LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

Capisce a linea di Lakers è u tempu di ghjocu

Nota di l'editore: Questa hè a newsletter di Purple & Bold Lakers publicata da u ghjurnalista Kyle Goon u venneri 29 di ghjennaghju.
Quandu certi aspetti di u ghjocu ùn sò micca apparsu cusì rapidamente cum'ellu sperava, LeBron James era riluttante à ammette.
Prima, hà sminuitu e dumande nantu à s'ellu era preparatu fisicamente dopu una corta offseason. Evitò astutamente a quistione di cumu si manteneva a testa affilata. U ghjovi sera, hà ancu fattu una dichjarazione (un pocu suspettuosa) chì ùn era micca stancu da i so 7 viaghji in strada in a 18a stagione: "A mo mentalità ùn hè mai ghjunta à un tali puntu," Ebbè, questu hè Un longu viaghju stradale, era stancu o stancu. Ùn pensu mancu à questu ".
Hè per quessa chì quandu hà dettu chì i Lakers sò sempre in cerca di una nova formazione sta stagione, hè assai convincente - è perchè duvete prestu attenzione.
"Molti di i nostri ghjochi sò ancu grandi esercizii per noi", disse. "Avemu da amparà istantaneamente, è u coach hè sempre apprendu diverse formazioni per vede quali cumminazzioni funzionanu è quali ùn sò micca. Eiu stessu, aghju ghjucatu à certe formazioni quì - certe formazioni ùn sò micca ghjucate, certe linee chì ghjucanu A linea ... Questa hè una sperienza d'apprendimentu, è tutti avemu travagliatu duru per risolve stu prublema ".
Per a stella di a squadra chì hà vintu u campiunatu in un colpu in u primu quartu di a stagione è hà cuminciatu 10-0 nantu à a strada, questu pare una ammissione sorprendente. Ma soprattuttu ghjovi sera in Detroit, a rotazione di 11 omi è alcune difficultà per adattà à i novi ghjucatori sò stati ben illustrati in a perdita di 107-92 à i Pistons, chì hà marcatu una liga di livellu bassu chì puderia avè ghjuntu in cima rapidamente. Di.
Da una banda, i Lakers si classificanu terzu trà i gruppi chì anu ghjucatu almenu 75 minuti in a liga. A so linea iniziale hà un valore netu di + 17,1. Quandu si sparte u tribunale, anu un offense d'elite (121 qualificazione offensiva) è una difesa assai bona (103,9 qualificazione difensiva). Qualchese lineup di James è Davis hè bonu (anu outscored i so avversari per 128 punti in 378 minuti), ma Marc Gasol, Kentavios Caldwell-Pop è Dennis Schroe I punteggi di pitch, shooting è dribble furniti da Germania (rispettivamente) creanu un ecosistema perfettu per a maiò parte di l'avversari.
Per d 'altra banda, alcune di e formazioni più ghjucate di i Lakers ùn pare micca travaglià in tuttu. Questu include un gruppu di James è altri attacchi cumpresi Markieff Morris, Montrez Harrell è Kyle Kuzma è Wesley Matthews (minus 12.4). Quandu Ghjacumu hè ghjuntu da u bancu in u primu quartu, a linea di Davis, Matthews, Kuzma, Harrell è Schroder (-17.9) ùn pareva micca travaglià, soprattuttu in u latu difensivu, ancu s'è Davis hè ricunnisciutu da a squadra cum'è u squadra. u megliu ghjucadore difensivu.
I fans più pazzi anu ancu altre dumande: Perchè Alex Caruso ùn ghjoca più ghjochi? In quasi tutti i gruppi per quale hà ghjucatu, pò avè un impattu netu pusitivu per via di a so difesa stabile è di a so cumpreta offensiva è di u percentualità di tiru di trè punti. Ma u so tempu mediu di ghjocu nantu à a squadra hè classificatu nove. Altri volenu vede più di Taron Horton-Tucker, chì hà assai alti è bassi quandu ghjucanu minuti significativi, ma pienu di putenziali, ancu Jared Dudley in Danny In un episodiu recente di u podcast di Green, "Hà à ghjucà".
