LocuTianjin, Cina (continentale)
E-mailE-mail: sales@likevalves.com
telefonuTelefono: +86 13920186592

I bonds signalanu più "ordinati" mentre l'azzioni fluttuanu

Certi strategisti credi chì u mercatu di bonu pò esse un megliu indicatore di induve l'ecunumia hè diretta dopu.
U borsu hà datu à l'investituri un altru viaghju salvaticu u marti, sbattendu, ricuperendu, è dopu cascà di novu. L'S&P 500 hà apertu 1,5% u marcuri, ma chì significa questu dopu una settimana di volatilità di u mercatu?
L'osservatori di u mercatu anu dettu chì l'annunziu di a pulitica di a Fed à 2 pm ET puderia furnisce una certa chiarezza, ma l'incertezza di ciò chì u bancu cintrali diciarà hè a fonte principale di volatilità à pocu pressu.
L'investitori in azioni parenu esse preoccupati di quantu aggressivamente a Fed agirà per luttà contra l'inflazione, è i dettagli di u so pianu "furniscenu una certa chiarezza assai necessaria à a mente di i funzionari di a Fed", hà dettu Anu Gaggar, un stratega di Commonwealth Financial Network.
Tuttavia, a newsletter di DealBook hà nutatu chì l'altri mercati maiò ùn anu micca riflette u jitters di a borsa. Certi strateghi credenu chì questi mercati ponu esse un indicatore megliu di induve l'ecunumia hè diretta dopu, datu i notevoli guadagni in i prezzi di azioni durante a pandemia.
I bonds di u guvernu, chì sò in parechje manere più ligati à a Fed è à l'ecunumia chè à l'azzioni, parevanu piglià in stride.Yields, chì sò inversamente ligati à u prezzu, sò cascati in a settimana passata, di solitu un signu di nervousità, ma micca da tantu.
"U mercatu di u bonu hè riluttante à muvimenti decisivamente in una direzzione o l'altru perchè l'ecunumia hè sempre in bona forma", disse Vincent Deluard, un stratega di StoneX Group.
I bonds corporativi sò stati ancu sottumessi, un signu chì l'investituri ùn sò micca troppu nervosi nantu à a prospettiva di u crescita ecunomica, un fattore chjave in a affidabilità creditizia corporativa. .In principiu di 2020, i spreads s'arrizzò da quasi 3 punti percentuali. I spreads di l'imprese sò cresciuti da menu di un quintu di puntu percentuali annantu à l'ultimi dui mesi.
Eddy Vataru, u gestore di fondi di bonds Osterweis, hà dettu chì a recente repricing di ligami era "abbastanza ordinata".


Tempu di Postu: Feb-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
Chat in ligna WhatsApp!