LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Ferrari Daytona SP3 : une nouvelle « icône » inspirée de la légendaire victoire du prototype sportif de Maranello

Scarperia è San Piero, u 20 di nuvembre di u 2021 - U 6 di ferraghju di u 1967, Ferrari hà vintu i trè primi in a prima volta di e 24 Hours of Daytona in l'avvenimentu sportivu mundiale internaziunale di quellu annu, ottenendu u più in a so storia. Unu di i fatti spettaculari di u Campionatu Auto. I trè vitture anu superatu a bandiera a scacchi in a legendaria corsa di casa Ford fiancu à fiancu - a prima era 330 P3/4, a seconda era 330 P4, è a terza era 412 P - chì rapprisenta u pinnacle di u sviluppu Ferrari 330 P3, Chief Engineer Mauro Forghieri hà fattu miglioramenti significativi in ​​ognunu di i trè principii basi di a corsa: mutore, chassis è aerodinamica. U 330 P3/4 incarna perfettamente u spiritu di i prototipi sportivi di l'anni 1960. Questa dicada hè avà cunsiderata l'età d'oru di a corsa chjusa, è hè ancu un puntu di riferimentu durabile per generazioni di ingegneri è diseggiani.
U nome di a nova Icona ricorda a legendaria finitura 1-2-3 è rende tributu à i prototipi sportivi di Ferrari chì aiutanu a marca à vince u so statutu ineguagliabile in u motorsport. U Daytona SP3 hè statu prisentatu oghje in u circuitu Mugello durante a Ferrari Finali Mondiali in 2021. Hè una edizione limitata chì si unisce à a serie Icona, chì hà debutatu in 2018 cù Ferrari Monza SP1 è SP2.
U disignu di Daytona SP3 hè una interazzione armoniosa di cuntrasti, sensu scultoresu sublime, superfici sexy alternate è linee più nitide, chì palesanu l'impurtanza crescente di l'aerodinamica in u disignu di vitture di corsa cum'è 330 P4, 350 Can-Am è 512 S sessu. L'audace scelta di u corpu "Targa" cù un hardtop detachable hè stata ancu inspirata da u mondu di i prototipi sportivi: Per quessa, u Daytona SP3 ùn solu furnisce un piacè di guida esaltante, ma ancu furnisce un rendiment utilisable.
Da un puntu di vista tecnicu, Daytona SP3 hè stata ispirata da e cumplesse suluzioni di l'ingegneria digià aduprate in vitture di corsa in l'anni 1960: oghje, cum'è à l'epica, u più altu rendiment hè ottenutu attraversu sforzi in i trè spazii basi citati sopra.
U Daytona SP3 hè furnutu cù un mutore V12 aspiratu naturali, chì hè stallatu in u mezu è a parte posteriore in un stilu tipicu di corsa. Ùn ci hè dubbitu chì stu propulsore hè u più emblematicu di tutti i motori Maranello, chì furnisce 840 cv (facendu u mutore più putente in a storia di Ferrari), 697 Nm di coppia è una velocità massima di 9500 rpm.
U chassis hè fattu interamente di materiali cumposti, utilizendu a tecnulugia di Formula Un, chì ùn hè mai apparsa in vitture di strada da l'ultima supersportiva di Maranello, LaFerrari. U sediu hè una parte integrante di u chassis per riduce u pesu è assicurà chì a pusizione di guida di u cunduttore hè simile à quella di una vittura di corsa.
Infine, cum'è a vittura chì l'hà ispirata, a ricerca aerodinamica è u disignu si concentranu solu solu solu suluzioni aerodinamiche passive per ottene a massima efficienza. Grazie à e caratteristiche senza precedente, cum'è una chimney chì tira l'aria à bassa pressione da a parte sottu di a vittura, a Daytona SP3 hè a vittura più aerodinamicamente efficiente mai custruita da Ferrari, senza bisognu di equipamentu aerodinamicu attivu. Grazie à l'ingegnosa integrazione di queste innovazioni tecnologiche, a vittura pò accelerà da zero à 100 km / h in 2,85 seconde, è da zero à 200 km / h in 7,4 seconde: prestazioni eccitanti, paràmetri estremi è inebrianti. piacè di guidà.
