LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Asta d'acciaio resistente à u calore per u materiale di a valvula

Asta d'acciaio resistente à u calore per u materiale di a valvula

/

Questa scala definisce a dimensione, a forma, i requisiti tecnichi, i metudi di prova, e regule d'accettazione, i marchi di imballaggio è a certificazione di qualità di verghe d'acciaio resistenti à u calore (acciaio tondo, azzaru quadratu, azzaru pianu è azzaru esagonale, in seguitu chjamati verghe d'acciaio). I termini in i seguenti documenti diventanu termini di sta scala per riferimentu à questa scala. Per e citazioni datate, tutte e mudificazioni successive (escludendu erratum) o rivisioni ùn sò micca applicabili à questa scala, in ogni modu, i partiti à l'accordi sottu sta scala sò incuraghjiti à scopre a dispunibilità di tali edizioni.

1 gamma

Questa scala definisce a dimensione, a forma, i requisiti tecnichi, i metudi di prova, e regule d'accettazione, i marchi di imballaggio è a certificazione di qualità di verghe d'acciaio resistenti à u calore (acciaio tondo, azzaru quadratu, azzaru pianu è azzaru esagonale, in seguitu chjamati verghe d'acciaio).

Questa scala hè applicabile à e barre d'acciaio laminate à caldu, forgiate o travagliate à friddu cù dimensioni (diametru, lunghezza laterale, spessore o spaziatura di u latu oppostu, in seguitu chjamate dimensioni) micca più di 250 mm. Verge d'acciaio laminate à caldu è forgiate cù dimensioni più grande di 250 mm o verghe d'acciaio lavorate à friddu cù dimensioni superiori à 120 mm sò ancu dispunibili nantu à a negoziazione trà e partiti.

2 I schedarii di riferimentu nurmativu

I termini in i seguenti documenti diventanu termini di sta scala per riferimentu à questa scala. Per e citazioni datate, tutte e emendamenti successivi (escludendu l'errata) o rivisioni ùn sò micca applicabili à questa scala. Tuttavia, i partiti à l'accordi sottu à questa scala sò incuraghjiti à investigà a dispunibilità di versioni *** di sti documenti. Per e referenze senza data, a versione hè applicabile à questa scala.

4 Cuntinutu di l'ordine

I cuntratti o ordini posti in cunfurmità cù questa scala includenu i seguenti:

5 Classificazione

5. 1 Steel verge pò esse divisu in quattru tippi secondu à e so caratteristiche struttura: tipu Austenitic, tipu ferritic, tipu martensitic è tipu precipitation-hardened.

5. 2 verghe Steel sò spartuti in i seguenti dui categurie sicondu i metudi di trasfurmazioni differente. L'usu è u metudu di trasfurmazioni di a barra d'acciaio deve esse indicatu in u cuntrattu. Se no, l'approvvigionamentu deve esse fattu di acciaio di taglio.

Dimensione, forma, pesu è deviazione permessa

6. 1 Taglia, forma è deviazione permessa di rame rotulatu in caldu è quadratu

E dimensioni, forme è tolleranze di l'acciai rotondi è quadrati laminati à caldu sò conformi à a specificazione di GB/T 702-2004, è i requisiti detallati seranu dichjarati in u cuntrattu. Se ùn hè micca indicatu, 2 gruppi di GB / T 702-2004 deve esse realizatu.

6. 2 Size, forma è deviazione permissibile di azzaru pianu laminati in caldu

E dimensioni, forme è deviazioni ammissibili di l'acciaio pianu laminatu à caldu sò conformi à e specificazioni specificate in GB / T 704-1988 è i requisiti detallati seranu dichjarati in u cuntrattu. Se ùn hè micca indicatu, a scala standard GB / T 704-1988 serà applicata.

6. 3 Dimensioni, forme è deviazioni ammissibili di l'acciaio esagonale laminatu à caldu

E dimensioni, forme è tolleranze di l'acciaio esagonale laminatu à caldu sò conformi à e specificazioni specificate in GB / T 705-1985, è i requisiti detallati seranu dichjarati in u cuntrattu. Ùn hè micca indicatu in GB / T 705-1985 scala 2 esecutivu gruppu.

6. 4 Forging tondi è quatratu azzaru taglia, forma è tolleranza

E dimensioni, forme è tolleranze di acciai forgiati tondi è quadrati devenu esse in cunfurmità cù a specificazione di GB / T 908-1987, è i requisiti detallati seranu dichjarati in u cuntrattu. Se ùn hè micca indicatu, eseguite secondu u gruppu GB / T 908-1987 scala 2.

