LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

L'elezzione di u sindaco di Boston si riduce, guida Michelle Wu

A successione di u sindaco irlandese-americanu è italo-americanu di 91 anni di a cità hè finita, è Michelle Wu è Anisa Etheby George si sò affrontati in nuvembre.
BOSTON-Michelle Wu, una prugressiva asiatica-americana chì hà campatu nantu à u cambiamentu climaticu è a pulitica di l'alloghju, hà vintu u primu postu in l'elezzioni preliminari di u sindaco di Boston u marti. A cità hà vintu 33% di i voti. Solu i bianchi sò selezziunati.
Cum'è un front-runner, a signora Wu, di 36 anni, hà marcatu una partenza maravigghiusa per a cità, chì a so pulitica hà longu vultatu à u cunfrontu cumunitariu è razziale.
Cum'è a figliola di l'immigranti taiwanesi, ùn hè micca venuta da Boston, ma prupunendu cambiamenti strutturali radicali, cum'è furnisce u trasportu publicu gratuitu in a cità, ristabilisce u cuntrollu di l'affittu, è introducendu a prima cità di u paese, hà custruitu u so entusiasmu cum'è cunsigliu municipale. . New Deal verde à livellu di seguitori.
A causa di a difficultà di cuntà i votu per e caselle di mailing è drop-in, u cuntu di i voti prucedeva lentamente à a notte, è parechji risultati sò stati calculati manualmente, è i risultati non ufficiali ùn sò micca stati annunziati finu à 10:00 u marcuri matina.
A Sra Wu, cum'è tutti i principali candidati in a campagna, hè un Democraticu. In nuvembre hà da affruntà cù a seconda piazza, Annissa Essaibi George, chì hà ricevutu 22,5% di i voti. A Sra Essaibi George hè cresciuta in a cumunità di Dorchester di Boston da genitori immigrati di discendenza tunisina è polacca. Si pusizioni cum'è moderata è hà guadagnatu u ricunniscenza di i centri tradiziunali di putere cum'è l'Unioni di Firefighters è l'anzianu capu di pulizie.
Essaibi George, di 47 anni, hà criticatu l'approcciu di a Sra Wu cum'è "astrattu" è "accademicu" è si presentava cum'è un manager praticu simile à l'ex sindaco Martin J. Walsh chì hà partutu in ghjennaghju. Walsh) quandu u presidente Biden hà numinatu u Sicritariu di u travagliu. In un dibattitu a settimana passata, a Sra Essaibi George hà prumessu à l'elettori chì, s'ellu era elettu, "ùn mi truverete micca nantu à una soapbox, mi truverete in i quartieri, facendu u travagliu".
Hè previstu chì a scumessa di u 2 di nuvembre testerà u cunsensu righjuntu da parechji Democratici Naziunali dopu à l'elezzioni primaria di u sindaco di New York: i votanti neri moderati è l'elettori anziani portanu u Partitu Democràticu à u so centru, in particulare nantu à i prublemi di sicurità publica.
Dapoi settimane, i sondaggi d'opinioni anu dimustratu chì dui principali candidati neri - u sindaco in funzione Kim Jenny è u cunsigliu municipale Andrea Campbell - anu discututu cù a Sra Ethiopian George. Ma a participazione di l'elettori in l'elezzioni preliminari senza partitu era assai bassa, cù menu di 108 000 voti. A Sra Jenny è a Sra Campbell parevanu esse separati in i votu neri, ognunu cù un votu di pocu menu di 20%.
A pruspettiva di una elezzione senza un candidatu neru hà disappuntu assai persone in Boston, è pare chì Boston hè più vicinu chè mai à elettu un sindaco neru.
"Boston hè una cità di u nordu", disse John Harriet di 62 anni, chì avia supportatu Jenny in frustrazione. "Anu sindaci neri in Atlanta, Mississippi, è altri lochi in u Sud. Pensu chì questu hè ridiculu. Veramente, ùn sò micca. Ùn sò micca ciò chì succederà ".
U cunsiglieru demucraticu è cummentariu Mary Ann Marsh hà dettu chì a bassa participazione hè benefica per a Sra Ethiopian George, chì "hà tutti i super votanti in a cumunità bianca anziana".
