntinuà à cresce in tuttu l'annu. dispunibilità di materiale. Cum'è a nostra squadra ferma cuncentrata à risponde à i bisogni di u cliente è à travaglià dura per scuntrà u timeline di u prugettu, avemu pagatu una prima per ottene i materiali necessarii.
In generale, l'ambiente resta assai incertu.Tuttavia, speremu chì alcuni di sti costi ùn supereranu micca u 2022.U nostru rendimentu di fabricazione di fonderie hè statu sfavorevule durante u trimestre per via di l'alti costi di travagliu è di energia è l'aumentu di i tempi di inattività di l'equipaggiu. in fallimenti di l'equipaggiu imprevisu. I nostri squadre si battenu è anu iniziatu piani d'azzione ligati à l'aumentu di u uptime, a migliurà a logistica di a supply chain è l'aumentu di l'efficienza operativa.
In u cortu termini, aspittemu chì avemu da cuntinuà à sperimentà i costi di mantenimentu più altu è l'aumentu di i costi di outsourcing per u restu di l'annu. Semu focu annantu à l'aumentu di i livelli di pruduzzione in a seconda mità mentre gestionemu u backlog è forti livelli di dumanda. in tuttu, sò cuntentu di a diligenza è di l'attenzione di a nostra squadra mentre cuntinueghjanu à assicurà i materiali di produzzione, gestisce u nostru backlog è risponde à a dumanda di i clienti in questu ambiente operativu sfida.
Aspittemu chì i prezzi più alti ottenuti attraversu e nostre azzioni di prezzi aiutanu à cumpensà i costi di fabricazione più elevati è à migliurà sequenzialmente i marghjini in a seconda mità. Continueremu à seguità attentamente l'ambiente di l'inflazione è implementà aumenti di prezzu supplementari in quantu necessariu per aiutà à cumpensà e pressioni di i costi. , in tuttu u ciculu di l'inflazione, u nostru scopu hè di mantene i prezzi più altu di u gastru di l'inflazione è di mantene i profitti.
Avemu vistu di novu l'attività di l'ordine sanu in u sicondu trimestre è l'attività di u mercatu finale hè stata forte. U mercatu di riparazione municipale è di sustituzione cuntinueghja à prufittà di bilanci sani, soprattuttu in cità più grande. fattura di infrastruttura in i nostri ipotesi per a guida di 2022. U mercatu per i novi iniziali di l'abitazione hà mantinutu u momentu in u sicondu trimestre, riflessu in un aumentu di 10% in l'iniziu totali di l'abitazione.
A nostra aspettazione per a nova custruzzione residenziale hè chì l'attività tornerà à un livellu più normale in a seconda mità di l'annu, in gran parte per via di l'aumentu di i tassi d'interessu. Semu piacè di rinvià a nostra guida annuale per a crescita di vendita netta cunsulidata per l'annu currentu. .Datu a nostra forte crescita di u sicondu trimestre è l'aspettattivi attuali per i mercati finali, avemu avà aspittendu chì e vendite nete cunsulidate aumentanu da 10% à 12%. A realizazione prevista di u nostru registru di ordine record è l'aumentu di u prezzu ci dà fiducia in a nostra vendita neta di a seconda mità. previsione.
Aspittemu chì i marghjini di cunversione migliurà in a seconda mità, chì portanu à una crescita di EBITDA aghjustata questu annu. Ora aspittemu chì l'EBITDA Ajustatu aumenterà da 7% à 10% da l'annu precedente. A nostra previsione di marghjini di cunversione aghjurnata assume chì i sfidi ligati à l'interruzioni di a catena di supply chain. , i pressioni inflazionistici è u rendiment di fabricazione sfavore persiste per u restu di l'annu. In cunclusione, cuntinuu à esse impressiunatu da a dedicazione è a perseveranza di i nostri membri di a squadra in un ambiente operativu senza precedente.
