LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

In Shanghai, i teahouses offrenu cumunità è solitudine

Stòricamente, sti spazii s'assumiglianu à i bars populisti. L'iterazione muderna permette una ritirata persunale in una cità chì manca a privacy - trà i straneri.
Una stanza privata in u ramu di a Catena di Mini Teahouse di Shanghai Silver Jubilee, induve i visitatori ponu gode di tè in foglia è in polvere è snacks in un ambiente informale. Creditu ... Josh Robenstone
E donne ghjucanu à carte, affruntate strategicamente, senza macchia. Fumu da sigarette. Eramu in u distrittu Huangpu di u centru di Shanghai, una cità di circa 25 milioni di persone, ma e sei donne eranu l'unichi altri clienti chì aghju vistu à Dehe Teahouse, Hanzo à u sicondu pianu di u gymnasium.
Hè uttrovi 2019, è più di dui mesi prima di u primu casu signalatu in u mondu di u rumanzu coronavirus. Eru senza maschere in u metro, cumbattendu à fiancu di stranieri. A casa di tè, dunque, era un tregua da a folla: sò intrutu per un cancellu di petra guardatu da leoni sorridenti, dopu attraversatu un ponte cortu sopra koi dorme in un stagnu à un mausoleu-like. Sweeping floor above Ci sò piastrelle nere lucide è lanterne rosse gocce di frange. A mo guida, Ashley Loh di UnTour Food Tours, avia chjamatu prima per fà un appuntamentu, è avemu pigliatu rifuggiu longu u perimetru, cù cortini attaccati in un angulu imbottita. era apparentemente ciò chì eramu quì, ma dopu à l'urdinamentu, avemu alluntanatu, passate da e donne chì fannu e so carte, à u buffet - piatti caldi pieni di porridge, zuppa di granu dolce, taro è borscht steamed A zuppa, basatu annantu à u borscht purtatu à a cità da l'immigranti russi dopu à a Rivuluzione d'ottobre di u 1917.
Un vetru altu hè statu postu davanti à mè, un aquarium abitatu da una anemone: un crisantemu versatu da una altezza cù l'acqua calda, pruducia una ale resinous pallida chì puzzava megliu cà u gustu hè più forte.Hè una bella è stranamente inutile , spirienza quasi accidintali - un respiru subitu da una cità chì persiste; a ricerca di un nascondimentu evidenti in un paese in cunflittu cù a nuzione di privacy persunale; cuntradizioni di a sulitudine, mentre essendu inseme cù l'altri, tutti noi dedicati à perseguite stu mumentu fugace. Pensu chì eru quì per u tè in una casa di tè, ma si vede chì cercava qualcosa d'altru sanu sanu. chì i lochi cum'è questu si chjuderanu in u mondu in pochi mesi è u mo mondu s'era ridutta à i cunfini di a mo propria casa.
U tè hè anticu è senza dubbitu vitale per l'autoconceptu di a Cina. I fossili di a pruvincia di Yunnan in u suduveste di u paese dimustranu l'esistenza di un pussibule antenatu direttu di l'arbulu di tè 35 milioni d'anni fà. I registri di cultivazioni di tè datanu di a dinastia Zhou Occidentale, 11. -8 seculi aC; resti di tè sò stati truvati da a tomba di un imperatore chì hè mortu in u 141 aC; A prima menzione di beie tè in publicu appare in 7 AD à a dinastia Tang in u Xmu seculu, ma a cultura di a casa di tè era un sviluppu relativamente recente, cum'è u storicu Wang Di scrive in Teahouses: Small Business, Everyday Culture, and Public Politics.Chengdu, 1900 -1950q (2008). Hè urigginatu da partiti di tè accademichi è stufe di ptiger di strada civile, chì vendenu l'acqua calda per fà u tè in casa, è poi cuminciaru à stallà sgabelli per i clienti per stà.
In l'Occidenti, e case di tè sò spessu imaginate cum'è un'oasi senza pretensione di tranquillità è serenità, cù u ballet d'azzione stilizatu chì aghjunghjenu una mistica à a preparazione di tè è à beie, incuraghjendu l'internu è l'autoreflessioni. (Questa fantasia ignora ancu e differenze trà Cina è Giappone cum'è e sfarenze trà una sala di tè Japanese, un spaziu apposta cuncepitu secondu l'estetica stretta di a cerimonia di tè, micca tantu un passatempu cum'è un arte, è e case di tè sò induve geisha intrattenenu i so clienti.) Ma in Cina, u L'ascesa di a cultura di a casa di tè, forse più pienamente incarnata in u principiu di u XXu seculu in Chengdu, a pruvincia di Sichuan suduvestu, hè guidata da un desideriu di cunnessione umana. ùn hà micca bisognu di riunite in paesi; invece, campavanu vicinu à i so campi in insediamenti spargugliati, semi-isolati, chì chjama à i lochi di scontri cum'è i teahouses cum'è centri suciali è cummerciale chì currispondenu à l'Agora greca, a Piazza Italiana è i Souks arabi.