6. 5 Dimensione, forma è deviazione permessa di l'azzaru pianu forgiatu

E dimensioni, forme è deviazioni di tolleranza di l'acciaio pianu forgiatu sò conformi à a delineazione di GB / T 16761-1997, è i requisiti detallati seranu dichjarati in u cuntrattu. Se ùn hè micca indicatu, eseguite in 2 gruppi secondu a scala GB / T 16761-1997.

6.6 Dimensione, forma è deviazione di tolleranza di a barra d'acciaio di travagliu à friddu

6.6.1 Dimensioni è deviazioni permessa

6.6.1.1 A deviazione di a tolleranza di a taglia di verghe d'acciaio friddu deve cunfurmà cù e demarcazioni in a Table 1, è u livellu di deviazione di tolleranza deve esse indicatu in u cuntrattu. Se no, deve esse eseguitu secondu h11l. A gamma applicabile di u livellu di deviazione di tolleranza di a barra d'acciaio lavorata à friddu pò esse sceltu secondu a Tabella 2.

6.6.1.2 Per i verge d'acciaio sottumessi à u trattamentu termale è u decapatu dopu à u travagliu à friddu, a deviazione permessa deve esse duie volte di a deviazione più larga listata in a Tabella 2.

6. 6. 2 Forma è deviazione di tolleranza

U gradu di curvatura è l'unroundness (squared) o a diffarenza di lunghezza di u latu di a barra d'acciaio di travagliu friddu deve cunfurmà cù a demarcazione di a Tabella 3. L'acciaio per u taglio automaticu deve esse specificatu in u cuntrattu.

Tabella 3 Gradu di curvatura, gradu quadratu o differenza di lunghezza laterale di a barra d'acciaio di travagliu à friddu

6. 7 Pesu

I bastoni d'acciaio sò generalmente furniti da u pesu propiu.

I bastoni d'acciaio ponu esse furniti in u statu di trattamentu termale o senza trattamentu termale. Quandu urdinate, pudete riferite à 7.3.1 ~ 7.3.5 per selezziunà u statu di consegna è indicà in u cuntrattu. Consegna senza trattamentu termicu s'ellu ùn hè micca specificatu. Vede u Tabella A.1 Tabella A.4 per u sistema di ferrovia di trattamentu termale di vari tipi di bars d'acciaio in l'Appendice A. Trattamentu di suluzione solidu o trattamentu di annealing deve esse sceltu per i bars d'acciaio d'indurimentu di precipitazione secondu a microstruttura di l'azzaru. U sistema di rail d'annealing deve esse determinatu da a negoziazione trà e parti di l'offerta è a dumanda. In casu di nisun accordu, a temperatura di annealing hè generalmente 650 ℃ ~ 680 ℃. Cum'è accunsentutu da i dui partiti, i bastoni d'acciaio induriti per precipitazione (eccettu 05Cr17Ni4Cu4Nb) ùn ponu micca esse trattati.

Muntamentu: barra d'acciaio resistente à u calore di materiale di valvula (1)

7 Requisiti tecnichi

7.1 Marca è cumpusizioni chimica

7.1.1 U gradu di l'azzaru, u listessu codice numericu è a cumpusizioni chimica (analisi di smelting) deve cunfurmà cù e demarcazioni in Table 4-7.

7.1.2 A deviazione permessa di a cumpusizioni chimica di a barra d'acciaio deve esse in cunfurmità cù GB / T222.

7.2 Metudu di fusione

À moins qu'il n'en soit autrement précisé dans le contrat, on utilisera le processus de fabrication initiale de l'acier (l'eau) et le raffinage hors four.

7.3 Status di consegna

I bastoni d'acciaio ponu esse furniti in un statu trattatu o micca trattatu. Quandu urdinate, pudete riferite à 7.3.1 ~ 7.3.5 per selezziunà u statu di consegna è indicà in u cuntrattu. Consegna senza trattamentu termicu s'ellu ùn hè micca specificatu. Sistema di rail di trattamentu termicu per tutti i tipi di barre d'acciaio

7.3.1 A barra d'acciaio austeniticu per u tagliu deve esse trattatu da suluzione o annealing, o ùn pò micca esse trattatu dopu a negoziazione da i dui partiti. A barra d'acciaio per u prucessu di pressione calda ùn deve esse trattata da suluzione o annealing.