Mentre cuntinueghjanu à prioritizà u serviziu di i nostri clienti, fermanu ancu cuncentrati nantu à eseguisce u nostru pianu strategicu per cresce è rinfurzà a nostra attività. Cume diventemu un fornitore di soluzioni tecnologiche per i servizii d'acqua, ponemu una basa più forte per a crescita futura è avemu a strategia ghjusta. in u locu per espansione a nostra prisenza in u mercatu. Cuntinuemu à innuvà per chjude a distanza trà l'infrastruttura è a tecnulugia, mettendu a sustenibilità è a rispunsabilità in prima linea di i nostri prucessi di ingegneria, di cuncepimentu è di fabricazione.
I nostri obbiettivi ESG sò allineati cù a nostra strategia cummerciale è sò cunvinta chì inseme cuntribuiscemu à un ambiente più sicuru per un futuru più sustenibile. Avemu fattu vendite nete è crescita di EBITDA aghjustatu annantu à i 12 mesi finali, cumprese quattru trimestri consecutivi di doppia cifra. crescita di vendita netta. A nostra cartera di prudutti hè ben posizionata per a crescita cuntinuata, datu l'impattu accelerante di l'infrastruttura di l'anziane, u stimulu di u guvernu focu annantu à a riparazione di e rete d'acqua è a migliurà l'operazioni, cumprese i guadagni da i nostri investimenti di capitale.
Avemu un forte bilanciu, liquidità è flussu di cassa chì sustene a nostra strategia. Cuntinuemu à piglià un approcciu equilibratu è disciplinatu à a nostra strategia di allocazione di cassa, cuncintratu à reinvestisce in a nostra attività, accelerà a crescita per via di acquisizioni, è rinvià i soldi à l'azionisti per mezu di i nostri. dividends trimestrale è sparte repurchases.We crede chì a nostra strategia di crescita, investimentu capitali è i piani di funziunamentu vi permetterà à noi à ottene più vendita è crescita EBITDA aghjustatu.
[inaudible] Avà per discussione, [INSTRUCZIONI PER L'OPERATORE]. A prima dumanda in a fila hè di Jake Jernigan è Baird, a vostra linea hè avà aperta.
Ehi à tutti, bonu ghjornu, questu hè Terry Mike Halloran. Allora a prima quistione, solu una parte di a migliione di u marghjenu sequenziale implicata quì, pare chì hè principalmente attribuita à u costu di u prezzu, cuntinueghja solu à nurmalizà è cumincià à turnà pusitivu. Perchè hè questu precisu. , è in segundu, ci sò qualchì differenza significativa quì in quantu à a migliione sequenziale per segmentu?
Pensu micca. Pensu chì, cum'è aghju dettu in i mo rimarche preparate, anticipemu i muvimenti chì facemu in u tempu di uptime, intornu à a logistica di a supply chain, assicurendu chì u materiale ùn hè micca in a macchina quandu a macchina hè dispunibule, assicurendu chì u a ghjente hè quandu a macchina hè dispunibule, questu tipu di cose. .Avemu insinuatu à a migliione sequenziale, migliurà da a nostra prestazione di u sicondu trimestre, è pensu chì cum'è aghju dettu in i mo rimarche preparate, un pocu disappuntu cù u marghjenu di cunversione, piace à avè un rendimentu di fabricazione megliu. Di sicuru, sapemu chì ci sarà. esse alcune sfide, ma u costu implicitu hè u prezzu, cum'è avete dettu, ma hè ancu qualchì migliuramentu fattu in a seconda mità di l'annu.
Aghju capitu. Grazie. È dopu in termini di flussu di cassa liberu quì, capex più bassu - o vogliu dì, u capex hè previstu di esse più altu questu annu. Sapemu. Allora, ovviamente, l'inventariu quì hè diventatu un ventu in contra. a direzzione di l 'annu dopu, è più bassu invintariu teorichi capex avissi a travagghiari in u vostru favore.Is l 'aspettativa avà chì tù avissi a ritruvà à i livelli nurmali cunversione, o ci hè una chance chì avemu pussutu vede un pocu di più pusitivu paragunatu à a storia?
E poi a seconda parte di a quistione seria qualchì downtime in quelli dispusitivi è questu tipu di cose è forse aghjunghjendu visibilità à alcune altre opportunità di mudernizazione chì avete digià pianificatu. Allora, qualsiasi culore nantu à questi dui seria grandi.