Ci sò parechji fatturi à ghjucà à creà una linea chì dura tutta a stagione, assai di quali ùn anu nunda di fà cù statistiche. Frank Vogel hà parlatu di questu a settimana passata quandu hà parlatu per quessa chì hà ghjucatu à a furmazione di James Kuzma Harrell Morris Matthews (Jovan Buha di l'Athletic l'appellu bè a "lineup Meh").
"Molte volte, pruvate à dà à i ghjucatori u tempu di ghjocu chì meritanu per influenzà a nostra squadra", disse Vogel. "A volte questu porta à una linea imperfetta".
Eccu alcuni idee ligati à a discussione di u lineup chì aiutanu à furmà ciò chì i Lakers facenu. Queste idee parenu avè sensu, è certi ùn anu micca.
- I novi ghjucatori anu bisognu di tempu per mischjà: una cosa si distingue immediatamente: quattru di i primi ottu ghjucatori cù u più minuti in u tribunale sò novi ghjucatori. Dopu à James è Davis sò Schroeder è Harrell, dopu à Caldwell-Pop è Kuzma sò Gasol è Matthews. Hè questu l'equilibriu ghjustu basatu annantu à u talentu puru ? Forse micca. Ciò chì hè un pocu preoccupante hè chì s'ellu hè capitu in una squadra forte, i dati di produzzione chjave di tutti i quattru, cumpresu u puntuazione, hè cascatu sta stagione cumparatu cù l'ultima stagione.
Ma a verità hè chì i principianti anu bisognu di più ripetizioni chè i riturnati. James è Schroder anu bisognu di calculà u so tempu per scambià e rispunsabilità di pussessu. Gasol hà bisognu di truvà un modu per fà più cuntribuzioni à l'offensiva. Harrell hà bisognu di una relazione di difesa megliu. Matthews hà bisognu di truvà u so modu da a paura à u principiu di a stagione. In particulare in una stagione induve ùn ci sò assai campi di furmazione considerevoli è ùn ci hè quasi nisun tempu di pratica per via di l'agenda pesante è di l'accordu di COVID-19 logisticamente sfida, u staffu di coaching hè solu à pruvà à furnisce novi supplementi è u più tempu di ghjocu pussibule. Ancu a pruduzzione ùn ghjunghje micca sempre à u minutu.
Questu pò avè qualcosa à fà cù Caruso. Se i Lakers pensanu chì hè necessariu, pò ovviamente ghjucà più. Ma hà dimustratu: In certi formazioni finali, Vogel si fida di a so capacità di integrà in u sistema abbastanza per aduprà. Hà aghjustatu chì mantene a salute di Caruso hè un vantaghju per a squadra.
"Ovviamente, Alex hè solu qualchissia chì avemu fiducia è capisce u nostru sistema", disse. "Vulemu esse capace di prutegelu in 72 partite (partite). Hà ghjucatu assai duru. Sò micca di esagerà, ùn lasciate micca colpi, è mettelu in una pusizioni vulnerabile ".
-I qualificazioni sò impurtanti per questa squadra: i fan di Holden Tucker, site vistu è intesu. Ma in una squadra veterana, un ghjucatore di 20 anni hè ovviamente una cosa strana in a rotazione, malgradu u so talentu. Ancu l'efficienza di Horton-Tucker pare esse paragunabile à quella di Matthews è di l'altri, ci vole qualchì sforzu straordinariu per avè da superà Matthews in a rotazione in a stagione regulare. Parte di u mutivu hè chì Matthews hè un ghjucadore longu. U so starter NBA hà guadagnatu u so favore, in parte perchè hà ghjucatu assai in i playoffs.
