LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Apple pronta à ammette chì u futuru di i laptops hè sbagliatu

Ci hè assai per esse entusiasmu quandu si tratta di i novi MacBook Pros di 14 è 16 inch d'Apple. In più di e versioni Pro è Max rinfurzate di u putente chip M1 chì Apple hà introduttu l'annu passatu, includenu ancu una quantità di qualità. miglioramenti di a vita, cum'è u ritornu di MagSafe, una fila di tasti di funzione invece di una OLED Touch Bar, è, sicuru, s'elli volenu solu impurtà alcune foto da una carta SD ùn permettenu micca à l'utilizatore aduprà u dongle. selezzione piena di portu.
In fattu, Apple hè cusì entusiasmu di queste "novi" funziunalità chì vi sarà perdonatu per esse scurdate chì era ciò chì hà uccisu a maiò parte di a ghjente in 2016.
"L'utilizatori valutanu a fila di funzioni à tutta l'altezza nantu à u Magic Keyboard standalone, è l'avemu purtatu à u MacBook Pro", hà dettu Shruti Haldea d'Apple, spieghendu a decisione di abbandunà a Touch Bar, chì Apple hà presentatu cusì entusiastamente cinque anni fà. "Avè una larga gamma di porti rende a vita più faciule per i prufessiunali", cuntinueghja Haldea, riassumendu brevemente ciò chì l'utilizatori prufessiunali anu dettu da circa cinque anni.
U praticu connettore di carica magnetica, MagSafe, torna ancu à i laptop dopu chì Apple hà cessatu di includellu in 2016.
Mentre chì questu hè ovviamente un retrocessu, pensu chì Apple hà fattu a scelta bona cù tutti i trè cambiamenti. una seria di porti facilmente accessibili rende a vita più faciule per i prufessiunali è per l'utilizatori casuali, MagSafe's Connects più veloce di i cavi USB-C è impedisce danni à u vostru laptop se qualcunu inciampa nantu à u cordone di alimentazione.
Ma hè difficiule di ignurà u cuntestu più largu di sti migliuramentu, chì hè chì portanu in modu efficace i MacBook Pro 2021 di a cumpagnia in linea cù ciò chì era digià dispunibule da u 2012 à u principiu di u 2016. Probabilmente u mutivu principale chì questi novi MacBooks sò cusì populari avà hè. chì Apple hà fattu a scumessa sbagliata nantu à induve andava u disignu di u laptop in quellu tempu.
A transizione di u MacBook à USB-C hà presumibilmente principiatu cù u MacBook 12-inch in 2015, chì includeva solu dui porti: un portu USB-C per trattà a carica, a visualizazione di l'output è a cunnessione di tutti l'accessori, è un foru di jack per cuffie di 3,5 mm. u rinfrescante MacBook Pro 2016, l'impegnu di Apple à u futuru di i laptops USB-C dedicati hè diventatu assai chjaru. Invece di a cullizzioni di Thunderbolt, USB Type-A, HDMI, è porti di carte SD chì i mudelli precedenti includenu, a linea MacBook Pro 2016 include. dui o quattru porti USB Type-C / Thunderbolt è ancu un jack per cuffie. L'era di i dongles hè cuminciatu.
Apple era una di e prime cumpagnie à aduttà u novu connettore à l'epica. È andendu all-in in USB-C hè basicamente inauditu. L'USB Type-A domina sempre i laptops è i desktop, è i produttori di Android cum'è Samsung sò appena cuminciati à abbandunà. Micro USB in i so telefoni di punta.
A maiò parte di a ghjente sà ciò chì vene dopu: i prupietari sò furzati à cumprà adattatori per tutti i so vechji periferichi. I so laptop stessi ponu esse diventati più ligeri è più sottili, ma per i prufessiunali in viaghju, ogni risparmiu di spaziu o pesu in un saccu o una valigetta serà compensatu da l'ingrossu è a cumplessità di l'accessori extra chì avete bisognu. facilità.
Tutti sapemu ciò chì succederà eventualmente, ma pensu chì una quistione interessante hè ciò chì Apple pensa chì succederà dopu à l'ingrossu à USB-C. Per ciò chì vale a pena, à l'epica, a cumpagnia paria veramente intimidata da l'ira di l'utilizatori chì anu da cumprà adattatori senza fine. per cunnette l'accessori essenziali cù a so linea di adattatori USB-C per aiutà l'utilizatori à "transizione" à u novu standard.
Per mè, questu mostra chì Apple crede chì #DongleLife serà una fase di transizione temporale piuttostu cà a nova normale chì diventa eventualmente. annunciatu nantu à u palcuscenicu in u stessu avvenimentu, chì hà dettu chì era cuncepitu per accoppià cù u novu MacBook Pro. Grazie à trè porti USB-C supplementari, u monitor usa un unicu cable Thunderbolt 3 per video, putere è dati, è pò ancu funziunà cum'è un hub USB.