Ancu s'ellu hè inspiratu da a lingua di stile di e vitture di corsa in l'anni 1960, l'apparenza di Daytona SP3 hè assai nova è muderna. A so putenza scultorea esalta è interpreta u voluminu perceptivu di u prototipu di u muvimentu in un effettu completamente mudernu. Indubbiamente, un disignu cusì ambiziosu richiede una strategia currettamente pianificata è eseguita da u Chief Design Officer Flavio Manzoni è a so squadra di u centru di modellazione.
Da a parte posteriore di u parabrisa avvolgente, a cabina di u Daytona SP3 s'assumiglia à una cupola, incrustata in una scultura sexy, cù ali audaci curve da i dui lati. U voluminu generale emphasizes l'equilibriu generale di a vittura, è questi volumi riflette fermamente u megliu rendimentu di a tecnulugia di fabricazione di u corpu italianu. A fluidità di a so qualità è a superficia più nette si fondonu senza sforzu per creà un sensu di equilibriu esteticu senza sforzu, chì hè sempre stata un segnu di a storia di u disignu di Maranello.
L'ala frontale pulita a doppia corona hè un tributu à l'eleganza scultorea di i prototipi sportivi passati di Ferrari, cum'è a 512 S, 712 Can-Am è 312 P. A forma di l'archi di rota implica in modu efficace a geometria di l'ale laterale. À u fronte, sò strutturale, stabilendu una forte cunnessione trà a rota è u pozzu per ùn seguità micca cumpletamente u contornu circular di u pneumaticu. L'ala trasversale sbocca da a cintura cum'è un elfo, furmendu i musculi posteriori putenti, circundanu u fronte di a rota, è poi stende gradualmente versu a cuda, aghjunghjendu una forte vitalità à i trè quarti di u campu di visione.
Un altru elementu chjave hè a porta di farfalla, chì integra una scatula d'aria per guidà l'aria à u radiatore laterale; a forma scultorea resultanti dà a porta una spalla distinta, chì accumpagna l'ingaghjamentu di l'aire, è visualmente blocchi I taglii verticali di u vetru di u ventu sò cunnessi. A superficia visibile di a porta, u bordu di fronte chì forma a parte posteriore di l'alloghju di a rota di fronte, aiuta ancu à gestisce u flussu d'aria da e roti di fronte. Stu trattamentu di a superficia ricorda ancu i trattamenti di a superficia di l'auto, cum'è 512 S, chì hà inspiratu parzialmente u codice di stile di Daytona SP3.
U specchiu retrovisore hè statu spustatu à u fronte di a porta à a cima di l'ala, torna à ricurdà à i prototipi sportivi di l'anni 1960. Sta pusizione hè stata scelta per furnisce una vista megliu è riduce l'influenza di u specchiu retrovisore nantu à u flussu d'aria chì entra in a porta. A forma di a tappa di u specchiu è a barra hè stata raffinata da una simulazione CFD dedicata per assicurà un flussu senza interruzzione in l'ingressu d'aria.
In altri palori, a vista posteriore di trè quarti di a vittura hè più impurtante perchè mostra cumplettamente a forma originale di Daytona SP3. A porta hè un voluminu sculpitu, chì pruduce una forma diedra distinta. Inseme cù i musculi putenti di l'ala posteriore, crea un novu aspettu per a cintura. U rolu di a porta hè di allargà a superficia di u tappettu di a rota di fronte è di equilibrà a maestosa posteriore, cambiendu visualmente u voluminu di l'ale laterale è dà a vittura un aspettu più avanti di a cabina. U locu di i radiaturi laterali permette à sta architettura di adattà à e vitture sportive.