Da parechji standard, Matthews ùn hà micca principiatu bè (media 4.7 punti, 1.1 rimbalzi, 1.0 assists, 36.4% di three-pointers), ancu cunsiderà a diminuzione di u so tempu di ghjocu, u so per ghjocu U puntuatu mediu per minutu è per turnu serà ancu. ferma u puntu più bassu di a so carriera. Ma i Lakers ghjucanu ghjochi à longu andà, micca partiti à cortu termine. Matthews hè improbabile d'avè l'influenza di Rajon Rondo in i playoffs, ma cum'è veteranu, hè più prubabile di esse prontu per i playoffs, è Horton Tucker hè ancu in u regulare I prestazioni eranu feroci è feroci in u ghjocu. Ci sò notti grandi cum'è ellu in Detroit, 5 di 7 colpi cù assistenzi, è notti incerte cum'è u so 1 di 8 colpi in Houston. Perchè Matthews hà bisognu di menu balli cà Horton Tucker, l'aiuta à vede più di u tribunale.
Questu furnisce ancu u tempu di ghjocu per i ghjucatori cum'è Morris. Ùn hà micca truvatu u so toccu di shooting durante i playoffs magichi, ma hà avutu assai chimica fora di u tribunale cù l'altri ghjucatori di ritornu, hà pigliatu u minimu cummerciu per vultà, è forsi U tempu di playoff hè sempre assai impurtante. Hè pagatu per guardà cuntentu in un rolu stabile, è questu modu hè invisibule per i fanali ordinari.
-I Lakers sanu digià ciò chì pensanu di certe formazioni: I Lakers l'hanu finalmente fattu u mercuri sera, è questu pò esse u so megliu lineup. Davis hà servitu cum'è centru, James hà servitu cum'è point guard, Caruso, Caldwell-Pop è Schroeder eranu rispunsevuli di a difesa è di u tiru. Si sò uniti 13-0 è quasi scunfittu Philadelphia nantu à a strada. Questu torna à una lezione in i playoffs di u 2020: James, Davis è trè ghjucatori esterni formanu u gruppu megliu è più invincibile.
"In quantu à a velocità di difesa, sta linea hà qualchi vantaghji intornu à a velocità di difesa di AD è Brown cum'è dui omi grandi è ciò chì ponu fà", disse Vogel. "Ma Alex, KCP è Dennis sò chjaramente capacità perimetrali d'élite è capacità di contenimentu. È anu assai spaziu per scaccià è chjappà u ballò, è ghjucà quellu ghjocu contr'à AD in a quinta pusizioni. Dunque ci hè qualchì pusitivu Da una banda, questu ùn serà micca a serratura chì aghju utilizatu ogni notte ".
Si pone a quistione: perchè micca? Se i Lakers ponu aduprà quella lineup per sfracicà tutti, perchè micca ghjucà ogni notte? Finu a ora, sta furmazione hà ghjucatu solu 19 minuti, 19 punti più altu ch'è l'avversariu.
Di tutti i temi, questu implica a più guesswork. Ma un puntu raghjone hè chì, se i Lakers sanu chì anu una linea armata chì pò esse distrutta in ogni mumentu, perchè deve esse pruvucatu in a stagione regulare? Kuzma hà dettu chì l'assistente di l'allenatore Jason Kidd hà rimarcatu più volte chì a stagione regulare hè una prova per i playoffs, cercandu di scopre modi efficaci per risolve, è assicuratevi di fà per a megliu serie di playoff di sette partite. Siate preparatu.
I Lakers sapemu chì a furmazione funziona - ùn ci hè bisognu di riparà. Quandu i playoffs si avvicinanu, aspettate di vede più, ma per avà, hè digià assai forte.
– Almenu un ghjucatore hà una situazione di cuntrattu pertinenti: di ogni ghjucadore chjave in a squadra, solu unu-Schroder-ùn hè micca chjusu per un bellu pezzu. In vista chì anu scambiatu u ghjovanu di 27 anni cù Danny Green è scelte di prima volta, i Lakers volenu mantene ellu, almenu finu à quì, pare interessatu.