Per a ghjente di Chengdu, i teahouses sò una parte essenziale di a vita di ogni ghjornu. In u 1909, ci era 454 teahouses in e strade 516 di a cità. Cum'è uccidenu u tempu, i clienti portanu i so uccelli di l'animali domestici è appiccà e gabbie da a gronda. , agitando strumenti semi-chirurgici. Tiles di Mahjong crackled; i narratori, à volte vulgari, attravanu horde di ricchi è poveri ; ad hoc "pulitichi di casa di tè" ancu gridò "Ùn discute affari statali" sottu un banner d'avvertimentu, i cummercianti Posting such remarks, teme l'autorità perpetually vigilant.In corta, sti spazii sò pocu meditative, spazii rari.pDa l'alba à u tramontu, ogni casa di tè era imballata, q Wang hà citatu l'editore è educatore Shu Xincheng in Chengdu in l'anni 1920. "Ùn ci hè spessu locu per pusà".
Cum'è un spaziu chì cunnetta u publicu è u privatu, a casa di tè permette à i stranieri di impegnà è scambià idee in una manera relativamente libera - una mossa radicali in una sucità chì sancisce a famiglia cum'è l'unità suciale principale è induve parechje generazioni sparte una sperienza di casa. In questa libertà, i teahouses anu ligami di sangue cù i caffè in l'Europa di u 17u è u 18u seculu, chì u filòsufu è sociologu tedescu Jȹrgen Habermas creditu per avè violatu e regule prima tenute da a chjesa. Qualchidunu "spiegà u monopoliu", aiutendu cusì à dà nascita à l'Illuminismu è u Statu.
A Cina ùn pò mai identificà cù a "dualità statale-società" vista in l'Occidenti, cum'è u storicu Huang Zhongzheng scrive in "Dominiu publicu" / "Società civile" di a Cina ?' (1993).Ma u storicu Qin Shao crede chì i primi teahouses, cum'è microcosmi di cità è paesi, anu sempre un putere subversivu.Dopu à a caduta di a dinastia Qing in u 1912, una elite culturale crescente è occidentale hà vistu i teahouses cum'è un terrenu periculosu. per i diehards di u passatu primitivu è "a corruzzione morale è u caosu suciale", Shao hà scrittu in un essai di u 1998, in parte perchè i teahouses permettenu tacitamente u ghjocu d'azzaru, a prostituzione è l'usu di canzoni oscene,q ma ancu perchè u divertimentu stessu hè subitu vistu cum'è una minaccia per a produtividade. sfidendu a mudernità è a nova struttura formale di u ghjornu di u travagliu. Wang hà citatu un slogan di u principiu di u XXu seculu: "Ùn entre in una casa di tè, ùn fighjate micca i drammi lucali; basta à cultivà i campi è cultivà u risu ".
Cum'è u putere statale cunsulidatu sottu u capu di u Partitu Cumunista Mao Zedong, a vita publica ùn hè micca solu ridutta, ma cooptata per mezu di manifestazioni di massa è di propaganda omnipresente. Ùn hè micca finu à l'era post-Mao chì hà iniziatu à a fini di l'anni 1970 chì a tradizione hè stata ripresa, postu chì u guvernu alluntava a so presa nantu à u settore privatu è si vultò à l'ideale di una "ecunumia di mercatu sucialista" avanzata da u tandu capu Deng Xiaoping. .Comu standard di vita migliuratu, cusì hà fattu nostalgiajonce cunzidiratu periculosa è destinatu à distrughje vechji usanze, culture, abitudini, è idee da Maoos shabby movementjas parte di una reaffirmation di l'identità culturale à mezu à u sconvolgimentu economicu Chinaos. un modu.Anthropologu Zhang Jinghong hà scrittu in Pu-erh Tea: Ancient Caravans and Urban Fashion (2014), a trasfurmazioni rapida in una putenza glubale.Drinking tè in casa è in publicu hè guasi diventatu un attu naziunalistu, una affirmazioni di esse Chinese.