Va bè, quandu parlemu di u flussu di cassa, lasciaraghju à Martie trattà, ma solu per reiterà ciò chì aghju dettu di i tempi di inattività di l'equipaggiu è di qualchi sfidi operativi. hè rottu? Costi di mantenimentu, è cusì, ci sò bisogni o carenza di travagliu? Quessi eranu tutti megliu in u sicondu trimestre chè in u primu. Scusate, u tempu di inattività era peghju chè in u sicondu trimestre, ma pensu chì u livellu di staffing hà hè stata eliminata da ciò chì aghju dettu in u passatu.
Allora avà veramente, a nostra preoccupazione hè, avemu materiale per processà? Avemu prublemi di logistica di a catena di supply chain perchè avemu materiali in manu? Avemu l'equipaggiu cù un schedariu di mantenimentu preventivu in modu chì correrà quandu l'aspettemu? pensate chì questi sò i dui sfidi più grande, è cum'è aghju dettu in a prima quistione, ci sò qualchi megliurenze implicite à a nostra guida in a seconda mità. In quantu à u flussu di cash free, Martie.
iè.Allora, fighjulendu u nostru flussu di cassa gratuitu, quandu fighjate à i nostri primi sei mesi di l'annu, eramu circa 57 milioni di menu di l'annu passatu. i pagamenti chì facemu. Mentre guardemu avanti à l'annu sanu, aspettemu chì u flussu di cassa liberu sia pusitivu. Cridemu chì u cash da l'attività operativa serà pusitivu in a seconda mità. annu di 2022 (in uppusizzioni à 2021), pensemu chì avemu da esse sottu à i livelli 2021, è un pocu di questu hè duvuta à certu, cum'è avemu discututu, chì avemu cumprà Investimenti in e attornu a parti, ecc. Inoltre, quandu guardemu e nostre attuali aspettative di capex 2022, queste aspettative sò più alte di ciò chì aspittemu in 2021.
Salute à tutti è boni ghjorni. Grazie per a vostra dumanda. Puderaghju esse missu, ma avete dettu u prezzu chì avete vistu veramente in u trimestre? E dopu nantu à l'azzione di i prezzi in avanti, pudete elaburà nantu à u timing è a magnitudine? E poi s'ellu vede qualchì tiratu nantu à a dumanda davanti à l'azzione di prezzi è s'ellu hà un impattu in u sicondu trimestre.
Questu hè un ricordu. Ùn avemu micca annunzià l'aumentu di u prezzu previstu senza annunziu prima cù i clienti. Ma possu ricurdà chì in u sicondu trimestre, avemu pigliatu una certa azione di prezzu. Unu era ligatu à l'ottone, è dopu dui azzioni separati eranu in realtà ligati à l'acciaio. , Cum'è l'impattu di a carenza di ferru di porcu hà purtatu à i prezzi in i mercati di scrap cum'è Russia, Ukraine - ma nimu di quelli azzioni di u prezzu si prisentanu veramente in u quartu attuale.U nostru backlog hà lag time chì varieghja da trè à quattru mesi.
Ma pensu chì a realizazione di u prezzu hà cullatu in sequenza per via di l'azzione di u prezzu annunziatu in l'ultimu trimestre. Pensu chì u cumplimentu hà diminuitu in l'alti numeri unichi è cuntava circa a mità di a crescita organica di vendita neta in u sicondu trimestre. Avemu cuntinuatu à avè ordine. crescita, chì hà purtatu à un altru record tutale di backlog à a fine di u sicondu trimestre, sia prima è dopu à l'aumentu di u prezzu, chì pensu chì hè incuraggente. Pensu chì avemu da avè un ambiente di rializazione di u prezzu crescente cum'è spedimu contru à u nostru arristatu. di vechji ordini è sguassate qualchi vechji ordini, cusì u prezzu di u prezzu cuntinueghja à migliurà in tuttu l'annu.
Pensu chì a squadra chì gestisce u backlog hà fattu assai prugressu in certi spazii è micca tantu in altri. Ma ovviamente continueremu à mantene un ochju attentu à l'ambienti di l'inflazione è se avemu bisognu di piglià incrementi di prezzu supplementari, aiuteremu. cumpensà pressioni di costu. Pensu chì vogliu ricurdà à tutti in tuttu u ciculu di l'inflazione chì u nostru scopu hè di mantene i prezzi sopra à l'inflazione è mantene i prufitti, cusì ùn ci hè micca un effettu di diluzione. , ma crede chì avemu passatu assai difficultà, per quessa chì simu sempre bullish in a seconda mità.