7.3.2 I bars d'acciaio ferriticu deve esse annealed è ùn ponu micca esse trattati dopu a negoziazione da e duie parti.

7.3.3 A barra d'acciaio Mahalanobsidian deve esse annealed.

7.3.4 Precipitation hardening verge d'acciaio deve esse trattatu cù suluzione o annealing sicondu a struttura di l'azzaru. U sistema di rail d'annealing deve esse determinatu da a negoziazione trà e parti di l'offerta è a dumanda. In casu di nisun accordu, a temperatura di annealing hè generalmente 650 ℃ ~ 680 ℃. Cum'è accunsentutu da i dui partiti, i bastoni d'acciaio induriti per precipitazione (eccettu 05Cr17Ni4Cu4Nb) ùn ponu micca esse trattati.

7.3.5 I bastoni d'acciaio lavorati à friddu chì sò stati trafilati à friddu, lucidati, tagliati o fatti da una cumminazione di sti metudi ponu esse furniti dopu à u trattamentu termale è a decapata cum'è dumandata da u demander.

7.4 Funzione miccanica

7.4.1 U sistema di rail di trattamentu termale di varii tipi di bars d'acciaio o campioni deve esse definitu secondu e Tabelle A.1 ~ A.4 in l'Appendice A. A dimensione di u spaziu di mostra per u trattamentu termale hè generalmente 25mm. Quandu a dimensione di a barra d'acciaio hè menu di 25 mm, a barra d'acciaio di dimensione originale hè aduprata per u trattamentu termale. A funzione meccanica di a barra d'acciaio senza trattamentu termicu dopu à u trattu à friddu deve esse determinata da a negoziazione trà e partiti di offerta è dumanda.

7.4.2 Dopu à u trattamentu termale di verge d'acciaio (eccettu l'anneling di l'acciaio martensiticu), u campione ùn deve esse sottumessu à trattamentu termale, è e so funzioni meccaniche sò in cunfurmità cù l'altri.

7.4.3 Per i bars d'acciaio senza trattamentu termale, e proprietà meccaniche di u campionu in biancu dopu à u trattamentu termale sò conformi à a demarcazione di a Tabella 8-11 rispettivamente.

7.4.4 A funzione meccanica di bars d'acciaio induritu di precipitatu deve indicà u gruppu di trattamentu termale in u cuntrattu. Se no, serà eseguitu cum'è Gruppu 1.

7.4.5 Se u fornitore pò assicurà chì a funzione meccanica hè qualificata, a prova di funzione meccanica di tutti i dipartimenti o dipartimenti pò esse omessa.

7.5 Tissu bassu putenza

7.5.1 I buchi di shrinkage visualmente visibili, bolle, crepe, inclusioni, peeling è macchie bianche ùn sò micca permessi nantu à a prova di lixiviazione à l'acidu di bassa putenza di a barra d'acciaio in sezione trasversale. A barra d'acciaio per u tagliu deve avè difetti cum'è inclusioni subcutanee cù una prufundità micca più di a mità di a tolleranza dimensionale nominale.

7.5.2 U nivellu di qualificazione di u tessulu di bassu crescita di l'acidu di l'acidu deve cunfurmà cù a demarcazione in a Table 12. Quandu u demander esige 1 set, deve esse indicatu in u cuntrattu. Per i verge d'acciaio più grande di 200 mm, u livellu di qualificazione di a microstruttura di dimensione più bassa serà determinatu da e duie parti per via di a negoziazione.

7.5.3 Se u Fornitore pò guarantiscia, accunsente à utilizà l'ispezione ultrasonica o altri metudi d'ispezione non distruttivi invece di l'ispezione di bassa putenza.

Table 12 Lower tissue qualification level

7.6 Forgiatura calda

7.6.1 L'acciaio utilizatu per a forgiatura in cima calda (cum'è indicatu in u cuntrattu) deve esse sottumessu à a prova di forgiatura calda. L'altezza di a mostra dopu a forgiatura calda deve esse un terzu di l'altezza di a mostra originale. Ùn ci deve esse micca crack o crack in u campione dopu a forgiatura superiore.

7.6.2 Per i verge d'acciaio più grande di 80 mm, se u fornitore pò assicurà chì a prova di forgiatura superiore hè qualificata, a prova ùn pò esse realizata.