In Shanghai - a megacittà tecnologicamente più avanzata di a Cina - prima di a pandemia, Dehe si sentia ripresa, assai luntanu da i so predecessori di Chengdu. .Ma trà i millaie di teahouses di a cità, una nova avanguardia prupone un cambiamentu da l'impegnu populista à l'occultamentu è u raffinamentu, sia in ambienti furniti cù mobili antichi, cum'è Dehe, o cunscientemente avant-garde U stilu esteticu, cum'è Tingtai Teahouse, in U distrettu d'arte M50 di l'area industriale di Putuo, una volta, i so strati di stanze private sò allughjati in scatuli d'acciaio inossidabili elevati. a pruvincia di Yunnan di u suduvestu di a Cina) à a tavula. A riservazione hè spessu dumandata è i limiti di u tempu sò imposti per chì i clienti ùn stendenu micca troppu longu. Hè una scappata, ma micca da u tempu.
In un studiu di u 1980 nantu à l'usu di e piazze publiche in New York City, "A Vita Sociale di Small Urban Spaces", u ghjurnalistu è urbanista americanu William H. White hà osservatu chì, mentri a ghjente "dice di stà luntanu da tuttu", l'evidenza suggerisce. ch'elli in realtà Attrae à i posti affollati: "Sembra chì sò l'altri populi chì attranu a ghjente più". In ogni casu, in altri teahouses chì aghju visitatu cù Loh (è più tardi cù u scrittore di l'alimentariu Crystall Mo), i scontri trà i straneri sò stati cunservati à u minimu. L'omi in vestiti, sbattendu carte, sparì in camere discrete è chjuse. Ci hè un aura di esclusività, cum'è esse in un club privatu; à un puntu, un ramu di u Silver Creek Small Chain in Yuqing Road in l'antica cuncessione francese, ùn ci sò micca marcati da l'esternu, solu una fila di bambole monache chubby, senza espressione. nant'à u muru.On entra, Loh pressu u capu di a seconda bambola à a diritta, è quandu a porta aperta, avemu cullatu i scalini, passatu a nebbia fluttuante.In u giardinu, i tavulini sò chjusi in cilindri di vetru circundatu da l'acqua, accessibile. solu cù petre.
I coffee shops sò oghji i so cuncurrenti, cumpresu u magazinu Starbucks Reserve Roastery di 30 000 piedi quadrati in u distrittu di Shanghaios Jingoan, chì hà apertu in 2017 è i teahouses anu avutu à adattà. altri usanu tè cum'è un puntu focu, cerimonii formali chì necessitanu pratichi qualificati, o cum'è un articulu di lussu cù i prezzi chì crescenu à parechji mila yuan per pot, equivalenti à centinaie di dollari Dollar. descrive cum'è "unu di i spazii suciali publichi più assequibili", è hè difficiule per l'esterni di dì quantu di u vechju spiritu di a casa di tè freewheeeling chì anu conservatu, induve "persone ordinariu" ponu pettegolare è spressione Opinione, "Unleashing Emotions Destructive to Responder". à u Cambiamentu Sociale "senza teme di cunsequenze o intervenzione di u guvernu. Invece, parenu portà un altru tipu di nostalgia, imaginendu un tempu quandu u mondu era menu esigenti o più facilmente chjusu. Forse l'impegnu ùn hè micca ingaghjamentu, ma u cuntrariu: ritirata.
Oghje, Twitter è Facebook sò senza dubbiu teahouses virtuali giganti, almenu per quelli chì anu accessu senza limiti à elli. Tuttavia, tramindui sò bluccati da u Great Firewall in Cina, è a so piattaforma di rete suciale più vicina Weibo è l'app di messageria WeChat sò strettamente monitorati da u state.Nethethethe, l'infurmazioni sò sempre dispunibuli per quelli chì a cercanu.Durante u mo brevi tempu in Shanghai, certi lucali m'hà parlatu di e prutestazioni pro-demucrazia di Hong Kong chì cuminciaru prima di quellu annu (descritti da i media statali cuntinentali cum'è u travagliu di alcuni thugs schiavi). da agenti stranieri), è cumu Uighurs A situazione di l'Uighurs, una minurità turca è principarmenti musulmana in Cina occidentale, di più di un milione di incarcerati in campi di rieducazione, u guvernu dice chì hè necessariu per cumbatte l'estremismu islamicu. pùblicu è nimu pare à sente.Ma tandu, quale sò ?Solu ​​un turistu, una parsona senza cunsequenza, chì passa.