Schroder hà iniziatu bè a stagione, ma a so efficienza hè diminuita da e prime settimane. Hè da nutà chì u so percentualità di tiru di trè punti hè solu di 30,3%, una forte calata cumparatu cù a stagione passata. Ma à u mumentu, cù a pussibuli estensione di u cuntrattu in u ferraghju, mantenenu cunfortu in a pusizione di partenza è ghjucà menu di 31 minuti à notte hè in u megliu interessi à longu andà di i Lakers. Ancu s'è Caruso pò pichjà à a porta per un pocu di u so tempu, questu ùn pò micca succede sempre chì i Lakers negocianu per mantene u cuntrattu à longu andà di Schroder.
- Vogel crede chì i roles cambianti aiutanu à mantene certi ghjucadori impegnati: Un'altra cosa chì aiuta à spiegà u raggruppamentu stranu o insistendu in formazioni chì ùn parenu micca funzionà hè i tentativi di Vogel di portà diversi attori in diverse notti. Venite cù diverse energie. Per esempiu, Kuzma hè un scorer più aggressivu in a linea di partenza. Quandu Harrell ùn hè micca ghjucatu cù altri grandi omi, cum'è Gasol o Davis, hà più spaziu per travaglià. Quandu Matthews hè l'unicu guardianu veru in l'alineazione, pò truvà u ballò più è hè più prubabile di difende u capu di ballò.
A diversità hè a spezia di a vita è a scintilla in a maratona regulare. Calchì volta a squadra hà da fà qualcosa per cunfundà. Duranti a dinastia guerriera, u coach Steve Kerr era famosu per chì i so ghjucatori facenu i so piani nantu à a lavagna. Queste cose ùn anu micca necessariamente vince una sola partita, ma injecten qualchì divertenti o cambiamenti necessarii in a cultura. Allora iè, certi formazioni ùn anu micca sempre sensu, ma in generale, i Lakers sò sempre vincitori. A prufundità di a squadra pò esse difficiuli di gestisce, ma significa ancu chì i Lakers anu più spaziu per l'errore mentre risponde à certi bisogni persunali:
Per esempiu, ùn hè micca una coincidenza chì Horton-Tucker hà spartu DNP cuntinuu in a so cità nativa di Chicago, è ùn hè micca una coincidenza chì Kuzma hà rimpiazzatu Morris in a so cità nativa di Michigan è Davis. Per i fannijiet, questu ùn pò micca pare un grande affare, ma i ghjucatori apprezzanu queste cose.
Allora iè, una linea nova è scunnisciuta hè una sperienza di apprendimentu. Ma e scunfitte consecutive in Filadelfia è Detroit ùn indicanu micca chì una squadra chì hè sempre à u megliu principiu di a NBA cascarà in fatalismu. A lineup hè degna d'attenzione, ma questu ùn hè micca ciò chì face i fan di Lakers strazianti. L'impattu hè di solitu più cà vistu.
Nota di l'editore: Grazie per avè lettu u bulletin Purple and Daring Lakers di u ghjurnalista Kyle Goon. Per riceve a newsletter in a vostra casella di posta, per piacè registrate quì.
Vi invitemu à aduprà a nostra piattaforma di cumenti per cunversazioni insightful nantu à i prublemi in a nostra cumunità. Ancu s'ellu ùn facemu micca cumenti di pre-schermu, riservemu u dirittu di sguassà qualsiasi informazione o materiale illegale, minacciante, abusivo, diffamatorio, calunnioso, obscene, vulgari, pornograficu, profano, indecentu, o altre informazioni o materiale chì hè offensivo per noi in ogni mumentu, è dichjarà chì risponde à a lege, à i Regolamenti, o à qualsiasi infurmazione richiesta da u guvernu. Pudemu bluccà permanentemente qualsiasi utilizatori chì abusanu di sti cundizioni.
Se vede un cumentu offensivu, passa sopra u latu drittu di u postu è tira a freccia chì pare aduprà a funzione "March as inappropriate". O, cuntattate u nostru editore mandendu un email à moderator@scng.com.


Tempu di post: 20-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!