Hè creatu una tensione chjara in l'elezzioni generale. Trà un trasplantatore prugressu, educatu à Harvard è un puliticu di quartieru anzianu, hà utilizatu l'accentu di Boston cum'è un badge d'onore è hà dettu à l'elettori chì vulia esse ""Mamme, maestri è sindaco" sò ciò chì a cità hà bisognu.
A so differenza più ovvia si trova in a riforma di a polizia, un prublema chì pò toccu l'antica è dolorosa insatisfazione razziale è etnica di a cità.
"Ùn ci hè micca un cuntrastu più forte", disse a Sra Marsh. "Spergu chì mostrarà u megliu in Boston. Sò preoccupatu chì questu portarà u peghju ".
Una volta un portu industriale di collare blu, Boston hè diventatu un centru di biotecnologia, educazione è medicina, attraendu un gruppu di ricchi novi immigrati cù educazione superiore. L'aumentu di u costu di l'abitazione hà furzatu parechje famiglie chì travaglianu à sceglie un alloghju substandard o i trasporti à longa distanza.
A Sra Wu hè nativa di Chicago è si trasferì quì per studià à l'Università di Harvard è a Harvard Law School. Ella hà parlatu di sti novi è di a so ansietà, ammettenu chì a so pruposta di punta hè "sfidendu u limitu".
"A volte, altri li descrizanu cum'è" torte chì cascanu in u celu "perchè sò audaci è travaglianu per a versione più brillanti di u nostru futuru", disse. "A maiò parte di e cose chì celebremu in Boston anu cuminciatu cù una visione chì inizialmente pareva una torta in u celu, ma era esattamente ciò chì avemu bisognu è meritava. A ghjente si batte per elli ".
Ella disse chì in tutta a so storia, Boston hè statu un laboratoriu per idee novi cum'è l'educazione publica, è muvimenti cum'è l'abolizionismu, i diritti civili è l'ugualità di u matrimoniu.
"Questa hè una cità chì sapi cummattiri per a ghjustizia", ​​disse a Sra Wu, chì hà cridutu chì u senatore Elizabeth Warren, u so prufissore di dirittu, l'hà aiutatu à entra in a pulitica.
Ma l'elettori più fideli di Boston sò cuncentrati in i distretti principarmenti bianchi, è assai persone sò scettichi di e molte politiche di a Sra Wu è di a chjama di George Floyd per a riforma di a polizia dopu l'assassiniu di Minneapolis.
Questi votanti si sò riuniti intornu à a Sra George Etiopia, chì era l'unicu candidatu oppostu à taglià u budgetu di a pulizzia è in favore di aumentà u numeru di pulizie in i carrughji di Boston.
Duranti a celebrazione di a vittoria chì principia pocu prima di mezzanotte, a Sra Essaibi George, accumpagnata da i so trilli adolescenti, hà cuminciatu à criticà a Sra Wu è a so piattaforma di pulitica.
"Avemu bisognu di un veru cambiamentu. Ùn sò micca solu idee o esercizii accademichi, ma u travagliu duru ", disse. "Ùn parlu micca solu, travagliu. Eiu sì. Aghju investigatu in fondu è risolvutu. Hè cusì chì i mo genitori m'hà criatu. Hè cusì chì sta cità m'hà fattu ".
Hà cuntinuatu à fà buchi in e duie piattaforme iconiche di a Sra Wu è hà vintu l'acclamazioni di a folla. "Lasciami esse chjaru", disse. "U sindaco di Boston ùn pò micca permette chì T sia liberu. U sindaco di Boston ùn pò micca impone u cuntrollu di l'affittu. Quessi sò prublemi chì u statu deve risolve ".
I sustenitori di a Sra Essaibi George si sò riuniti à u cantonu di Dorchester à a vigilia di l'elezzioni, purtendu a maglietta rosa emblematica di a so campagna, soprattuttu bianca, è facendu a sicurità publica un prublema di primura. Robert O'Shea, 58 anni, hà ricurdatu a famosa "Dirty Water" in u 1965, elogiendu u Charles River contaminatu è u so "amanti, ladri è ladri".
"Bè, quandu sta materia hè scritta, nimu ùn vole esse quì", disse. "Fighjate cumu hè avà. Vecu chì sta cità si sviluppa cusì veloce chì ùn mi possu micca permette di a casa in quale locu ".