Dui anni dopu, a Cina hà largamente scunfittu Covid-19 (da una variante Delta à a fini di lugliu à a sbiadimentu à a fine d'aostu) per mezu di regule strette di maschere è tecnulugia di sorveglianza elaborata, mentre chì in l'Occidenti a libertà individuale hè spessu valutata sopra a rispunsabilità cullettiva. lotta.Se qualcosa, u guvernu cinese hè ancu più forte ch'è prima, è l'ecunumia di u paese hè in overdrive è puderia superà i Stati Uniti in un decenniu, secondu u Centru di Londra per l'Ecunumia è a Ricerca di l'Affari. In questu casu, l'idea di liberazione. chì nimu ùn ascolta piglia un tonu più bughju : Hè perchè ùn importa micca ciò chì dice a ghjente ?Perchè nunda ùn cambierà ?
A casa di tè più simpatica ch'e aghju visitatu in Shanghai ùn era micca una vera casa di tè. Situata in l'antica cuncessione francese, questu indirizzu hè in u latu di a strada, l'indicazioni sò dispunibuli solu nantu à a prenotazione. Ancu se Loh era statu prima, ùn pudia truvà lu. prima; andemu per una porta, dopu un altru, è finimu in una stanza in una residenza privata. Questu hè a Wanling Tea House, induve Cai Wanling, un maestru di tè da a cità Anxi in a pruvincia di Fujian sudu (a regione hè famosa per u tè oolong). presidò ciò chì divintò cunnisciutu com'è a Cerimonia di u Tè Chinese.
Cù i so strumenti dilicati è gestiti elaborate, a cirimonia di tè Chinese, cirimonia di tè, hè spessu cunsideratu cum'è un rituali anticu, ma cum'è u storicu Lawrence Zhang hà scrittu, hè più recente, cù l'urighjini lucali. L'usu di tè Kung Fu, finu à a fine di l'anni 1970, era largamente scunnisciutu in Cina fora di Chaozhou in u sudeste di a Cina. Ancu se u tè cinese hà una longa tradizione di apprezzazione accademica, ùn hè micca codificata, è Zhang crede chì l'incarnazione originale di Kung Fu. u tè ùn hà nunda di fà cù un significatu filosoficu specificu. Hè vinutu dopu, in parte ispiratu da a ceremonia di tè giapponese, una versione menu stretta di a ceremonia di tè giapponese centrata nantu à u tè di foglia intera steamed piuttostu cà tè in polvere è battutu.
Quandu Cai hà cuminciatu, a quistione di s'ellu l'arti di tè era vechju o novu hè diventatu irrilevante. Ciò ch'ella hà fattu era di prestà una grande attenzione, restringendu a mo visione à questi pochi ogetti allinati nantu à a tavula: u gaiwan gaiwan, a tapa chì simbulizeghja u celu, u saucer chì rapprisenta a terra, è u corpu hè u set di tè negoziatu trà elli; a "tazza di ghjustizia", ​​a tazza di ghjustizia , pusata à un angolo di 45 gradi à u gaiwan, in quale u tè hè versatu, poi a tazza di ogni invitatu, cusì tutti riceveranu - cum'è un attu ghjustu - a stessa forza di tè; un picculu asciugamano plegatu, dab spill.
Ella sapi a data di cugliera di ognunu di i so tè. quì, tè biancu u 29 di marzu di u 2016. Ella si pusò dritta cum'è una ballerina. Prima di fà u tè, hà messu e foglie di tè in un gaiwan, copre u coperchiu è sbulicò delicatamente, poi alzò a cuperta è inalate l'aroma. Ogni cumpunente - u gaiwan, a tazza di Gongdao, a tazza di lignu sparata in un fornu di 400 anni - hè riscaldata cù una goccia d'acqua calda è versata in una tazza laterale. Quandu si serve più di un tipu di tè, preferisce un teiera ceramica perchè u materiale ùn affetta micca u gustu, è solu bolle l'acqua una o duie volte "per mantene l'acqua viva", dice.
Ogni tè hà un tempu di brew specificu, precisu à u sicondu, ma ùn hà micca un clock di riferimentu. Mentre u tè era brewed, aghju assittatu cun ella in silenziu. sicondi in u vostru corpu, ogni siconda fermu è inusualmente pisanti. Ùn scappemu micca u tempu, ma in qualchì manera maestru. Ella avia più à dì - quantu dilicatu era a prima infuzione, a seconda più intensa; cumu u tè rinfriscà più veloce in una tazza di argilla; quantu li piacia à beie tè oolong neru in un ghjornu di piovosa - Mi s'inclina è ascolta, persu in u mondu esternu per un tempu.


Tempu di post: 17-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!