U fronte di u Daytona SP3 hè duminatu da duie ali imponenti, chì anu una corona esterna è interna: l'ultima si tuffa in dui venti in u cappucciu per fà chì l'ale pare più largu. A relazione trà a qualità percepita prodotta da u tettu esterno è l'effetti aerodinamichi di u tettu internu enfatizeghja a manera in quale u stilu è a tecnulugia sò inestricabilmente ligati in questa vittura. U paraurti frontale hà una larga griglia centrale, cumpostu di dui pilastri è una seria di pale horizontale impilate, formate da u bordu esterno di u paraurti. A caratteristica di l'assemblea di u faro hè chì u pannellu mobile superiore ricorda i fanali pop-up di i primi supercars. Questu hè un tema apprezzatu in a tradizione Ferrari, chì dà à a vittura un aspettu aggressivu è minimalista. Dui paraurti, riferenu à l'aeroflicks nantu à u 330 P4 è altri prototipi sportivi, emergenu da u latu esterno di i fanali, aghjunghjendu più espressività à u fronte di a vittura.
U corpu posteriore enfatiza l'aspettu putente di l'ale ripetendu u tema di a doppia corona è aumentendu u so voluminu tridimensionale cù venti aerodinamici. U cockpit affucatu compactu hè cumminatu cù l'ale per furmà una cuda putente, è l'elementu spine centrale hè ispiratu da u 330 P4. U mutore V12 aspiratu naturali hè u core vivu di a nova Ferrari Icona, è brilla à a fine di sta spina.
Una serie di lame horizontali cumplettanu a parte posteriore, creendu una impressione di voluminu generale ligera, radicale è strutturata, chì dà à u Daytona SP3 un aspettu futuristicu è rende omaggiu à u logu Ferrari DNA. L'assemblea di u fanale posteriore hè custituita da una striscia horizontale chì emette luce sottu u spoiler è hè integrata in a prima fila di lame. U tubu di scarico duale hè situatu in u centru di a parti suprana di u diffusore, chì aumenta a so aggressività è cumpleta u disignu di allargamentu visuale di a vittura.
Ancu u cockpit di a Daytona SP3 s'inspira da i mudelli storici Ferrari cum'è 330 P3/4, 312 P è 350 Can-Am. Partendu da l'idea di un chassis d'altu rendiment, u designer hà creatu meticulosamente un spaziu squisitu chì furnisce u cunfortu è a sofisticazione di un Grand Tourer mudernu, mantenendu a lingua di stile assai simplice. Mantene l'idee daretu à certe specificazioni di stile: per esempiu, u dashboard hè simplice è praticu, ma cumpletamente mudernu. U cuscinu tipicu tappezzatu hè direttamente cunnessu à u chassis di u prototipu di vittura sportiva, è hè statu trasfurmatu in un sediu mudernu integratu in u corpu, furmendu una continuità di struttura senza saldatura cù a decorazione circundante.
Diversi elementi esterni, cumpresu u parabrisa, anu un impattu pusitivu nantu à l'architettura interna. Vistu da u latu, u cutout di u fasciu di u tettu di u parabrisa forma un pianu verticale chì divide u cockpit in dui è separa l'area funziunale di u pannellu di strumenti da u sediu. Questa architettura riesce in modu intelligente à a fatica ardua chì hè à tempu assai sportiva è assai elegante.
L'internu di u Daytona SP3 hà u scopu di furnisce un ambiente di guida cunfortu per u cunduttore è i passageri sguassendu i segnali tipici di e vitture di corsa. L'idea principale hè di allargà visualmente a cabina creendu un spaziu chjaru trà l'area di u dashboard è i dui posti. In fatti, l'ultimi sò parti di a continuità di a struttura senza saldatura, è a so dicurazione si estende finu à a porta, ripruducendu e funzioni eleganti tipiche di prototipi sportivi. Quandu a porta hè aperta, a stessa estensione decorativa pò ancu esse vistu in a zona di u sill di a porta.