"Hè tuttu fantasticu, anche se l'aspettu sucialistu mi spaventa un pocu", disse, nutendu chì parechji di i so parenti sò tutti pulizie di Boston. "Ma a ghjente deve esse sicura. E persone anu bisognu di sentenu sicuru in casa prima di pudè salvà u mondu ".
Una ragiuni chì Boston pò esse più ricettiva à i candidati prugressivi hè chì hè una cità assai ghjovana, cù circa un terzu di a pupulazione trà l'età di 20 è 37.
Larry DiCara, un ex-consigliere di a cità di Boston di 72 anni, hà dettu chì i so impieghi di fabricazione sò quasi spariti per fà a strada à l'immigranti ricchi è più educati. "Quelli chì ponu leghje u Times, ma micca e persone chì devenu andà in a chjesa". L'aumentu di i crimini viulenti in l'estiu ùn hà micca causatu scossa, chì pò avè traslatatu i voti di New York à u candidatu demucraticu à u sindaco Eric Adams (Eric Adams).
Jonathan Cohn, presidente di u Cumitatu Democraticu di u 4u Distrittu chì a sustene, hà dettu chì a Sra Wu ùn hà altra scelta ma di custruisce a so propria fundazione pulitica intornu à una seria di pulitiche perchè ùn pò micca s'appoghjanu nantu à e relazioni di razza o di quartiere.
"A pulitica quì hè spessu realizata in modu reale," chì chjesa, chì scola, chì cumunità ", ella prova di trasfurmà in una discussione pulitica", disse.
Quandu a Sra Wu hà intrutu in u cunsigliu municipale in u 2014, l'agenzia era primurosu di i servizii di l'elettori, ma in l'anni dopu hè diventata una piattaforma per a pulitica naziunale, u cambiamentu climaticu è a riforma di a polizia. E pulitiche chì a Sra Wu hè preoccupata, cum'è u trasportu publicu gratuitu è ​​u Green New Deal, sò diventate a piattaforma di u so sindaco.
Certi osservatori anu dumandatu se a piattaforma di pulitica di a Sra Wu era abbastanza per vince à l'elezzioni di nuvembre.
"A ghjente vole solu chì sta cità li serve, ùn volenu micca boni pulitiche", disse Cigibbs, di 81 anni, chì hà servitu cum'è u primu cunsigliu municipale neru di a cità Thomas Atkins è l'assistente Politicu di u Rep Barney Frank. Ella disse chì u prossimu sindaco di Boston serà in una corsa per cuntrullà una forza putente in l'immensu guvernu di a cità.
"L'elettori sò più intelligenti di ciò chì pensavamu, è alcuni di i so interessi ùn si estenderanu micca à tutte queste idee fantastiche di trasportu publicu gratuitu è ​​u Green New Deal", disse. "Sceglieranu a persona chì pensanu chì hè a più capace".
Boston si sviluppa rapidamente, è e so populazioni asiatiche è hispaniche sò ancu crescenu rapidamente. Vide una diminuzione di a proporzione di residenti bianchi non hispanici, chì avà custituiscenu menu di 45% di a pupulazione. A proporzione di residenti neri hè ancu in calata, da circa 22% in 2010 à 19%.
Dopu chì u sgiò Walsh hè diventatu u ministru di u travagliu di u paese, a Sra Jenny, chì era allora u presidente di u cunsigliu municipale, divintò u sindaco in funzione in marzu. Parechje persone anu cridutu chì ella participava à l'elezzioni generale. Ma era prudente annantu à u so novu rolu è seguitava in fondu u script quandu si prisentava in publicu, è hè stata criticata da u so cuncurrente, a Sra Campbell, un avvucatu educatu in Princeton è candidatu attivu.
L'elezzioni municipali, in particulare l'elezzioni primarie, tendenu à attruvarà una participazione bassa, è sò bianchi è più vechji di a cità sana. Steve Koczela, presidente di u pannellu di votazione di MassInc, hà dettu chì i cambiamenti sò cuminciati solu in Massachusetts in l'ultimi anni, è Massachusetts hà vistu una seria di insatisfazione da e donne progressiste di culore.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!