Se i monitori cum'è questu diventanu prestu prestu, averemu un futuru induve l'utilizatori ponu dispensà di dongles voluminosi è adattatori è simpricimenti inserisce una configurazione di desktop statica cù a cunvenzione di un solu cable. i monitors cuntinueghjanu à avè una mistura di connettori HDMI è DisplayPort, è l'utilizatori sò furzati à utilizà l'adattatori quandu volenu cunnette. Per ùn dì micca, assai persone felicemente utilizanu u stessu monitor per assai più longu di u laptop chì sò cunnessi, soprattuttu quandu sò un monitor secundariu.
Apple ùn hè micca l'unica cumpagnia chì scommette nantu à USB-C chì ùn hà micca pagatu. In 2018, un cunsorziu di cumpagnie cumpresi AMD, Nvidia, Oculus, Valve è Microsoft anu annunziatu VirtualLink, un standard di cunnessione USB-C per cuffie VR chì li permette di putere è di trasmissione di dati nantu à un unicu cable. Ma mentri u portu USB-C apparsu nantu à e carte grafiche di a serie 20 di Nvidia, u standard hè stata afflitta da dongles stupidi è adattatori (sonu familiar?), è hè stata abbandunata quandu a serie 30. lanciata.
Hè faciule di vede Apple ditching u portu cum'è un cinicu cash grab per guidà a vendita di i so propii dongles è accessori USB-C. Ma una lettura più generosa hè chì l'aposta d'Apple per u futuru hè sbagliata. Pensa chì puderia esternalizà i porti di u laptop à accessori di scrivania cum'è monitors è docks per fà i so laptops più slimmer è più compact.Ma l'ecosistema ùn pareva mai toglie o diventà ubiquitous, invece a ghjente era furzata à portà adattatori infiniti per rializà travaglii simplici.
Aghju parechje teorii perchè a visione d'Apple ùn hè mai stata materializzata. Una hè chì i Mac ùn anu micca abbastanza quota di mercatu per furzà un tali cambiamentu in l'industria, cusì i pruduttori di monitor è periferiche sò stati custretti à aderisce à u vechju standard di e macchine Windows in u so più mainstream. devices.Another hè u clutter of standard supported by USB-C cables and accessories.Between u Thunderbolt è e diverse versioni di u USB hodgepodge, hè difficiule di sapè s'ellu u cable hà da prufittà pienamente di e capacità di carica è di trasferimentu di dati di u dispusitivu, o - soprattuttu à l'iniziu - saldarà i so interni. Hè assai luntanu da u futuru plug-and-play simplice chì Apple pare chì mira.
O forse a ghjente hè più attaccata à i vechji accessori per PC di ciò chì Apple aspetta, soprattuttu quandu si tratta di attrezzatura prufessiunale caru.
In retrospettiva, hè interessante di paragunà a decisione di Apple di passà à USB-C grossista in MacBooks à a so decisione di caccià u jack di l'auriculare da l'iPhone 7. Questa hè una altra decisione chì hà suscitatu una quantità uguale di scherzi nantu à adattatori è dongles.time è risuscitatu. suspetti simili chì a mossa era un cash grab per aiutà a cumpagnia di vende più cuffie Bluetooth. Ma cinque anni dopu, a decisione di Apple pare esse vindicata, è i so cuncurrenti seguitanu l'esempiu. è ùn vi possu micca dì l'ultima volta chì aghju vistu à qualcunu aduprà unu di l'adattatori Lightning à 3.5mm d'Apple (ancu se l'auriculare cablatu anu da fà un ritornu in stile retro, è chì puderia cambià prestu).
Ch'ella sia perchè Apple hè più dominante in i telefoni intelligenti o perchè i benefici di l'audio wireless sò più evidenti à e persone chì l'accessori USB-C, a ghjente pare più disposta à accettà a decisione di u jack per cuffie di Apple. tendenza di l'audio wireless, o se a so mossa hà alimentatu solu una tendenza chì hè digià accadutu, ma in ogni modu, Apple hà scumessa chì u futuru di l'audio per smartphone hè wireless, è ùn hè micca per i deboli di cori. Cù tutti l'intenzioni è u scopu, pare avè pagatu.
Ancu s'è Apple ùn hà micca menzionatu i so disinni di MacBook passati, l'annunziu di sta settimana hè statu u più grande sbagliu d'Apple dapoi u Mac Pro trash. Dopu avè digià decisu di abbandunà u so cuntruversu teclatu di farfalla in favore di interruttori di forbici più tradiziunali, l'avvenimentu cumpleta essenzialmente u backtracking di a cumpagnia nantu à ogni. decisione cuntruversa chì a cumpagnia hà fattu cù u MacBook recente. Apple hà fattu a chjama sbagliata in 2016, ma per furtuna hà tornatu in pista sta settimana.
Currezzione: Questu articulu urigginariamente hà listatu un MacBook 2015 cù una dimensione di schermu sbagliata. Hè 12 inches, micca 13 inches.We dispiace stu errore.


Tempu di post: 18-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!