U dashboard segue a listessa filusufìa: quì a struttura di u Daytona SP3 significa chì a decorazione si estende finu à u quartu di luce, abbracciandu tutta l'area cunnessa à u parabrisa. U pannellu di strumenti slanciatu è strettu pare quasi flottante in a decorazione di l'internu. U so tema di stile hè sviluppatu nantu à dui livelli: a cunchiglia superiore hà un aspettu pulitu è ​​scultoreu, siparatu da a cunchiglia inferjuri da una struttura chjara è cunfini funziunali. Tutti i cuntrolli touch HMI sò cuncentrati sottu à sta linea.
I sedili sò integrati in u chassis, cusì anu u disignu ergonumicu involucatu tipicu di e vitture d'alta prestazione, ma anu ancu i dettagli fini chì li facenu unichi. A cunnessione di texture trà i sedi è l'estensione di u tema à i zoni di trim adiacenti è alcuni effetti di volumi sò pussibuli perchè sò fissi, è l'aghjustamenti di u cunduttore sò curati da a scatula di pedale regulable. A separazione chjara trà e zone tecniche è occupanti di u cockpit permette ancu chì u voluminu di u sediu si estende finu à u pianu. Ancu i headrest riferenu à i so cuncurrenti, ma in l'ultimi, sò integrati in u sediu di un pezzu, mentri in u Daytona SP3, sò indipindenti. U sediu fissu è a struttura di a pedaliera regulabile significa chì ponu esse fissati à a fascia posteriore, chì aiuta ancu à riduce u pesu di u cockpit visualmente.
U disignu di u pannellu di a porta aiuta ancu à allargà visualmente u cockpit. Alcune zone di trim sò state aghjunte à u pannellu di fibra di carbonu: un pad di coghju nantu à u pannellu di a porta à l'altezza di l'spalla rinforza a cunnessione cù u prototipu sportiu è mette in risaltu ancu l'effettu surround. In ogni casu, fighjendu, a superficia si senti cum'è una estensione di u sediu stessu. U canali hè furnitu cù una lama icònica sottu u trim di cunnessione trà i sedi, l'elementu funziunale di quale hè situatu à a so fine. À u so fronte hè a porta di u cambiamentu reintrodutta in a gamma di u SF90 Stradale. Quì, però, hè elevatu è si sente quasi suspesu in u voluminu intornu à ellu. A struttura finisci cù un pilastru cintrali di fibra di carbone, chì pare chì sustene tuttu u dashboard.
Per fà u Daytona SP3 u V12 u più eccitante di u mercatu, Ferrari hà sceltu u mutore 812 Competizione cum'è u puntu di partenza, ma l'hà trasferitu in pusizioni media è posteriore per ottimisà u layout di l'admission è di l'échappamentu è l'efficienza di u putere fluidu. U risultatu hè chì u mutore F140HC hè u mutore di combustione interna più putente in a storia di Ferrari, chì furnisce una putenza enormosa di 840 cv, cù a putenza esaltante è u sonu di un tipicu Cavallino V12.
U mutore hà una forma di 65 ° V trà i so banchi di cilindru è mantene a cilindrata di 6,5 litri di u so predecessore F140HB. U mutore hè purtatu da u 812 Competizione è hà ereditatu i so aghjurnamenti. Grazie à a so maravigliosa colonna sonora - ottenuta attraversu un travagliu miratu nantu à e linee di ingressu è di scarico - è a scatula di trasmissione di 7 velocità, ora più veloce è più soddisfacente, tutti i sviluppi anu migliuratu u funziunamentu di u sistema di putenza, e Categorie stabiliscenu novi punti di riferimentu più chè mai, grazie à u sviluppu di strategie specifiche.
A vitezza massima di 9.500 rpm è a curva di torque chì s'eleva rapidamente à a velocità massima dà à u cunduttore è à i passageri una sensazione di putenza è accelerazione illimitata. Per mezu di l'usu di una biela di titaniu chì hè 40% più ligera di l'acciaio è l'usu di diversi materiali per u pistone, una attenzione particulari hè stata pagata per riduce u pesu è l'inerzia di u mutore. U novu pin di pistone adopta un trattamentu di carbone di diamante (DLC), chì pò riduce u coefficient di attritu per migliurà u rendiment è u cunsumu di carburante. U crankshaft hè statu riequilibratu è hè avà 3% più liggeru.