7.7 Qualità di a superficia

7.7.1 A superficia di a barra d'acciaio per u processu di pressione ùn deve micca crack, scars, folds o inclusioni. Se i difetti sopra sò necessarii, a prufundità deve cunfurmà cù e demarcazioni in a Tabella 13, a larghezza ùn deve esse menu di 5 volte di a prufundità, è a seccione unificata ùn deve esse più di una prufundità. Individuali graffii fini, indentazione, pitting è picculi fessure cù una prufundità micca più di 0,20 mm sò permessi da a dimensione attuale chì ùn supera a mità di a tolleranza di dimensione nominale. A barra d'acciaio tonda per u prucessu di pressione, a superficia pò esse girata o sbuchjata secondu l'accordu trà e partiti.

Tabella 13 A prufundità permessa di i difetti di a superficia di a barra d'acciaio per u prucessu di pressione

7.7.2 I verge d'acciaio per a machining deve esse permessu di avè difetti lucali chì ùn anu micca più di quelli specificati in a Tabella 14 da e so dimensioni nominali.
7.7.3 A superficia di a barra d'acciaio à friddu deve esse pulita è liscia, è ùn sò micca permessi di crack, scars, folds, inclusions, cracks o oxide skin. I bastoni d'acciaio furniti in cundizione di trattamentu termale sò permessi di avè u culore di oxidazione. In l'absenza di esigenze spiciali, a superficia di a barra d'acciaio hè permessa di avè scratch individuali, scratchs, spots scuri, pitting è altri difetti chì a prufundità da a dimensione attuale ùn supera a tolleranza dimensionale nominale.

7.7.4 A superficia di a barra d'acciaio chì hè stata turnata o sbuchjata, pulita o pulita ùn deve micca difetti chì affettanu l'usu.

7.7.5 Dopu à a negoziazione da e duie parti è indicatu in u cuntrattu, u pickling, u turnu è altri metudi ponu esse usatu per sguassà a pelle negra generata da u trattamentu termale.

7.8 Requisiti Speciali

Sicondu i bisogni di u demander è per accordu trà i dui partiti, i seguenti esigenze spiciali di verge d'acciaio ponu esse furnite.

8 Metudu di prova

L'articuli d'ispezione è i metudi di prova di ogni lotto di barre d'acciaio sò conformi à a delineazione in a Tabella 15.

9 Reguli di mantenimentu

9.1 Ispezione è accettazione

L'ispezione è l'accettazione di e barre d'acciaio deve esse realizatu da a sezione di cuntrollu di qualità tecnica di u fornitore.

9.2 Regoli di Batch

I verri d'acciaio sò inspeccionati è accettati per lottu. Ogni batch hè cumpostu di verge d'acciaio cù u gradu unificatu, u numeru di furnace, u metudu di trasfurmazioni, a dimensione è u statu di consegna (tempi unificati di u fornu di trattamentu termale). Per l'acciaio smelted by electroslag remelting, sottu a premessa chì u prucessu ùn hè micca caòticu è i requisiti tecnichi di sta scala pò esse guarantiti, hè accunsentutu à furnisce l'azzaru in batch cù u numeru di furnace maestru di smelting di l'elettrodu consumable, è hè indicatu. in u certificatu di qualità.

9.3 Situ di campionamentu è POTS di campionamentu

U locu di campionamentu è u numeru di ogni batch di l'ispezione di a barra d'acciaio deve esse conformi à a delineazione in a Tabella 15.

Tabella 15 Elementi di mantenimentu, numeru di campioni, locu di campionamentu è metudu di prova di verga d'acciaio

9.4 Reispezione è regule di ghjudiziu

9.4.1 E regule per a rispezione è u ghjudiziu seranu delimitate secondu GB / T 17505.

9.4.2 Se u fornitore pò assicurà chì i verge d'acciaio sò qualificati, u fornitore accunsenu à utilizà a billetta cum'è un sustitutu di u billetta è grande invece di chjuca per i risultati di l'ispezione di a funzione meccanica, a microstruttura bassa è l'inclusioni non metalliche di i verge d'acciaio o billette cù u listessu numaru di furnace.

Imballaggio, marcatura è certificatu di qualità

L'imballu, a marcatura è u certificatu di qualità di e barre d'acciaio sò conformi à a specificazione pertinente in GB / T 2101.


Tempu di Postu: Feb-08-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!