OKTissu hè assai utile. È dopu ghjustu à questu puntu, a seconda mità, se solu - è Scott, fighjate à a vostra guida. Voi ragazzi sò in fondu in crescita in a prima mità di l'annu, i rivenuti annu annantu à l'annu sò in u a mità di l'adolescenza, è implicita in a vostra guida per u restu di l'FY22, avete da cresce à a mità, a seconda mità cumparatu à a seconda mità di l'annu passatu. 7%, 8%. So chì i paraguni sò un pocu sfarente, ma cù letture di prezzu à questi livelli, significa chì vo - vi vede u voluminu in a seconda mità stabilizzà o cumincianu à rallentà per pruvà à cuncilià a tendenza in u a seconda mità cù ciò chì avete vistu in a prima mità Paragunatu à una situazione induve u prezzu hè sempre daretu à voi, si sona.
Pensu chì questu hè una bona osservazione. Pensu chì aspittemu chì l'ambienti di u funziunamentu resterà sfida per u restu di l'annu è avemu da avè unu di i terzu quarti più forti chì avemu avutu. Francamente, quandu pensate à u nostru terzu. trimestre di l'annu passatu, pensu chì a seconda mità di i spedizioni sò previsti per avè sti sfidi di uptime è questi prublemi più cumplessi in a supply chain.A vendita attuale in a seconda mità era ligeramente più bassa di a vendita attuale di l'annu passatu per via di vendite forti in a seconda. a mità di l'annu passatu è queste sfide operative in corso.
Dunque, pensu chì u 2021 o u terzu trimestre hè unu di i nostri migliori mesi perchè sapemu praticamente i venti contrari operativi. Ti ricorderai chì avemu in realtà più unità nantu à u scaffale. Allora s'è tù devi aghjustà l'inventariu di l'inflazione per questi aumenti, rendemu chì avemu veramente vendutu più di ciò chì avemu pruduciutu in a seconda mità di l'annu passatu per via di l'aumentu di l'inventariu di i prudutti finiti cum'è ghjunti. Allora, mentre avemu da avè un quartu trimestre sfidante in u 2021, pensu chì l'approvvigionamentu di materiale hè una sfida più grande per noi quist'annu chè l'annu passatu.
Dunque, in fondu, cum'è avete cuncertatu currettamente, a maiò parte di u voluminu in a seconda mità era veramente legata à u prezzu. A nostra guida significa chì avemu da cuntinuà à affruntà alcuni prublemi di fornitura è mantenimentu, chì avemu da migliurà in sequenza. t migliurà, hè solu chì l'unità ùn serà micca forte cum'è l'annu passatu.
Hè abbastanza bè. Questu hè assai utile. Allora forse solu l'ultimu. In termini di staghjunalità, avete mintuatu una chiara migliione sequenziale da Q2 à Q3, vi vede chì, ma duvemu aspittà una staghjunalità normale un pocu più debule in Q4 cà Q3. , o per via di Qualchese migliuramentu sequenziale in uptime è chì site, l'inusual staghjoni chì pudemu veramente vede Q4 esse megliu cà Q3? Grazie.
Ebbè, hè sempre statu u quartu trimestre, micca solu a staghjoni, quantu persone ponu affruntà a dispunibilità chì avemu avutu. Avemu avutu u nostru chjusu di l'estiu è eramu solu assai caldi nantu à i nostri cunfini. Ma pensu chì l'essenza generale di a vostra dumanda hè chì u backlog hè assai grande, è si tratta veramente di ciò chì pudemu pruduce è di quali priurità di vendita sò necessarii per compie u prugettu durante a custruzione di punta. seconda mità di l 'annu, ma pensu chì u quartu quartu, cum'è sempre, u quartu finitu 30 settembre, da u ghjornu di pruduzzione, a maiò parte di u nostru tempu di vacanze è cetara sarà postu in quellu periodu paragunatu à u nostru throughput sarà relativamente bassu.


Tempu di Post: 18-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!