A valvula si apre è si chjude in sliding the finger follower, derivata da F1, cuncepitu per riduce a massa è utilizeghja i contorni di valvola di più altu rendiment. I seguitori di i dita scorrevuli anu ancu un revestimentu DLC, è a so funzione hè di utilizà tappets idraulichi cum'è u fulcrum di u so muvimentu per trasmette l'azzione di a camma (ancu cù u revestimentu DLC) à a valvula.
U sistema di aspirazione hè statu riprogettatu cumplettamente: i manifolds è e camere di rinfurzà sò avà più compatti per riduce a lunghezza generale di u duct d'admission è furnisce a putenza à alta velocità, mentre chì u sistema di duct d'assunzione di geometria variabile ottimizeghja u torque à tutte e velocità di u mutore Curve. U sistema permette à a lunghezza di l'assemblea di u portu di ingressu per esse cambiatu continuamente per adattà à l'intervallu di ignizione di u mutore per maximizà a carica dinamica in u cilindru. U sistema idraulicu speciale cuntrolla l'attuatore è hè cuntrullatu da l'ECU in un ciclu chjusu per aghjustà a lunghezza è a pusizione di u portu di ingressu secondu a carica di u mutore.
Cumminatu cù u prufilu di camma ottimisatu, u sistema di timing variabile di a valvula crea un sistema di punta di alta pressione senza precedente chì richiede potenza à alta velocità senza sacrificà alcun torque à bassa è media velocità. U risultatu hè una sensazione d'accelerazione cuntinuu è rapida, chì ultimamente pruduce una putenza incredibile à a velocità massima.
A strategia di gestione di u sistema di iniezione diretta di benzina (GDI 350 bar) hè stata ulteriormente sviluppata: avà include duie pompe di benzina, quattru rails di carburante cù sensori di pressione, è furnisce feedback per u sistema di cuntrollu di pressione in circuitu chjusu è injectors elettronichi. In cunfrontu cù u 812 Superfast, calibre u timing è a quantità di carburante injected durante ogni iniezione, in più di aumentà a pressione di iniezione, pò ancu riduce l'emissioni di contaminanti è a furmazione di particelle di 30% (ciclu WLTC).
U sistema di accensione hè monitoratu in permanenza da l'ECU (ION 3.1). L'ECU (ION 3.1) hà un sistema di induzione di ioni chì pò misurà u currente di ionizazione per cuntrullà u timing di ignizione. Havi ancu funzioni di una sola scintilla è multi-spark, adattate per ignizioni multiple di miscele aria-carburante per ottene una trasmissione di energia liscia è pulita. L'ECU cuntrola ancu a combustione in a camera di combustione per assicurà chì u mutore travaglia sempre in e cundizioni di efficienza termodinamica più altu, grazia à una strategia cumplessa per identificà u numaru d'ottanu di u carburante in u tank di carburante.
Sviluppatu una nova pompa d'oliu di cilindrata variabile chì pò cuntrullà continuamente a pressione di l'oliu in tutta a gamma di travagliu di u mutore. A valvula solenoide cuntrullata da l'ECU di u mutore in un ciclu chjusu hè aduprata per cuntrullà u spustamentu di a pompa in termini di flussu è pressione, è furnisce solu a quantità di oliu necessariu per assicurà l'operazione è l'affidabilità di u mutore in ogni puntu di u so. funziunamentu. Hè impurtante di Per riduce attritu è ​​migliurà u funziunamentu miccanicu, oliu di mutore cù una viscosità più bassu chè u V12 nanzu veni usatu, è tuttu u pipeline scavenging hè diventatu più permeable à migliurà efficienza.
Per assicurà chì i piloti Daytona SP3 sò esattamente uguali à e so vitture, u so designu di l'ingegneria si basa assai nantu à l'expertise ergonomica sviluppata da Maranello in Formula Un. U fattu chì i posti sò integrati in u chassis significa chì a pusizione di guida hè più altu ch'è in altri Ferrari in a serie. In fatti, u locu hè assai simili à a monoplaza. Questu aiuta à riduce u pesu è mantene l'altezza di a vittura à 1142 mm, riducendu cusì u drag. A scatula di pedale regulabile significa chì ogni cunduttore pò truvà a pusizione più còmoda.
U volante di u Daytona SP3 usa a stessa interfaccia umanu-macchina (HMI) cum'è SF90 Stradale, Ferrari Roma, SF90 Spider è 296 GTB, cuntinuendu u cuncettu Ferrari di "mani nantu à u volante, ochji nantu à a strada". U cuntrollu di u toccu significa chì u cunduttore pò cuntrullà u 80% di e funzioni di u Daytona SP3 senza muvimenti e duie mani, è a schermu curvatu di 16 inch in alta definizione pò trasmette istantaneamente tutte l'infurmazioni relative à a guida.
U chassis è u corpu di u Daytona SP3 sò fatti interamente di materiali compositi. Questa tecnulugia hè direttamente derivata da a corsa di Formula 1 è furnisce un eccellente pesu è rigidità strutturale / rapportu pesu. Per minimizzà u pesu di a vittura, abbassà u centru di gravità è assicurà una struttura compatta, parechji cumpunenti cum'è a struttura di u sediu sò integrati in u chassis.
Materiali aero-composite sò stati utilizati, cumpresa a fibra di carbone T800 per i bagneri, chì sò stati disposti a manu per assicurà u numeru currettu di fibre in ogni zona. A fibra di carbonu T1000 hè aduprata per porte è soglie è hè essenziale per a prutezzione di u cockpit, postu chì e so caratteristiche a facenu ideale per i collisioni laterali. A causa di e proprietà di resistenza di Kevlar®, hè ancu utilizatu in i zoni più vulnerabili à i scossa. A tecnulugia di cura in autoclave riflette a tecnulugia di cura di a formula 1, chì hè realizatu in duie tappe à 130 ° C è 150 ° C. I cumpunenti sò imballati in un saccu di vacuum per eliminà qualsiasi difetti di laminazione.
Pirelli hà sviluppatu un pneumaticu specificu per Daytona SP3: u novu P Zero Corsa hè ottimizatu per prestazioni umide è asciuttu, cun una attenzione speciale à a stabilità di a vittura in situazioni à bassa aderenza. U novu Icona hè ancu furnutu cù l'ultima versione di Ferrari SSC-6.1-per a prima volta equipatu cù un mutore V12 mid-rear, cumpresu FDE (Ferrari Dynamic Enhancer) per migliurà a prestazione in curva. U sistema di cuntrollu dinamica laterale agisce nantu à a pressione di frenu nantu à i calipers per cuntrullà l'angolo di guidà di a vittura in una guida estrema, è pò esse attivatu in i modi "Race" è "CT-Off" di Manettino.
L'usu di una struttura mid-to-back è un chassis composite ottimizza ancu a distribuzione di pesu trà l'assi, cuncentrandu a massa intornu à u centru di gravità. Queste opzioni, cumminate cù u travagliu fattu nantu à u mutore, furnisce un rapportu pesu / putenza record è dati di accelerazione di 0-100 km / h è 0-200 km / h.
L'obiettivu di Daytona SP3 hè di intruduce soluzioni aerodinamiche per fà una Ferrari cù u più altu livellu di efficienza di l'aria passiva. Questu richiede una grande attenzione à i dettagli quandu si cuncepisce a qualità di dissipazione di calore per ottene una dissipazione di calore efficiente. Dunque, a gestione di l'aria calda hè essenziale per definisce un layout chì integra quant'è pussibule cù u cuncettu aerodinamicu generale.
L'aumentu di a putenza di u mutore F140HC significa un aumentu currispundente di a putenza termale chì deve esse dissipata, aumentando cusì a qualità di radiazione di u refrigerante. In cunsiderà e soluzioni aerodinamiche richieste in u front end significa chì prima di tuttu, ci vole à fucalizza nantu à u sviluppu di l'efficienza di rinfrescante. Per quessa, u travagliu detallatu hè andatu in u disignu di l'alloghji di u fan, l'aperture in a parte inferiore di u corpu di u veiculu per l'esaurimentu di l'aria calda, è i dutti di ingressu, tutti chì sò stati ottimizzati per evità di aumentà a dimensione di u radiatore frontale.
A lot di ricerca hè stata fatta nantu à u disignu di l'ala laterale, chì benefiziu da a dispusizione di massa radiante di a scatula di trasmissione è l'oliu di mutore è si move à u centru di a vittura. Sta suluzione hà allughjatu a strada per l'integrazione di i canali laterali in a porta, chì permette à u tubu di l'ingaghjamentu di l'aria di u radiatore per avanzà in u chassis. Per quessa, l'ala di fronte crea una parte ideale per u duct d'admission è cattura l'aria fresca, chì hè ancu assai efficace à rinfrescà u radiatore.
U coperchio di u mutore mostra l'altu gradu di integrazione di funzioni aerodinamiche in u disignu. Havi una struttura di pilastru cintrali chì pò introduci aria fresca in l'ingaghjamentu di l'aria di u mutore è furnisce una uscita per scaccià l'aria calda da u compartmentu di u mutore. L'ingaghjamentu di l'aria di u mutore hè situatu nantu à a basa di u disignu di a spina dorsale per accurtà a distanza à u filtru di l'aire è minimizzà e perdite. A causa di a so interazzione cù i venti situati trà e lame di u paraurti posteriore, i solchi longitudinali chì separanu a parte di a spina da u corpu posteriore integratu ponu dissiparà u calore di u mutore è catturà aria fresca.
U layout aduttatu per a gestione termale crea spazii chì a squadra aerodinamica pò aduprà, maximizendu cusì l'efficienza generale. Questu hè ottenutu cuncentrandu nantu à perfezziona l'integrazione trà u voluminu è a superficia è intruducendu un novu cuncettu di underbody chì travaglia in sinergia cù a parte superiore di u corpu, senza bisognu di suluzioni aerodinamiche attive.
A fronte di u Daytona SP3 hè una fusione sorprendentemente armoniosa di forma è funzione. Da i dui lati di a griglia di u radiatore cintrali sò i canali di frenu è e prese d'aria di i passaghji. Questi passaggi sguassate l'aria attraversu i sbocchi nantu à i dui lati di u cappucciu, furmendu un ductu chì aiuta à generà una forza frontale. Sottu à i fanali sò dui flicks pneumatici per aumentà a forza. I winglets impilati verticalmente in i cantoni di u paraurti guidanu u flussu d'aria in i archi di rota, riducendu a resistenza riajustendu u flussu d'aria longu l'ale laterale, è includenu a turbulenza generata da a scia di rota.
A geometria soffiata di u paraurti frontale ùn hè micca l'unicu elementu chì gestisce u flussu di i fianchi per riduce a resistenza. U prufilu di u raggiu di a rota cuntribuisce ancu, cum'è u disignu verticale di i lati stessi. U primu aumenta l'aria tirata da u pozzu di a rota è riallinea a veglia cù u flussu d'aria longu l'ale laterale. A superficia sufficiente di l'ultime agisce cum'è una piastra di barge, purtendu a scia di a rota di fronte più vicinu à a superficia è riducendu a dimensione laterale di a veglia, riducendu cusì a resistenza. U disignu di a barca oculta ancu un veru canali d'aria da a rota di fronte, ventilazione prima di e roti posteriori. Questa suluzione aiuta à ottene più prestazioni di u pavimentu da a forza è a resistenza.
U sviluppu di u fondu hè destinatu à migliurà u funziunamentu di tuttu u pianu, intruducendu una serie di equipaghji dedicati à generà vortice lucale. Impurtante, abbassà l'altitudine di u underbody significa spustà a forza di aspirazione massima più vicinu à a strada, aumentendu cusì l'efficienza di l'equipaggiu chì usa l'effetti di terra. E duie coppie di profili curvi in ​​fronte di e roti di fronte utilizanu i so anguli relative à u flussu d'aria per generà vortici forti è stabili, chì interagiscenu cù u sottu è e roti di fronte per generà forza è riduce a resistenza.
L'altri generatori di vortice sò stati ottimizzati è posizionati per sigillà virtualmente u sottu di fronte. U generatore di vortice esterno hè stallatu nantu à u foru di l'arcu di a rota internu nantu à u bordu di u chassis, è hà u stessu effettu cum'è a piastra di a barca di Formula 1: u vortice generatu prutege u sottu da a scia di a rota di fronte, riducendu cusì l'interferenza cù a rota. parte cintrali di u pianu. Flussu più efficace.
L'area di sviluppu più impurtante per a downforce hè u spoiler posteriore. Per equilibrà bè l'aderenza frontale è posteriore, l'ingegneri anu apprufittatu pienamente di l'oportunità create da a presa d'aria di u mutore riposizionata è u novu disignu di luce posteriore. Sti dui suluzioni significanu chì u spoiler pò esse allargatu per occupà tutta a larghezza di a vittura. Micca solu a so superficia aumenta in larghezza, ma u labbra hè ancu allungatu in daretu, chì aiuta à aumentà a forza di forza senza riduzzione di drag.
A suluzione più innovativa, cum'è una caratteristica di definizione di a vittura, pò esse truvata in a parte posteriore di u fondu: a chimney di u pianu hè cunnessa da i dutti verticali à i dui persiane integrati in l'ala posteriore. L'aspirazione naturale generata da a curvatura di l'ala maximizeghja u flussu d'aria attraversu u ductu è stabilisce una cunnessione idrodinamica trà u flussu d'aria in u sottu è u corpu superiore. Questa funzione porta trè benefizii diretti: Prima, riduce l'otturazione di u sottu, aumentendu u flussu d'aria sottu u sottu di fronte, aumentendu a forza di deportazione è movendu l'equilibriu di l'aria in avanti per migliurà a curva. Siconda, l'aumentu di l'accelerazione di u flussu lucale generata da a geometria di l'ingaghjamentu di l'aria nantu à u pianu crea una forza d'aspirazione assai forte, chì aumenta a pressione posteriore. Infine, u spoiler posteriore beneficia ancu di u flussu d'aria supplementu da i persiane di l'ala posteriore.
A causa di a stallazione di u tubu di scarico in una pusizioni cintrali più altu, l'area di sviluppu finali hè di aumentà u voluminu di espansione di u diffusore in i piani verticali è horizontali. Dunque, u spaziu liberu cuncentratu pò esse dedicatu à una suluzione simili à un diffusore doppiu. In fattu, u diffusore permette à u flussu di l'aria di espansione in dui livelli diffirenti è dà una forte connotazione à a parte posteriore, creendu una forma di ponte chì pare chì floate in u voluminu di a cuda. U cuncettu utilizeghja l'alta energia da a zona cintrali di u flussu per guidà efficacemente l'aria in l'internu è fora di a struttura centrale di "ponte". Questu significa chì u flussu attraversu l'esternu di u canali cintrali furnisce l'energia à u canali internu, aumentendu cusì l'efficienza di tuttu u diffusore.
U Daytona SP3 hà un parabrisa avvolgente in quale u vetru si estende finu à u principiu di u hardtop removable. Quandu si guida senza un hardtop, un NORD hè integratu in u so segellu superiore per guidà accuratamente u flussu attraversu u fasciu superiore. U centru di l'area di i cerchi anti-rollu s'affonda per seguità a forma di u supportu di u corpu posteriore è u cappucciu, minimizendu cusì a pussibilità di u flussu di coda deflette à u fasciu di u tettu posteriore à l'area trà i sedili. U flussu d'aria daretu à i finestri laterali hè guidatu da a fascia posteriore daretu à l'appoggia-testa à a gola centrale prutetta da u deflector di ventu per a ventilazione fora di u cockpit.


Tempu di posta: 23-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!